38. חחח... עוד כתבת הכנה לקראת ישיבה משולבת בקרוב יושיבו אותכם אחד עם הכיוון ואחד נגד כמו סרדינים בקופסא ועכשיו מספרים לכם שזה יותר בטוח לכם. חחחח... חיים | 20.05.18 (ל"ת)
37. מיטות בקומות לטיסות ארוכות אפשר לדחוס יותר נוסעים באותו מחיר. שכיבה במיטה במשך 10 שעות מתישה פחות מבישיבה, ביחוד לנוסעים הסובלים מבעיות שדרה. הנוסע המתמיד | 18.05.18 (ל"ת)
36. למה לא מתקינים מושבי עסקים לכל המושבים? המטוסים יכילו פחות נוסעים, פחות משקל למטוס, פחות הוצאות דלק, יותר נוחות בטיסות ארוכות. המושבים במחלקת נוסעים בטיסות ארוכות הן עינוי מתמשך. עם כסאות עסקים על כל המטוס למטוס קל משקל מחירי הכרטיסים יהיו נמוכים יותר. בארה"ב היתה חברת תעופה שניסתה את זה חניתה מאוד פופולרית. רמי | 16.05.18 (ל"ת)
35. כסאות במטוס הכתבה הזויה. אסור להתמקד על תוצאות ייתכנות של תאונה. בסך הכל של אלפי טיסות שמבוצעות כל יום, צריך רק למנוע תאונות ולשכלל כמה שיותר כל היכולות להגיע לאפס תאונות. Igal | 15.05.18 (ל"ת)
34. כיסא הפוך יקר יותר בגלל שצריך עוד חצי קילו מתכת לכיסא בשביל חיזוק אז אתה רוצה כיסא מסתובב?? למה לא, בוא נתקין חליפת איירומן לכל מושב, גם נחמד, לא? יואל | 14.05.18 (ל"ת)
33. ל-25 ו-28 למה טייסים יושבים למעלה? הסיבה מטומטמת הרבה יותר. התיכנון הראשוני של תא טיס סגור נלקח מעיצוב המכונית. מר ציפן | 14.05.18 (ל"ת)
31. כיסאות מסתובבים הסיבה השלישית לא רלוונטית. הם יכלו פשוט לייצר כיסאות מסתובבים יאיר | 13.05.18 (ל"ת)
30. גבעתיים רעיון (היתולי) - אפשר להשאיר את הכיסאות כפי שהם, אבל את החרטום, הזנב והכנפיים לנתק ולרתך הפוך. נפתרה הבעיה. אמיר | 13.05.18 (ל"ת)
29. ל-25 ההשערה שלי: בעבר, מטוסים היו נמנעים מלהתנגש באויר לפי כללי קשר עין - על הטייס היה לאתר מסביבו מטוסים. בתצורה כזו הטייס צריך לשבת למעלה, כדי לראות טוב את כל סביבותיו. וכמו הרבה דברים בהנדסה - אפילו כשהצורך מצטמצם נשארים עם התצורה הקיימת. אריאל | 13.05.18 (ל"ת)
28. אין שום חבטה בישיבה הפוכה הגוף בכלל לא בתנועה הגוף הוא לא יותר מאשר "משקל/חלק" של הכיסא דו | 13.05.18 (ל"ת)
27. הפוך גוטה הפוך אוסף נתונים שלא ברור מי המציא אותם ושאין להם אחיזה עובדתית. כתבה שלא נבדקה קודם לפרסומה. מהנדס בתחום | 13.05.18 (ל"ת)
26. איזו "הצלפת שוט" אמורה לקרות, אם עלוני הבטיחות ממליצים על כריעה מטה בעת נחיתת חירום?.. נתנייתי | 13.05.18 (ל"ת)
25. ולמה הטייסים יושבים למעלה? אם הקוקפיט היה בחלק התחתון של אף המטוס שדה הראיה בזמן ההמראה ונחיתה היה מושלם. יהודה | 13.05.18 (ל"ת)
24. החברה הנזכרת נקראת 'אושיאנה' (אושן - אוקיאנוס). ולמה שהכיסא לא יסתובב על צירו? לא כ"כ קשה. כג | 12.05.18 (ל"ת)
23. הפוך הטייסים גם ישבו הפוך ??? זכור לי סרט “אנשים מופלאים במכונות מעופפות היה מטוס כזה ,!!! Zvika | 12.05.18 (ל"ת)
