אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חרמנים רצח: קבוצת שונאי הנשים שהפכה לתופעה המונית וקטלנית

158 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

158.
" חרמנים רצח " זה לא המילה הנכונה אלא פחדנים ו...
90% מבני האדם חרמנים וחרמנייות וגברים ונשים רוצים סקס באופן שווה לחלוטין ולא כמו שמנסים לגרום לנו להאמין זאת לא חרמנות שהופכת אדם לאובדני ורוצח אלא זה נולד מהדיכויי חוסר הלגיטימציה להביע מיניות בחברה שלנו מה שמוביל גברים שכאלו להרגיש שאסור להם לבטא את המיניות שלהם כלפי נשים וכתוצאה מזה משקיעים בכדי להרשים נשים והכול חוץ מלהביע רצון וחשק לסקס ואינטימיות עם נשים מתוך פחד לקבל ביקורת העלבות והתעלמות מוחלטת מנשים ובסוף מגלים שהן עושות סקס עם גברים אחרים משאיר בהם כמות אדירה של כעס
יוסף מאמן ומומחה תיקשורת בין אישית  | 08.10.21
151.
למה
לא לומר את האמת?הם חולי נפש.אדם שמוכן לרצוח בגלל פנטזיה חולנית,הוא חולה נפש.טיפול אינטסיבי,טיפול בחשמל,תרופות לדיכוי מתח מיני יתר,יכולים מאוד לעזור ורצוי במקום סגור.אגב..הפוך זה עובד?נשים שלא זוכות להזדמנויות מיניות תכופות גם אינסליות?או רק גברים?למה לא להפגיש את האינסלים עם האינסליות?בגלל שהמטרה האמיתית זה לא סקס כמצרך בסיסי (??) וזכות (???) אלא שינאה עצמית בעיקר שמושלכת לסביבה?
נעמי | 06.05.19
149.
כן מה שתגידי , גברים הם אדיוטים וטיפשים עם מנת
משכל של נעל. רק איך זה בדיוק מסתדר עם העובדה הפשוטה שהרוב המוחלט של המדענים, הפיזיקאים, היזמים, הפילוסופים, המוזיקאים והמנהיגים בעולם, הן היום והן בהיסטוריה, הם גברים? עם העובדה שלמרות שכיום נשים יכולות ללמוד ולעשות הכל עדיין מספר הנשים פורצות הדרך הן מיעוט שבמיעוט. שלגברים יש מנת משכל ממוצעת גבוהה יותר. אבל לא כדאי לבלבל אותך עם עובדות.
אחד | 12.06.18
148.
נשים - בבקשה מכן
מהיום, במקום להיות סופר סובלניות ומטפלות במוזרים, מעוותים, אוטיסטים אטומים,שמנים ענקיים...פשוט תתחילו לחשוד בהם ותבינו שלא משנה כמה אתן מטפלות בהם (אפילו רוג'ר אליוט טופל ע"י המון נשים טובות) - בסוף הם ישנאו נשים ויפגעו בנשים. אתן מטפחות ומטפחות את האוטיסטים והמפגרים, את השמנים והמכוערים, את העזובים, הבוטים והסופר מוזרים...אך בסוף היצורים האלה לומדים לכתוב ומפיצים רק שנאת נשים וילדות. לא כולם, אבל הרבה מהם. מה שקורה זה שכולם ילמדו להזהר ממכוערים ויצורים בצורה חזקה יותר, למרות שעד היום למדו לקבל
מהיום | 04.06.18
146.
בנוסף לדתות המכוערות שגברים המציאו
הפורנו לימד את הנערים האלו שנשים פשוט אוהבות לפתוח רגליים כל היום וכל הלילה. אין להם מושג שבמציאות רוב הנשים הן ההחפך הגמור מזה. הם לא מודעים לכך שיש הרבה א-מיניות למשל. ובטוחים שהעולם כולו בחגיגת סקס אחת גדולה. הם לא מסוגלים להפנים את העובדה שהרבה מאוד נשים לא מתעניינות בזה בכלל ואף נפגעות מאוד מהעיסוק האובססיבי של גברים בתחום הזה. בכל המישורים. מדהים איך גברחם תמיד מצפים שסקס יהיה חלק אינטגרלי וזמין במערכת יחסים ובכלל. זה עיוות של טבע האישה. אם לגברים יש בעיה הורמונלית, אז שילכו לקבל טיפו
ולפורנו | 04.06.18
145.
החלאות האלה בטוחים שנשים יפהיפיות חיות טוב
אבל אין להם שמץ של מושג (בגלל שהם משליכים מעצמם) כמה היא סובלת בעולם הזה, כמה היא משקיעה בטיפול במשפחתה, בהוריה, בסבתות, בסבים, בילדים...ובעיקר בבנים אוטיסטים כמותם. ואין להם מושג כמה היא מדוכאת ממה שקורה בעולם ומדיכוי הנשים. אין להם שמץ של מושג כמה כאב יש לרוב הנשחם היפות בחיים המזעזעים שגברים יוצרים.
אבל | 04.06.18
144.
141 ו142, גברים אנסו תינוקות וזקנות הרבה לפני
תראו למשל מה קורה באיסלם שהגברים האלה כה מעריצים. הם לא צריכים קבוצות של "אינבילים" והם עדיין מתעללים בנשים בכל דרך אפשרית, גם כשאין שום םמיניזם בסביבהבקיצור, אתם מאשימים את כולם, חוץ מאת מבנה המוח הלקוי שלכם.
ה"אינסילים" | 04.06.18
142.
גם לכם התקשורת יש חלק גדול בזה
במשך שנים קידמתם שנאת גברים חולאנית. רשמתם דברים נוראיים, קידמתם רעיונות של עליונות נשית ללא כל בסיס ועוד. נתתם במה לטרוליות פמניסטיות עם דעות פסיכיות, ועכשיו אתם מתפלאים שנלחמים בזה? מה ציפיתם שגברים, במיוחד המסכנים, לא יחזירו מלחמה? בדיוק כמו שהשמאל הקיצוני יותר תנועות של ניאו נאצים וטרוריסטים ימניים. בארהב היום להיות נאצי או שונא נשים זה לא טאבו. השוליים המפחידים כבר חודרים יותר ויותר למיינסטרים. אם הפמיניסטיות וכל הטרולים היו נשארים בשוליים תופעות כאלה לא היו קמות. בקרוב זה יתפשט ויצא
מרכז ליברלי אמיתי | 01.06.18
141.
עוד תוצר חולני של הפמיניזם הקיצוני ושנאת הגברים
ברשת יש רעיונות הרבה יותר חולניים באתרים של פמיניסטיות קיצוניות. הקבוצות האלה הן אנטיתזה לפמיניזם הקיצוני, כשם שהקבוצות הניאו נאציות והאלט רייט הן אנטיתזה לשמאל שהלך והקצין עם השנים. אם הפמניסטיות ןהשמאלנים היו פחות קיצוניים ויותר מוכנים לדבר הקבוצות האלה לא היו קמות, או לכל היותר היו אצל שוליים הזויים. ברגע שפונים לקיצוניות, זה רק עניין של זמן עד שתבוא גם האנטיתזה כדי לאזן את המצב. עצוב שאנשים לא מבינים את זה והולכים על דרך האמצע
הרקליטוס | 01.06.18
139.
מה?????
אני בשוק מכמות הגברים שמצדיקים את הגישה הזאת. נשים שיטחיות? נכון כי ה"צורך" של גבר לסקס, זה לא שיטחיות??? אהה וזה לא המראה שלכם, זה האופי המגעיל, אם אישה אישה דוחה אותכם ייתכן וזה כי אתם לא יודעים להתיחס לאישה, לבוא למישהי כאילו היא חייבת לכם סקס זה לא סקסי. נשים לרוב לא נוטות למרדנות פשוט הבאתם אותנו למצב שבו אי אפשר עוד וכמה תנועת הפמיניזם. אז עכשיו קחו אחריות על הגישה המסריחה שלכם ואל תאשימו את הפמיניזם בכל צרה אפשרית. (בעלי לא נראה משהו דרך אגב, אבל הוא הבן אדם הכי מדבים שיש)
דנה | 26.05.18
135.
לפי התגובות פה ובכל העולם
אין מנוס מלהארוג את רוב הגברים בעולם, או את רוב האוכלוסיה האנושית בכלל. כשגברים מחליטים וקובעים דברים בחברה - התוצאות איומות. פיצוץ אוכלוסין, מחלות, אינסוף סתירות ופיגור, אין סוף אלימות וחוסר צדק. גברים מיותרים לחלוטין ומיזיקים לחלוטין.
... | 23.05.18
132.
130- א. עם איזה פחדים בדיוק אמורה להתמודד סבתא בת 80 שאף גבר לא יתקרב אליה עם מקל? מה
הפיתרון שאת מציעה לה? במקום לשלם לג'יגולו שימלא את החוסרים בזמן (הלא רב) שנותר לה, את מציעה שתמשיך לסבול עד המוות? או חולה חולה בניוון שרירים? לדעתך חולים בניוון שרירים "גרים במרתף של אימא" ולכן לא מגיעה להם עזרה בקשר אינטימי? ב. מה? לא הבנתי למה מישהו אמור לצאת לרחוב? למה אי אפשר לפנות למשרד הממשלתי שאחראי על שירותי המין לאוכלוסיה המוגבלת ואחרי כל הבדיקות הפסיכולוגיות, הבריאותיות, וההכשרתיות המתאימות אותו ממועמד או מועמדת, שיש להם תקן ואישור ממשלתי, יקבלו את הרשיון לעסוק עם אותן אוכלוסיות?
ע | 22.05.18
131.
ל129
כן? זנות עדיפה? כשתצא לרחוב ותהייה חור להשכרה תדבר ככה. בטח, בוא נסחור בעוד כמה בני אדם כדי שחבורה של שבורים חרמנים שלא מסוגלים להתמודד עם הפחדים שלהם אז הם מאשימים נשים בכל הצרות שלהם(אולי הגיע הזמן לצאת מהמרתף של אמא, אידיוטים) יוכלו לפרוק מתח מיני? זה נשמע לך הגיוני? בטח, בראיה שלך, מה זה כבר כמה זונות? הן הרי מרוויחות כסף על זה! אתה עיוור בדיוק כמו המטומטמים שמתוארים בכתבה
עייף | 22.05.18
130.
דווקא טוב שאנשים כאלו מצאו דרך להגדיר את עצמם
ככה יהיה הרבה יותר קל לאתר אותם ולפקח עליהם בצורה ממוקדת, אנשים שחיים בכזה סרט הם אנשים שפשוט דפוקים מהיסוד אז הם בנו לעצמם מעין קבוצת תמיכה של אנשים כמוהם ויצרו סוג של קודים מה שלא ברור לי זה למה הם פשוט לא מזמינים זונות? רוצים סקס כמצרך בסיס, יש לזה מענה
לא מופתעת | 22.05.18
129.
124- המשך {2/2}
...לא יותר הגיוני לעזור למי שצריך? (לדעתי עדיף עם סרוגייט, אבל ייתכן ומשיקולי עלות ותקציב אולי ניתן להסתפק בתחליפים פחות איכותיים כגון זנות רגילה- אין לי מושג כיוון שלכל אדם יש צרכים שונים ואין דין אישה בת 80 שרוצה רק מסאז'ים אירוטיים עם חדירה כדין נכה עם ALS שצריך מישהי שתסמלץ לו קשר יותר רגשי). איזו בחורה פה בתגובות דיברה על "השבחת הגזע", אז הנה אשכרה פיתרון שאפילו (לשיטתה) הוא גם "משביח" ו(לשיטתי)גם הומאני .
ע | 21.05.18
128.
124- ראשית, "נשים שולטות בשוק המין"? לא אחרי גיל 60-70. ושנית, לא הבנתי מדוע
כרכת את נושא הרביה לנושא האינטימיות והמיניות. נכון, יש סבסוד של חד הוריות ע"י המדינה, יש גם סבסוד של מובטלים, קבוצות כדורגל, תיאטראות, ישיבות תורניות, השכלה אקדמית, ומערכת רפואית. מה בין נושא אחד למשנהו? שלישית, האמת, מה שאתה רושם אכן נשמע הגיוני (גם לגבי הסחר הפתוח וגם לגבי עזרה לבעלי מוגבלות) , אפילו השתתפות בשכ"ד לא מפזרים ככה סתם לכולם אלא למי שנזקק לזה באמת. רק לא ברור לי מה אתה מגדיר כ "מגבלה רפואית", בעלי פיגור שכלי? נכי צה"ל? משוגעים? גריאטרים? למה שלא פשוט נגדיר "אנשים שאין להם שום סיכוי וערך אפסי בשוק ההכרויות"? לא יותר הגיוני... {בגלל מגבלת התווים יש המשך- 1/2}
ע | 21.05.18
126.
תגובה
מסכימה עם 108, אם בימינו אנשים מוצאים פרטנרים מזדמנים בטינדר (ולעיתים זוגיות) והם לא מוצאים אפילו את זה ,אז זה אומר דרשני, זקוקים לטיפול פסיכולוגי דחוף מסוכנים לחברה האנושית!! עצוב שאנשים חושבים שהכל נגמר במין וללא קשר לזוגיות חום ואהבה , את הצורך האנושי הבסיסי הזה לא פותרים בחלוקת תלושים ...
א | 21.05.18
124.
ל-123, המצב הזה קיים כבר היום.
אישה שלא מצליחה להתרבות עם הזכר שהיא רוצה (לדוג' בראד שפריץ) יכולה לרכוש תרומת זרע, להתרבות ולהטיל את עול גידול צאצאיה של שאר משלמי המיסים. עם כל הכבוד מדינה לא צריכה לממן\לסבסד פיקי-פיקי, לכל היותר היא צריכה לאפשר סחר במין בהתאם לחוק (פיקוח בריאות, הגנה מאלימות, ביטוח ומיסים), סבסוד יכול לבוא בחשבון במקרים בהם קיימת מגבלה רפואית. אחרי הכל בטבע שוק המין שייך לנשים פשוט מפני שהן לרוב הבוחרות לכן ההיצע נתון בידיהן, לא בידי גברים, לכן חוקי הכלכלה חלים על מין (=שירותי מין) בין אם נרצה או לא.
דניאל | 21.05.18
123.
122- למה קומוניזם מרקסיסטי? נשמע כמו סוציאל דמוקרטיה. סבסוד שירותי זנות כמו שמסבסדים
טיפול בזקנים. יש מצב שצריך אפילו לשלב. אף אחד לא מדבר על זה, אבל גם זקנים וגם נכים הם בני אדם, וגם להם יש צרכים מיניים, רגשיים ואינטימיים, כמובן שלכל אחד במידה שונה- גם בריאות ומצב נפשי משפיעים על המערכת, אבל הרבה פעמים זה שם. סבתא שלי, שקברה את סבא לפני קרוב ל 15 שנה, אמנם לא נהוג אצלנו במשפחה לדבר על מין ואנחנו די מדחיקים את העניין, אבל הייתה פעם אחת שבה היא התוודתה על כמה חסר לה המגע הזה. מסתבר שגם בגיל 80 אנשים עדיין רוצים סקס.
ע | 21.05.18
122.
ל52. נשמע מאוד דארוויניסטי מצידך. האמת, יש מצב שאת צודקת, רק שמשום מה, כשמשתמשים
באחת הטכניקות הנפוצות והלגיטימיות ביותר בטבע להפצת הגנים- אונס, את ושכמותך מתחילות לקרקר ולהמציא תירוצים על חמלה, אנושיות וכו'... אז תבחרי, או שאת מעוניינת להגביל ולמשטר את הטבע ואז אם את מונעת ממישהו משהו, את צריכה להציע לו גם אלטרנטיבות, או- שאולי את צודקת וצריך לנהוג כפי שפרטים בטבע נהגו מאז מעולם.
תפסיקו לצנזר | 21.05.18
119.
ל118. בגדול, את צודקת, מצד שני- א. זה נשמע כמו החיים של רוב הגברים הרגילים (לא המוקצים מהכתבה,
עשירונים 7 ומטה באטרקטיביות). ב. את עדיין במצב טוב יותר ממקביליך הגברים (אצלם זה לא רק עניין של כיעור אלא בעיקר חוסר כישורים). אבל כן, זו לא תחרות מסכנות ולהיות בחורה מכוערת זה עגום ולא הוגן.
עדי | 21.05.18
118.
על מה אתם בוכים? להיות אישה שנראית לא טוב זה גזר דין מוות!
נכון שהחיים יכולים להיות ממש פשוטים למי שנראית מעולה אבל לכאלה שלא כל כך זה פשוט גזר דין מוות! התעלמות גורפת מצד גברים וזלזול מאין כמוהו גם כשיש מי שמראה עניין. אני יכולה לראות את ההבדל ביחס כשאני מבקשת עזרה מהמרצים שלי למשל לעומת הבנות היפות אצלנו כשמבקשות עזרה
נטלי | 20.05.18
109.
בעידן שבו כל שמנה רוטטת מקבלת תשומת לב ממאות גברים:
בגדול הסיפור הוא שאין שיוויון בין כמות המחזרים והדרישות הלא פרופורציונליות של נשים וגברים. מספיק שתעלי לפייסבוק כמה תמונות עם בגד ים שמסיט את התשומת לב מהפרצוף העקום שלך, את תקבלי מאות תגובות מגברים מריירים (רובם מבוגרים או מכוערים להחריד אבל זה לא משנה לאותן נשים שנהנות מתשומת הלב, אותו כנ״ל לגבי שמנות) ואצל גברים אתה צריך להיות דוגמן בשביל לקבל את אותה תשומת לב, או להיות עשיר או ממש מוצלח
חחחח | 20.05.18
108.
הם לא מתנזרים ולא מקופחים ולא בטיח. הם פשוט לוזרים.
מדובר בחבורה של לוזרים. פשוטו כמשמעו. אבל הם לוזרים מיוחדים. רוב הלוזרים מבינים שהעולם לא חייב להם משהו אבל האינסלים (איזה כינוי מטופש) אפילו לא מוכנים לקחת אחריות על עצמם. תמיד מישהו אחר אשם. חבורת אידיוטים - יש גברים הרבה יותר מכוערים מהם שיש להם יופי של חיי מין. איך הם מצליחים עם נשים והאינסלים לא? כי הם לא לוזרים. זה למה. אם אשה אחרי אשה דוחה את החיזורים שלך, מה תעשה? תבדוק את עצמך איפה אתה טועה? תלך לסדנאות לשיפור התקשורת שלך? תתחיל לאכול נכון וללכת לחדש כושר? תלך לפסיכולוג כדי לבדוק אם יש לך דימוי עצמי נמוך שהורס אותך תת הכרתית? תעשה עוד אלף ואחד דברים לשפר את עצמך? מה פתאום! אני לא אשם! יש קנוניה של נשים נגדי והן כולן מתואמות. ראיתי פרוטוקולים. הכי קל לזרוק את הלוזריות שלך על אחרים. אינסלים, אתם אפסים ובושה למין הגברי. קחו אחריות כבר.
