אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חברת החשמל רוכשת גז נוזלי מארה"ב במחיר גבוה

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
חוסר ידע גדול
האונייה יכולה לספק חשמל 3-5 ימים למשק ולא 30-45 יום(ראו ערך בנזילה שהייתה בצינור - כל תחנות הכוח עברו לסולר)וכמו כן היא רק גיבוי ככה שמשתמשים בה אולי לאחוז מייצור החשמל. רק החכירה שלה כל השנה ע"י חברת החשמל עולה 300 מיליון שקל וזאת עקב דרישת המדינה. מדובר על אחוז מאוד קטן מסך הדלקים ככה שהכתבה הנ"ל בטלה בשישים ליאור גוטמן אני מתפלא עלייך
מלך | 16.05.18
10.
איפה המבקר
שיבדוק את המחדלים של קניית והובלת ה LNG והפחם. למה בכלל קונים LNG? ההשקעה במתקני האיחסון? איך זה שאין מכרזים? איך זה שיש חברה קטנה שיושבת בקומה שלמה של בביניין פאר בתל אביב שולטת בכל ההובלות והקניות? אף אחד לא מבין בתחום והמנכל שיודע איפה לדחוף את הלשון הלא ישר והנהנתן של הברה הקטנטנה הזו מערבב את כולם. לבדיקת המבקר
חחי | 16.05.18
6.
אבל אני חשבתי שבעלי תמר עושקים את חברת החשמל ואת האזרחים
זה בדיוק הפופוליזים שדפק את משק הגז במדינה וגורם לכך שחברת החשמל רוכשת גז יקר מאוד. חרבי כנסת חסרי הבנה ואחריות, "פעילים חברתיים" כולם זעקו איך דלק של תשובה עושקת את אזרחי המדינה ומוכרת את הגז במחיר מופקע, ופתאום מתברר שמחיר הגז החלופי הוא פי שניים מהמחיר המופקע. הדיון על משק הגז והאנרגיה הוא חיובי, חיוני אפילו, אבל חייב להיות אובייקטיבי בלי רגשות קינאה או פופוליזים, חברת דלק, הבעלים שלה תשובה והמשקיעים שלהם לקחו סיכונים ו"שיחקו אותה" וזה הוגן וראוי שירוויחו מהשקעתם ואי אפשר להשוות את המחיר לשווקים ולמקרים אחרים בעולם, המחיר צריך להיות הגיוני אל מול החלופות והחלופות הן אוניית גז נוזלי מארה"ב ולא קניית גז מאסדה לחופי ארה"ב. המדינה צריכה להגביל את היצוא כי הגז הוא משאב של המדינה, אבל היא גם צריכה לאפשר את פיתוח המאגר כדי שנהנה מהגילוי ומה שייצא הוא שמי שנדפק ומי שמשלם מחיר גבוה הוא הצרכן והמשק הישראלי כי חברי כנסת בורים כמו שלי יחימוביץ ואחרים הובילו מאבק שמונע מקנאה וסינאת מצליחנים ולא דיון לגיטימי ונכון.
רמי | 16.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת