אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מדוע לא יושבים במטוס נגד כיוון התנועה, למרות שזה מציל חיים?

38 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

36.
למה לא מתקינים מושבי עסקים לכל המושבים?
המטוסים יכילו פחות נוסעים, פחות משקל למטוס, פחות הוצאות דלק, יותר נוחות בטיסות ארוכות. המושבים במחלקת נוסעים בטיסות ארוכות הן עינוי מתמשך. עם כסאות עסקים על כל המטוס למטוס קל משקל מחירי הכרטיסים יהיו נמוכים יותר. בארה"ב היתה חברת תעופה שניסתה את זה חניתה מאוד פופולרית.
רמי | 16.05.18
22.
למי שמעוניין להבין למה צריך לחזק את הכסאות
בנסיעה עם מושב נגד כיוון הנסיעה, נלחץ הנוסע כנגד המשענת בחבטה, ומסת הפלג גוף העליון שלו גורמת ללחץ רגעי עצום עליו. במושב רגיל, חלק הגוף העליון מוטל קדימה , ונבלם ע"י חגורת הירכיים והתנגשות הפנים במושב ממול. בקיצור, תתכנסו לכדור.
בפנוכו | 12.05.18
9.
מגיב 2
כתבה מאוד מדוייקת! תמיד צריך לקום הגאון התורן שחייב למתוח ביקורת על הכתבות ולהזכיר את היוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל. אני טס הרבה מאוד ולא נתקלתי במושבים הפוכים פרט למספר חברות הנוהגות כך במחלקות העסקים שלהן ובמחלקה ראשונה (דמם של בעלי הממון כנראה יותר סמוק) זה שלטענתך בבריטיש ישנם מושבים הפוכים במחלקת עסקים לא הופך את הכתבה ללא מדוייקת, עדיין מרבית המושבים במטוסי בריטיש ובכל החברות בעולם, בתצורה הרגילה עם כיוון הטיסה!!!
val | 12.05.18
5.
גם באוטו שלך הנוסעים יושבים נגד כיוון הנסיעה? רוצים לדעת איפה באמת מסכנים אותנו?
ברוב הטיסות ה LOW קוסט של אל על וארקיע שורות היציאת חירום נשארות ריקות בגלל שהן גובות על כך תוספת מחיר, בטיסות זולות וקצרות במיוחד הנוסעים מעדיפים לחסוך והחברות לעומת זאת לא רוצות לתת בחינם, גם אם הכיסאות יהיו ריקים.
אריאל.ב | 12.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת