5. צרות בצרורות? אבל טסלה מוכרת 500 אלף רכבים בשנה! נראה לי שתעשיית הנפט בצרות אולי שירן | 14.05.18 (ל"ת)
4. ל-1 ול-2 ל-1: הם נהגו בחוסר אחריות ותוך סיכון עצמם והסביבה במהירות מופרזת מאוד וללא בקרות הנהיגה. האשמה עליהם. ל-2: צריך לחקןר לעומק ולהבין מה קרה ומדוע התרחשה התאונה, והאם באמת היה הרכב אמור להגיב. טסלה ממש לא בצרות כפי שהכותרת מצהירה, להפך. כמות הייצור מוכפלת בעוד אנו מדברים, ויותר ויותר נהגים, עיתונות ולקוחות מצהירים על איכות המודל 3. למעשה השבוע טסלה תאפשר שוב להזמין את המודל 3, והפעם תתווסף גרסה דו-מנועית (קדמי אחורי), גרסת הביצועים. הערה: מעניין למה המדיה לא שמה כותרת כזו ליצרנים אחרים אלירן | 13.05.18 (ל"ת)
3. מערכת נהיגה אוטונומית רואה 365 מעלות לכן המערכת לא בלמה בלימת חירום כי אז הרכב יכול היה להפוך לסנדוויץ רז | 13.05.18 (ל"ת)
2. AUTOPILOT של טסלה זה סה"כ בקרת שיוט אדפטיבית, אולי מידי פעם מעדכנים אותה קצת. אבל עדין זה לא יותר מבקרת שיוט אדפטיבית וצריך לנהוג בהתאם כי זה ממש לא נהיגה אוטונומית. רועי | 13.05.18 (ל"ת)
1. 2 צעירים בני 18 נהרגו בתאונה עם רכב טסלה לפני מספר ימים התאונה אירעה ב Fort Lauderdale. הרכב עלה באש. אליהו | 13.05.18 (ל"ת)
צרות בצרורות: רכב נוסף של טסלה התנגש ברכב שעמד בצד הדרך; הערכות - היה במצב אוטונומי
5 תגובות לכתיבת תגובה