פו הדוב | 20.05.18
106.
לכל הגברים המכוערים - תפתחו כישרון - נשים יעופו עליכם
יש הרבה שחקני קולנוע נמוכים ומכוערים שמקבלים הרבה סקס, יש הרבה אנשי עסקים מבוססים שנשים נמשכות אליהם, וכמובן - כל המוזרים ביותר שעדיין מצליחים למצוא בת זוג. אם לא מצאתם אחת - תשפרו את מה שיש לכם להציע - החדשות הטובות הן שמראה זה לא כל מה שמעניין נשים. החדשות הרעות - אם אין מראה, צריך לפצות על זה עם משהו מעניין אחר. מרירות זו לא תכונה מושכת - גם לא אצל נשים מיזאנדריות וגם לא גברים מיזוגנים.
יסמין | 20.05.18
101.
יש גברים שעפים על עצמם ובטוחים שמגיע להם הטוב ביותר בכל תחום, לא רק זוגיות
גברים שנכנס להם לראש שהם יכולים לאהוב רק נשים בעלות מראה חיצוני של דוגמנית, חייבות להיות רזות, צעירות, יפהפיות ורצוי גם משכילות ונחמדות. בקיצור מושלמות. אם היו פחות עפים על עצמם ורואים את כל הפגמים בעצמם, היו יכולים לרדת קצת בסטנדרטים, להתפשר על מה שיש, ולמצוא אהבה אמיתית. הבעיה האמיתית של הגברים האומללים האלה היא לא חוסר במין, אלא חוסר באיניטימיות ואהבה, ואת זה לעולם לא יצליחו לקבל מבובת מין, ריאליסטית ככל שתהיה.
רק האהבה תנצח | 20.05.18
99.
זה עניין זמני מאוד, בעוד 20-30 שנה גג, יהיו פמבוטס - רובוט סקס.
התהליך כבר בפיתוח, היום ב2018 אנחנו בתחילת הדרך, קצת כמו שרכבים היו בתחילת המאה הקודמת. אבל כבר היום יש תעשייה רחבה ומפותחת של בובות מין ראליסטיות לחלוטין www.realdoll.com במקביל תעשיית האינטיליגנציה המלאכותית עשתה קפיצת דרך מטורפת בחמש שנים האחרונות מאז היציאה לשוק של 'סירי' של אפל, או אלקסה של אמאזון. כל זה בזמן שהדור הבא והמרשים יותר של אינטיליגנציה מלאכותית נמצא לקראת שחרור מהמעבדות של גוגל. החלק השלישי שאמור להכניס חיים ותנועה בפמבוט נמצא בהתקדמות מתמדת גם הוא, ע"י חברות כמו Boston dynamics האמריקאית או חברות רבות ביפן. www.bostondynamics.com כמו שרוב הטכנולוגיות בעולם התקדמו בעזרת שני כוחות עיקריים - מלחמות ופורנו. גם תחום הרובוטיקה יקבל את עיקר הפיתוח שלו ממסגרות צבאיות, אבל יקבל חיים חדשים כשיבצע מעבר לתחום הפורנוגרפיה. רובוטי סקס יתחילו כקוריוז לגברים תמהונים, אבל ברגע שמכירות הרובוטים יעברו מסה קריטית של לקוחות, התחום יחדור לקונסנזוס וישנה לחלוטין את החברה שלנו בצורות שקשה לדמיין.
קרנפי | 20.05.18
97.
הם הפכו למרירים ואין משהו דוחה כמו פרצוף חמוץ
זה דבר שמוליד את עצמו. זה מעגלי. אם היו יכולים להביט על עצמם בעין חומלת אבל נכונה להשתנות אולי היה שינוי. הפיתרון הלוגי לבקשה שלהם ? שמי שדוגל בחלוקה של מין כמשאב - שיהיה מוכן שיחלקו אותו כמשאב לשני המינים. כלומר שגם "יקבלו" ולא רק "יתנו"...יש לי תחושה שהם פתאום לא יהיו כאלה ליברלים...זה מסגיר שנאה עמוקה ומעבר לזה חשיבה ילדותית כמו מגיע לי. מגיע לי שיאהבו אותי למרות שאני אדם שלא רוצה להיות נחמד או נותן או אוהב. מגיע לי לקבל ולא לתת. מגיע לי.
שגיא | 20.05.18
94.
,
מה עם דיכוי נשים על ידי המוסכמות שלהן אסור סקס חופשי? בעבר היו וגם היום עוד כוחן רב. מה עם ההסטורייה של הויברטורים שהחלה בכלל בטיפול על ידי רופאים בנערות ונשים צעירות מתוסכלות? איכשהו עוד הלכנו אחורה בעניין הזה. מה עם "חסרה לה דפיקה" או "לא הייתי נוגע בה עם מקל"? בקיצור גם נשים סובלות אם מכוערות או בעלות אישיות לא נוחה במובנים חברתיים/גבריים. אבל סובלות בשקט ולא יוצאות למסעות טבח! אותו דבר לגבי מי שכתב שנשים כמו חתולים מנצלות ולוקחות מה שרותות ועוברות לגבר הבא, כסיבה והסבר למה הוא למד להתנהג אותו דבר כפי שמרמז הניסוח שלו. מצער מאוד שלא מבין שגם אותן נשים נוהגות כך כי למדו מנסיון. ועוד יותר מצער שלא מסוגל להתמודד עם אישה אמיתית כי גברים נמשכים לנשים נצלניות כפי שנשים נמשכות לגברים נצלנים. בשני המגדרים סובלים כי פשוט יש חוק שימור אנרגייה וזה ממש כמו בין אלקטרונים - מי שחסר לו משהו נמשך למי שיש לו בעודף ומה שיוצא זה שמי שישר ונדיב מוצא עצמו עם שקרן נצלן...
עושה שכל | 20.05.18
82.
בנוסף
יש הרבה אנשים שעבורם להיות לבד זו ברכה. אני, אחרי נישואים לא מוצלחים, מברך על הלבד שלי. אני נראה מעולה, עובד ומרוויח נהדר, אבל איבדתי אמון במין נשי. זה לא הופך אותי לשונא נשים, אלא לאחד שמעריך אותן פחות, ועד שלא אמצא את האישה שחושבת כמו גבר, שמעניין אותה שקט ושלווה, אושר, מינימום חפירות, כמה שיותר טיולים בחו"ל וטבע, שופינג של מה שחייבים ולא של כל מה שרוצים, פחות שופוני ויותר אושר פנימי, אז אשאר לבד.
אריק | 20.05.18
75.
ל-52, אז בטבע היו אונסים אותך והיית בוכה
פעם גברים היו אונסים ונלחמים על נשים, זכר אלפה וכל זה. אחר כך הם עברו למונוגמיה ואז לרוב הגברים היה בת זוג עכשיו השליטה עברה לנשים ונהייה מצב שעוד פעם קומץ גברים משיג מלא נשים(אולי קצת יותר מקומץ) אז סה"כ זו תגובה לגיטימית, מוסריות זה דבר סובייקטיבי
אמת | 20.05.18
74.
במקרה האחרון של הירי בבית הספר
אחת הבחורות שהיורה הרג זו נערה שהשפילה אותו מול הכיתה כי הוא ניסה להתחיל איתה. אז אל תיתממו גם לחברה(כלומר התלמידים, המוסכמות החברתיות ועוד) יש חלק נכבד מאוד במקרים כאלה. Do stupid things win stupid prizes אני לא מצדיק אותו אבל האשמה היא לא רק עליו, בן אדם לא סתם יורה ככה, יש לכך סיבה.
רועי | 20.05.18
71.
חלק מהנאת הגברים במין הוא גם השפלת האשה.
