36. טסתי פעם ב DC10, הטייס כניראה חשב שהוא עדיין בחיל האויר והרביץ המראה עם נסיקה מטורפת. בארה"ב כמובן גילברט | 22.05.18 (ל"ת)
33. הכי טוב כשהמטוס חדש. אחרי 20 שנה - יתפרק באויר עם תימרונים כאלה... מעניין שאת זה לא מנסים... כג | 10.05.18 (ל"ת)
31. ל15 הטמבל: אפילו אם הסינים שונאים את טראמפ הם אוהבים לחסוך וה787 הרבה יותר חסכוני אתה עם הפוליטיקה הקטנה שלך מוזמן לפשוט את הרגל כמו כל סוציאליסט טוב הגלשנית משדרות | 08.05.18 (ל"ת)
30. איירבוס הימרו על ב380 ונפלו. חשיבת השוק של בואינג הרבה יותר נכונה אל דאגה, אירופה חילצה את בואינג. האזרחים הסוציאליסטים שילמו (ומשלמים) על הטעויות של איירבוס. וכמו ש28 ציין, מטוסי בואינג מתקדמים הרבה יותר טכנולוגית הגלשנית | 08.05.18 (ל"ת)
29. כמה אי דיוקים קטנים A350 מנסה להשתחל בין 777 ו 787 ולהיות ורסטילי להחליף את שני הצרכים. הטריק שלו הוא בעיקר גוף רחב מאד (כי מנועים חסכוניים וכנפיים מתקדמות יש לכולם) לשיפור הנוחיות והקטנת משקל פר נוסע. הוא עדיין כבד משמעותית מכל גרסאות 787. יקר בקניה ויקר בתפעול (מול 787) הוא מוזיל עלויות מול 777-300 ER שהוא מלך המכירות של 10 השנים האחרונות בטיסות ארוכות. אירבס חייבים לנצל את החלון לפני ש 777-X יוצא עם הטכנולוגיות שהפכו את ה 787 ללהיט. לופט גישפט | 06.05.18 (ל"ת)
28. לשעת חירום כל התמרון הזה נועד "שלא נדע" למצב חירום קיצון תוך המראה עם מכשול ממול אזרח | 07.05.18 (ל"ת)
27. איזה קשקוש, בטח שאפשר להמריא ככה המטוס ריק פרט לטייסים, אפשר אפילו לעשות לופ XXX | 06.05.18 (ל"ת)
26. 21 הבין נכון אבל לא מדובר בשקר. איירבס ובואינג השמשו בטכניקות צילום ידועות ומוכרות. שימוש בעדשת טלה ש"דוחסת" את האלמנטים בפריים ומקטינה את עומק השדה. בנוסף, מיקום המצלמה מול או מאחורי ציר או כוון ההמראה במקום בניצב ומהצד לווקטור ההמראה יוצרים אשליה של המראה יותר תלולה בהשוואה למציאות. לגיטימי. אבל אין ספק. שני המטוסים האלה לדגמיהם הם "מטוסי הקרב" מבין המטוסים רחבי הגוף. ירון | 06.05.18 (ל"ת)
24. אני (למשל) צריך לראות המראה כזאת - זה מפעים! לא אכפת לי אם יש שם רק טייס רזה במיוחד שעומד על הברכיים כי לקחו גם לו את הכיסא די! | 06.05.18 (ל"ת)
20. תעלול פרסומי. מטוס נוסעים נדרש להיות בטוח וחסכוני, לא מתמרן באותה מידה יכלו להראות כמה חימוש יכול F35 לשאת חיצונית, תוך אבדן יכולת החמקנות או כמה מהר יכול לטוס מטוס הדברה. מדובר בנתונים בלתי רלבנטיים. ג | 06.05.18 (ל"ת)
19. שקר גדול, זווית צילום מטעה זווית צילום, זה הכל... למה לא מראים צילום בזווית רחבה? ברגע שמאבדים בתמונה את האופק וצילום התקריב גורם לכך שנראה כאילו המטוס אנכי, בפועל הזווית הרבה פחות תלולה. חיבס | 06.05.18 (ל"ת)
18. לא חכמה גדולה כשהוא ערום ומי צריך כזו המראה תלולה בלי ובלי ובלי אז הכל תאוריה. אז מי צריך מטוס שממריא כלכך תלול. גם כך יש מדיי פעם תאונות בהמראה שלא מספרים לנו הרבה עליהם. אבל יש תכניות תחקיר בטלויזיה ואז רואים את הפשלות. את מי זה מעניין של מי יותר גדול !? HAWK | 06.05.18 (ל"ת)
17. בלי דלק, בלי כסאות, בלי נוסעים, בלי מטען לפעמים גם בלי חלק מהחיוט ומערכות שלא נחוצות לטיסת הדגמה. כל ק"ג מיותר עף החוצה. כל חברה אוהבת להשווץ בביצועים שטובים רק לראווה. נראה יפה. מתפלא | 06.05.18 (ל"ת)
16. ה A350 שם את ה - 787 בכיס הקטן הממשלה האמריקנית לוחצת על בנות בריתה לקנות את התוצרת שלה. ועדיין איירבוס עוקפת כל שנה במספר המכירות. מאיר | 06.05.18 (ל"ת)
15. התקווה הגדולה ביותר שלי איירבס זה טראמפ הסינים הם הרוכשים הגדולים ביותר של מטוסי נוסעים, עוד קצת לחץ על סין מצידו של טראמפ, והזמנה של מאות מטוסי בואינג תבוטל ותעבור לאיירבס סיני | 06.05.18 (ל"ת)
12. הדרימליינר הציג המראה אנכית יותר מוצלחת אגב, כבר לפני כמה שנים דיברו על התקנת כנפונים לגלגלים שיגרמו תהם להסתובב בנחיתה לפני הנגיעה בקרקע ולחסוך את מריחת הצמיגים על המסלול. מישהו יודע למה זה לא מתממש? אחד | 06.05.18 (ל"ת)
11. אם הציפור בשנייה 1.45 הייתה פחות זהירה, אז גם הנחיתה הייתה יחסית תלולה.... ..אולי בעצם זה הנייר פלאפל שמישהו זרק מהמטוס מעל... פלולה | 06.05.18 (ל"ת)
9. עם כל הכבוד לדרימליינר, שהוא מחליף מוצלח וחסכוני ל767, ה350 לא בא להתחרות בו אלא ב777 מול ה787 יש להם את ה330 נאו וכו׳ ה777 הפך בעשור האחרון למלך השמיים מבחינת הגודל, והוא ממשיך לצמוח. יש לאיירבס כמובן את הA380 המפלצתי עד יותר, אבל ממש כמו ה747, מדובר במטוס בלי עתיד. (ל747 יש לפחות עבר), כי כיום אין עתיד למטוסי נוסעים ענקיים עם ארבעה מנועים. דרים מעכר | 06.05.18 (ל"ת)
8. אירופיים צבועים ושקרנים חקינים עלובים הדימלר עשה את זה הרבה יותר מוצלח ,הסרט עלה כבר לפני שנתיים יענקל | 06.05.18 (ל"ת)
7. פיזיקה פשוטה למטוס שני מנועי Rolls-Royce Trent XWB עם דחף של כ-400 קילו-ניוטון כל אחד. סה"כ כ 80 טון דחף. למטוס משקל עצמי (בלי נוסעים ומטען ועם מעט דלק) של כ 120 טון. ממש אנכי יהיה בלתי אפשרי. שיפוע גדול והיעזרות בעילוי של הכנפיים - אפשרי. שלדון קופר - פיזיקאי בגרוש | 06.05.18 (ל"ת)
6. למספר 1- המטוס ריק מנוסעים, עם מעט דלק- ויכול להיות שאפילו בלי כיסאות, תאי שירותים וכו'. מטוס כזה עם 300 נוסעים, מטען, צוות מלא ודלק לטיסה של 10 שעות לא יכול להמריא בצורה כזאת. מישהו | 06.05.18 (ל"ת)
5. לחסוך כמה ליטרים של דלק יותר חשוב ממניעה של התקפי לב עד למוות ותביעה ראשונה מה איכפת לי | 06.05.18 (ל"ת)
1. מדהים.אבל לנוסעים שלא מורגלים התקף לב מובטח... נסיקה שכזו יוצרת גם לחצי גי' לא מבוטלים על הנוסעים . מבוגרים וחולים עלולים להתעלף עקב ירידת הדם לרגליים למרות הכיף שבדבר יש כאן סיכון . בקיצור מטוס נחמד ען כוח המראה רציני יעיל במצבי חרום לא ביום יום. ממש מדהים. אדם. | 06.05.18 (ל"ת)
צפו: איך יכול מטוס נוסעים גדול להמריא כמו טיל?
36 תגובות לכתיבת תגובה