אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

צפו: איך יכול מטוס נוסעים גדול להמריא כמו טיל?

36 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
כמה אי דיוקים קטנים
A350 מנסה להשתחל בין 777 ו 787 ולהיות ורסטילי להחליף את שני הצרכים. הטריק שלו הוא בעיקר גוף רחב מאד (כי מנועים חסכוניים וכנפיים מתקדמות יש לכולם) לשיפור הנוחיות והקטנת משקל פר נוסע. הוא עדיין כבד משמעותית מכל גרסאות 787. יקר בקניה ויקר בתפעול (מול 787) הוא מוזיל עלויות מול 777-300 ER שהוא מלך המכירות של 10 השנים האחרונות בטיסות ארוכות. אירבס חייבים לנצל את החלון לפני ש 777-X יוצא עם הטכנולוגיות שהפכו את ה 787 ללהיט.
לופט גישפט | 06.05.18
26.
21 הבין נכון אבל לא מדובר בשקר.
איירבס ובואינג השמשו בטכניקות צילום ידועות ומוכרות. שימוש בעדשת טלה ש"דוחסת" את האלמנטים בפריים ומקטינה את עומק השדה. בנוסף, מיקום המצלמה מול או מאחורי ציר או כוון ההמראה במקום בניצב ומהצד לווקטור ההמראה יוצרים אשליה של המראה יותר תלולה בהשוואה למציאות. לגיטימי. אבל אין ספק. שני המטוסים האלה לדגמיהם הם "מטוסי הקרב" מבין המטוסים רחבי הגוף.
ירון | 06.05.18
9.
עם כל הכבוד לדרימליינר, שהוא מחליף מוצלח וחסכוני ל767, ה350 לא בא להתחרות בו אלא ב777
מול ה787 יש להם את ה330 נאו וכו׳ ה777 הפך בעשור האחרון למלך השמיים מבחינת הגודל, והוא ממשיך לצמוח. יש לאיירבס כמובן את הA380 המפלצתי עד יותר, אבל ממש כמו ה747, מדובר במטוס בלי עתיד. (ל747 יש לפחות עבר), כי כיום אין עתיד למטוסי נוסעים ענקיים עם ארבעה מנועים.
דרים מעכר | 06.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת