42. הקרקע לא בחינם הקרקע לא בחינם . המע"מ הוא לא 0%. העירייה לא תממן מעצמה את כל עלויות הפיתוח. (הרוכש יממן , דרך תשלום לקבלן) קבלן בלי רווח ,יגיע לכאורה לפשיטת רגל הקרקע לא בחינם | 28.07.18 (ל"ת)
41. בינוי לא מתאים ופוטנציאל עוני בניה של מגדלים ברחובות קיימים פירושה : פקקים שיבזבזו לתושבים את הזמן (פחות זמן עבודה או פחות זמן בבית) לשניהם עלויות כלכליות נילוות , עלויות אחזקה גבוהות של הבניינים שילכו ויעלו עם השנים בצורת מעליות חברות אחזקה, מערכות לחץ גבוה למיים ועוד... (פחות הכנסה פנויה להוצאות אחרות), עודף ביקוש וחוסר הקצאת תשתיות שרותיות נוספות בהתאם להוספת כמות הדיור יחייב נסיעות נוספות (עוד הוצאות) , בינוי צפוף הבא על חשבון השטחים הפתוחים,כל אלה ישאירו לגרים במגדלים הרבה פחות כסף פנוי ויגדיל את פוטנציאל העוני יוסי מירושלים | 12.05.18 (ל"ת)
40. אז אולי שהמדינה תעזור ותממן הקמה של רכבת בעיר, נתיבי תחבורה ציבורית, בית חולים מרכזי לעיר ומרפאות, בתי ספר וגני- ילדים וכל השאר? הזדמנות חד פעמית לקבוע גורל למאה השנים הבאות.. יוני | 11.05.18 (ל"ת)
38. עיר הערסים במקום שתא תמשוך למעלה בת ים תדרדר את תל אביב לבבוניה עם צדיקים בטלנים וגנבים בת ימי לשעבר | 10.05.18 (ל"ת)
37. כרישי הנדלן מנהלים את המדינה מוכרים לנו לוקשים ומפחידים אותנו שהבניינים לא יעמדו ברעידת אדמה , שמבקר המדינה יבדוק בבקשה אם ההחלטות האלו נכונות ,כבר היום צפוף ואין מקום לחנות את המכוניות ברחובות,יוסיפו עוד דיירים לאותם רחובות בפינוי בינוי והסיוט יהיה גדול יותר. דודו | 10.05.18 (ל"ת)
36. פעם גרתי בבת ים אבל נימלטתי ממנה בהזדמנות הראשונה איך נותנים לבנות ככה ? בניין ללא רוח מהבנין השני . שרציתי לנוח הילדים שהיו בין החצרות מנו 160 ילדים עם צעקות של ההורים ומסיבות של שבוע יום ולילה ללא הפסקה כן כל הלילה . רק פראים גרים בבת ים . גורג | 09.05.18 (ל"ת)
35. ראשי עיריות שהיו צריכים לשבת בכלא 10שנים מינימום ואיחוד מסיבי של ראשויות זה מה שיפתור הבעיה תום | 08.05.18 (ל"ת)
34. הסיבה לעוניה של בת-ים: שחיתות, עבריינות ובעיקר ניהול רע. את כוס התרעלה הזו הסכים חולדאי למזוג אל תוך חייהם של תושבי תל-אביב. חולדאי נתן הסכמתו לאיחוד על דעתו שלו בלבד, בלי משאל. הראשונים שיפגעו מהאיחוד יהיו תושבי שכונות דרום ומזרח תל-אביב. תל-אביב | 08.05.18 (ל"ת)
33. חייבים לצופף אין ברירה אלא אם נגביל את הילודה ואם לא יתחילו לבנות תשתיות בהזדמנות זו לרכבת תחתית אז זה יהיה אסון וינו | 08.05.18 (ל"ת)
32. ל26 ולכל מי שמתנגד לאיחוד--->> ל26 - אתה דוגמא לאיך המתנגדים לאיחוד מאכילים את הציבור בפראנויות על הסודנים(מה מונע מהם לעבור כבר עכשיו לבת ים אגב? הם מחכים לאיחוד?) כל המתנגדים אינם מביאים פתרונות פרקטיים לצמצום הגרעון מבלי לפגוע בשירות (הדי רוע כיום לתושבים) תמשיכו להתנגד, כאשר העירייה תפסיק לפנות לכם את האשפה מהבית ולת לכם שירותים לא ש ל עיירת פיתוח אז נדבר) רונן | 08.05.18 (ל"ת)
31. בת-ים עיר ללא רחמים מדהימה החוצפה של ההנהלה הרעה והכושלת של בת-ים שלא רק שחולבת את תושביה במיסי ארנונה גבוהים תוך מתן שרותים עלובים ביותר בתמורה אלא גם בעובדה שהיא דורשת וגם מקבלת תקציבי ענק מהאוצר. ברוב חוצפתה היא מתלוננת על הערים הסמוכות לה ותובעת גם מהם כספים. כל זה מגיע לה לטענתה תודות לניהול הכושל שלה ,שמדרדר את בת-ים לעברי פי פחת. לא יאמן כמה חוצפה יכולה להיות לכלומניקים שמנהלים את העיר בת-ים ? ר.רוזנפלד | 08.05.18 (ל"ת)
30. בת-ים עיר ללא רחמים פרק ב' לא רק שההנהלה הרעה והכושלת של העיר החליטה לצופף את העיר בת-ים לדעת בניגוד לאינטרסים של של העיר ותושביה ומלבד מיסי הארנונה הגבוהים ,שהיא מטילה על תושביה היא החליטה שמגיע לה גם לעשוק את הקופה הציבורית והיא תובעת תקציבים מאוצר המדינה ומכל גורם ,שזז סביבה. וכל זה מגיע לה לדעתה בזכות הניהול הכושל והגרעוני שלה. ר.רוזנפלד | 08.05.18 (ל"ת)
29. בת-ים עיר ללא רחמים המזל הרע של בת-ים שאף פעם לא היה לה ראש עיר ראוי שהיה לו רגש לעיר עלכן לא פלא שלעיר תדמית כל כך גרועה וגם להנהלה הנוחכית חלק לא מבוטל שהביאה את בת-ים לפשיטת רגל. בונים בצפיפות בלי תיכנון ובלי תשתיות והקטסטרופה בדרך. ר.רוזנפלד | 07.05.18 (ל"ת)
28. שנות ה 50 עד שבת ים היצליחה להעמיד את עצמה על המפה רוצים שוב להחזירה לחצר האחורית זה רע מאוד לתושבי בת ים כמו שפינו בישנות השישים את שכונת חסנבק לבת ים ובנו מלונות ומיגדלה יוקרה גם היום רוצים ליזרוק את מפוני תא לבת ים קוראים לזה איחוד עזרא | 07.05.18 (ל"ת)
27. אוי ואבוי לעיר בת ים צפוףףףףףךךךךףףףףףף למה בת ים צריכה את זה עזבו אותנו בשקט חמדנים עלובים בכיה לדורות | 07.05.18 (ל"ת)
25. לחיאני דוחף את הבאת המסתננים מדרום ת"א לבת ים הוא רוצה להיות ראש עיר גם של בת ים וגם של ת"א. לא מעניינת אותו בת ים. הצפיפות. החינוך הגרוע. הלכלוך. הוא מנהל את העיר ורוצה גם נדל"ן רב בתל אביב. לא מספיק מה שיש לו בבת ים. ובכר הבובה, מתחפש לראש עיר.... אחד שיודע | 07.05.18 (ל"ת)
23. מה שתל אביב - יפו באמת מתכננת לבת - ים זה פירוק וחיבור תל אביב יפו תפורק לתל אביב לחוד ויפו - בת ים יחוברו לרשות נפרדת ANI=USA | 07.05.18 (ל"ת)
22. זו התוכנית האמיתית - להפוך את בת ים לדרום תל אביב ולהעביר את כל הסודנים והמסתננים אל בת-ים וכך לנקות את העיר ללא הפסקה רוני | 07.05.18 (ל"ת)
21. בכיה לדורות ! הרסו את העיר בת-ים שופכים כמויות של בטון ממשיכים לבנות על קו המים ולחסום את הים מהולכי רגל על הטיילת. ממשיכים עם התכנון הגרוע של שנות ה 50 - דירות על מרכזי קניות ! פשוט להתפלץ ! ליאור | 07.05.18 (ל"ת)
19. לצמצם חניות זאת הטעות הגדולה ביותר. מתעלמים מעובדות ואח״כ נדפקים. לכל משפחה יש 2 רכבים | 07.05.18 (ל"ת)
18. עברתי מתל אביב בשכירות לדירה שלי בבת ים , ממש מרוצה, יש אנשים טובים בעיר הזו... חינוך טוב לילדים, קרבה לים וגם תוך זמן קצר תהיה רכבת עירונית לתל אביב, לכל התל אביבים המתנשאים,אין הגיון לא לכנס את כל המרכז לעירייה אחת עם אופרציה אחת, הנכס שלכם ימשיך להרקיע במחיר אתם במרכז, תפסיקו לפחד!!!! RON | 07.05.18 (ל"ת)
