אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"זה מעליב מה שאת אומרת. כל הפעולות של סוכני הביטוח נובעות רק מדאגה לציבור"

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
עודף רגולציה
כל מילה בסלע. הרגולטורית חושבים שהכל נמצא רק אצלם. יש כאן עימות עקרוני. מעורבות ממשלתית מול שוק חופשי. נראה היום שהפקידים (נתנו להם שם יפה: "רגולטורים") החליטו לנהל את העסקים בישראל מבלי לקחת את הסיכון של בעלי העסקים ומבלי לקחת אחריות. די לשלטון הפקידים!!
עודד | 10.05.18
17.
ל-12 , אני רק שאלה
אם מה שכתבת הוא נכון, אז איך זה ש-87% מאזרחי ישראל מחזיקים פוליסות אצל סוכן ביטוח? אף אחד לא מחזיק אותם בכוח... הציבור בישראל מעריך את עבודת הסוכנים ויודע ומבין שלמרות שיש ברירה אחרת (ביטוח ישיר, אינטרנט) - עדיף להתייעץ עם איש מקצוע, ולרכוש אצלו את מוצר והשירות.
גבי | 10.05.18
11.
בדיחת השנה
סוכני ביטוח שדואגים לציבור,בדעחת השנה. ראיתי מאות לקוחות ולא פגשתי אפילו לקוח אחד שהסוכן עשה לו תכניות נדרשות בתנאים הוגנים. הסוכן נמצא בניגוד ענינים מובנה כך שאין סיכוי שיעשה עבודה מקצועית. הוא קודם כל דואג לכיס שלו ושלא ינסו למכור לכם לוקשים.
יועץ פנסיוני | 09.05.18
10.
כל הכבוד לליאור רוזנפלד!
דיבר בצורה הכי ברורה! עודף הרגולציה מאות החוזרים פגעו בענף הביטוח בסוכני הביטוח ובלקוחות! וחברות הביטוח, הן ובעלי ההון המרוויחות הגדולות מכל המצב! השירות הולך ונהיה גרוע מיום ליום, ומי מפסיד המבוטחים! והחגיגה נמשכת כאילו אין מחר.
ארכימדס | 09.05.18
7.
יש בעיה אחרת
מדוע סוכני הביטוח המשמשים גם כמתפעלים של המעסיק לצורך הטיפול בעובד מול קופות שכ"ע השונות, גובים את שכרם מהעובד? מדוע העובד צריך לממן את דמי הטיפול? או שהמעסיק ישלם לסוכן או שהגוף הפנסיוני ישלם, למה הכל מושת על העובד? אם זה היה כ"כ טוב ונצרך אז העובד היה רץ אל סוכן הביטוח מעצמו שיטפל בו.... ע"פ רוב, וגם כך היה כל השנים, המעביד טיפל בנושא לבד, והעובד יכל לעקוב על הדוחות, ולנהל מיקוח מול הגופים השונים בעצמו. הקשר הזה בין דמי הניהול לסוכני הביטוח לא מריח טוב.
אור | 09.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת