6. סיטיפס דופקת את הנוסעים זמני הנסיעה עם הרכבת הקלה בירושלים התארכו משמעותית. המונופל שלה על התוואי מחייב מעברים וחילופים רבים, המכונות איטיות ולא מחזירות עודף, הפקחים אלימים, התדירות נמוכה והצפיפות אדירה. זה כמו שראש ממשלת איראן יכתוב מאמר בעד ישראל. נוסע בתחבורה הציבורית בירושלים | 14.05.18 (ל"ת)
4. למה נותנים למנכ"ל סיטי-שמה-פס כתבה? כתבה פרסומית לכל דבר, גם אם הנושא זקוק להד תקשורתי נרחב. לחפש מרואיינים אחרים, שלא מייצגים חברה הנתונה לביקורת קשה בציבור. א | 13.05.18 (ל"ת)
3. אתה חי באיזו ירושלים אחרת (יש כמה מדינות בארה"ב עם עיירה בשם ירושלים).... הרכבות צפופות, הפקחים אלימים, לא תמיד (בלשון המעטה) עומדים בזמנים. ובעיקר יש רק קו אחד, ולא רשת, ומי שלא גר או עובד לאורכה לא יכול להשתמש באופן שוטף. ולמה לוקח 10 שנים ויותר לסלול קו רכבת אחת (ואני לא כולל את שלבי התכנון אלא רק שלבי הביצוע)? מ. | 13.05.18 (ל"ת)
2. סיוט הרכבת הקלה הרכבת הקלה רק מכבידה על תושבי שכונות קרית יובל וקרית מנחם. המקום אוטובוס ישיר מהבית נאלצים התושבים להתנייד גם באוטובוס וגם ברכבת הקלה. המיקום של התחנה בהר הרצל גרוע ביותר . הנוסע חשוף לחום כבד בקייץ וקור מקפיא ורוחות החורף בקיצור אולי לסיטיפס זה משתלם אך התושבים סובלים .אני אישית הפסקתי לנסוע בתחבורה ציבורית ואני נוסע ברכב הפרטי שלי לעבודה. יוסי | 13.05.18 (ל"ת)
לכבוד יום ירושלים: השינוי התחבורתי בירושלים - השחרור האמיתי של העיר
6 תגובות לכתיבת תגובה