17. איחוד בת ים עם ת"א צו השעה בת ים תשתדרג תדמיתית, תקבל שירותים טובים יותר, שתי הערים יחסכו כמעט מאה מליון שקל. עריית ת"א ומרכז הכובד שלה יעברו לאיזור התחנה המרכזית החדשה ודרום העיר תשתדרג באופן שיעלה עוד יותר את הכנסות הארנונה ויאפשר לספח אחרי עשור גם את חולון ואזור. סיפוחה של בת ים, יוביל גם לאיחודן של רמת-גן וגבעתיים, הרצליה ורמה"ש, איחוד הקריות בצפון, כ"ס והוד השרון ומיזוגן של נשר וטירת הכרמל עם חיפה, המהלכים יחסכו למשלם הארנונה כספים ייעלו את השירות לאזרח ויאפשרו פרוייקטי תחבורה, ביוב, חינוך וכיבוי אש בהיקיפים גדולים לצאת לדרך. לאחר השלטון המקומי יגיע תורם של משרדי הממשלה להתייעל. אסף | 07.05.18 (ל"ת)
16. בת ים עיר דוחה כל כתר שינסו להכתיר את העיר הזו לא יעזור. עיר מעוררת דחייה וגועל. אפשר להוציא את העיר בת ים מהצ'כונה, אבל לא ניתן להוציא את הצ'כונה מבת ים. חובתיה | 07.05.18 (ל"ת)
15. #10: זה לא הכסף שלך, זה כספי הארנונה מהמשרדים בעיר שבה אתה שוכר דירה ומשלם גרוס וחצי ארנונה אתה נהנה מהם בדיוק כמו שהם יהנו מהם. תום, תל אביב | 07.05.18 (ל"ת)
12. למה להגדיל את הצפיפות אני לא מביו למה להגדיל את הצפיפות שגם ככה יש בעיר. כן להתחדשות עירונית אבל לא לגדילה של אלפי דירות נוספות. הרי גם ככה קשה לזוג צעיר לרכוש דירה באזור הזה. 2.4מיליון לדירת 4 חדרים לעומת 4 חדרים בפרויקט כמו בשכונת המוסיקה ברמלה של פרי נדלן שמוכרים 1.25מיליון. החיבור עם תא אומנם יעלה את ערך מחירי הדירות מה שיקשה עוד יותר על זוגות צעירים! אהוד | 07.05.18 (ל"ת)
11. הגיע הזמן לאחד את ערי המרכז! כדי לייעל את השירות המוניציפלי ולהוזיל אותו! בחור גבעתיים | 07.05.18 (ל"ת)
10. נכון יותר מיזוג עם חולון ואזור אין שום הצדקה שאזור, שזו שכונה בעצם, תהיה רשות מקומית בגוש דן. מיזוג של אזור חולון בת ים ייצר עיר גדולה, עם שטח ענק לתעסוקה (חולון ואזור) וחוף ים תיירותי (בת ים). dw | 07.05.18 (ל"ת)
8. אם יש ערים שמתקשות אז שהמדינה תעביר כספי סיוע. אין הגיון באיחוד ערים. הנטל במיסוי צריך להיות על כל המדינה ולא רק על תל אביב. יש מספיק קשיים ואתגרים בדרום תל אביב אז צריך להוסיף? מה?? | 07.05.18 (ל"ת)
6. עדיף עיר קטנה ואיכותית עומס קיים בכל מקום, עדיף גינות קטנות ירק לאורך הכבישים ,להיות דרום ת''א זה בעייתי ,לעתיד טוב יותר לילדים וזוגות צעירים צדק | 07.05.18 (ל"ת)
4. כתבה מטעם של אינטרסנטים שרוצים למכור עכשיו למשקיעים. עד שהתוכנית תתגשם כלנו כבר נהיה בגן עדן יעל | 07.05.18 (ל"ת)
3. קטסטרופה עתידית מה עים כבישים שיצומצמו בעקבות הרכבת אוטובוס עים 3 קרונות מה עים תשתיות זה לא חשוב הגדלת אוכלוסיה צימצום נתיבי תחבורה תשתיות ישנות =קטסטופה עתידית מיקי | 07.05.18 (ל"ת)
2. בת ים צריכה אזורי תעסוקה הקמת מגדלי משרדים תקטין את הגירעון התקציבי של העיר . הקצאת שטחי הקרקע המצומצמת שנותרה לבת ים למגורים תגדיל את רווח הקבלנים ותיצור לעיר גירעון תקציבי מתמיד . ברור שרווח הקבלנים מעניין את פרנסי העיר לא הגירעון התקציבי . לילי | 07.05.18 (ל"ת)
בת ים רוצה 20 אלף דירות וכסף תל-אביבי
43 תגובות לכתיבת תגובה