22. למי שמעוניין להבין למה צריך לחזק את הכסאות בנסיעה עם מושב נגד כיוון הנסיעה, נלחץ הנוסע כנגד המשענת בחבטה, ומסת הפלג גוף העליון שלו גורמת ללחץ רגעי עצום עליו. במושב רגיל, חלק הגוף העליון מוטל קדימה , ונבלם ע"י חגורת הירכיים והתנגשות הפנים במושב ממול. בקיצור, תתכנסו לכדור. בפנוכו | 12.05.18 (ל"ת)
21. הפעם פישלת מאד אוהב את הכתבות שלך, אבל הפעם השתרבבו לך מעט שטויות. בפועל אין כל בעיית מרכז כובד בישיבה הפוכה וגם לא נדרשים כסאות מחוזקים. יתרה מזו, בחלק מהמטוסים הפיכת הכיסאות בכל המטוס ניתנת להעשות בשעות ספורות. פקח העמסה וגם מהנדס | 12.05.18 (ל"ת)
17. כיון הטיסה. טסטי שנים בקליפרניה בשנות ה80 והתשעים והכן היו מטוסים עם מושבים נגד כיון הטיסה. ברוב המטוסים הפרטיים יש מושבים כנגד כיון הטיסה. שמעון | 12.05.18 (ל"ת)
16. זה ממש לא כיף לשבת הפוך מכיוון הנסיעה, לא ברכבת, לא במטוס ולא במכונית לא רוצה לשבת הפוך | 12.05.18 (ל"ת)
15. אם הופכים את הכיסא כל הכוח של גוף הנושע פועל נגד גב הכיסא ובגלל זה עמוד השדרה והצבר לא ניזוקים (נשארים ישר). הכוח עובד כנגד רגלים הכיסא שצריכים להיות יותר חזקות (כבדות) ומחוברות חזק יותר לרצפת המטוס שהיא מאלומיניום. אחד העם מהנדס | 12.05.18 (ל"ת)
14. היפוך הכיסאות יגרום להרבה בחילות והקאות במשך שנים לא הייתי מסוגל לשבת נגד כיוון התנועה ברכבת וגם עכשיו אני עדיין משתדל שלא. רועי | 12.05.18 (ל"ת)
9. מגיב 2 כתבה מאוד מדוייקת! תמיד צריך לקום הגאון התורן שחייב למתוח ביקורת על הכתבות ולהזכיר את היוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל. אני טס הרבה מאוד ולא נתקלתי במושבים הפוכים פרט למספר חברות הנוהגות כך במחלקות העסקים שלהן ובמחלקה ראשונה (דמם של בעלי הממון כנראה יותר סמוק) זה שלטענתך בבריטיש ישנם מושבים הפוכים במחלקת עסקים לא הופך את הכתבה ללא מדוייקת, עדיין מרבית המושבים במטוסי בריטיש ובכל החברות בעולם, בתצורה הרגילה עם כיוון הטיסה!!! val | 12.05.18 (ל"ת)
6. בישיבה הפוכה ההמראות הרבה פחות בטיחותיות. וגם פחות נוחות. ויש יותר המראות מאשר נחיתות אונס מהנדס | 12.05.18 (ל"ת)
5. גם באוטו שלך הנוסעים יושבים נגד כיוון הנסיעה? רוצים לדעת איפה באמת מסכנים אותנו? ברוב הטיסות ה LOW קוסט של אל על וארקיע שורות היציאת חירום נשארות ריקות בגלל שהן גובות על כך תוספת מחיר, בטיסות זולות וקצרות במיוחד הנוסעים מעדיפים לחסוך והחברות לעומת זאת לא רוצות לתת בחינם, גם אם הכיסאות יהיו ריקים. אריאל.ב | 12.05.18 (ל"ת)
2. כתבה לא מדוייקת יש מספר חברות שיש לפחות במחלקת עסקים מושבים הפוכים נגד כיוון הנסיעה כך לדוגמה במחלקת עסקים של Britishairwayes חבל שמפרסמים בלי לבדוק | 12.05.18 (ל"ת)
מדוע לא יושבים במטוס נגד כיוון התנועה, למרות שזה מציל חיים?
38 תגובות לכתיבת תגובה