מודה שרוב ההנאה האישית שלי מהחוויה היא לגרום סבל או השפלה לפרטנרית שלי. עם הזמן, אחרי כמה פעמים, הבחנתי שגם היא התחילה לאהוב את זה ולזרום עם זה. זה עדיין לא אומר שהתנועה הזו לא לגיטימית, שכן זהו צורך בסיסי ומדובר רק בהשפלה רגעית שהאשה יכולה להנות ממנה.
אחד | 20.05.18
69.
לכל פשע יש רקע, וכל פשע החברה צריכה להעניש.
אם כל המתוסכלים מינית חושבים על דברים נושא הכתבה - בעיה שלהם. כשזה בא לידי ביטוי באגרסיה מילולית, ולא כל שכן, פיזית, זה הופך לפשע והוא בר ענישה ככל פשע אחר. לפשעים יש רקעים שונים, וזה נושא לפסיכולוגים וסוציולוגים לטפל בו. הרקע לביצוע פשעים כמתואר בכתבה, אינו רלוונטי לעצם ביצוע הפשע והענישה הראויה המתבקשת.
אבי- טורונטו | 20.05.18
67.
המלצה
44 צודק. הנוהג להגדיר פגמים של הטבע כתקין אבל "שונה" נובע מחוסר רצון להתמודד עם הבעייה מסיבות פוליטיות ואימפוטאנטיות, תחת האיצטלה של "זכויות הפרט" "קבל את השונה" ועוד ועוד סיסמאות של "סובלנות" צבועה, כפי שהיטיב להגדיר 44. הנוהל הזה יוצר קבוצות אשר בסופו של דבר יביאו לחיסול החברה האנושית.
אברהם  | 20.05.18
65.
תנועה ראויה ולגיטימית מאד, הכל תוצר של מצוקה אמיתית וכשל פוליטי.
אנשים היום מתביישים לדבר על מין ועל צרכים מיניים. אבל לא מתביישים לדבר על עוני ועל שוויון הזדמנויות. ליברליזם אמיתי קיים רק בקומץ מדינות בעולם אשר מכירות בזכות הגבר למין, כמו הולנד ונבדה (ארה"ב).
ליברל אמיתי | 20.05.18
60.
לא נותנים להקליד יותר מטוויטר פה?
נמשיך בזה שאתם מתעלמים באלגנטיות מהמוני גברים 'לא מושכים' שיש להם זוגיות מוצלחת. זה לא קסם, ולא כסף (כמו שרוב הגברים אוהבים לתרץ), זה פשוט שכנראה שאין להם אישיות רעילה ותחושה שהעולם חייב להם כמו שלכם יש. בקיצור, לא משנה כמה בעדינות, או בעקיפין אתם תומכים ברעיון הזה (אפילו כשאתם בטוחים שאתם לא תומכים. כי לא, אין שום דמיון בין חילוק של רכוש לחלוקה של מין, לא משנה כמה מושגי כלכלה ופוליטיקה תיזרקו פנימה), אם אתם לא מתנגדים לו בתקיפות, אתם חלק מהבעיה
אחת | 20.05.18
59.
רוב התגובות מראות כמה גם גברים 'נורמליים' תומכים ברעיון
נתחיל בזה שלא, אפילו לא לנכים ובעלי לקויות אחרות, אמיתיות, אין 'זכות אדם' לסקס (אני בעצמי נכה, זה לא אומר שחייבים לי משהו), אז ל'נכות' מומצאת כמו התנזרות מרצון (או במילים אחרות, חוסר יכולת להתמודד עם דחיה) בהחלט שלא מגיע 'טיפול במין' או כל שם אחר שתמציאו לאונס.
אחת | 20.05.18
56.
אז שילכו לקבל סירוס כימי ויקדישו את חייהם לעבודה
צריכים לחנך את הדור הצעיר לגבי אמיתות הטבע: בטבע רק חלק קטן מהזכרים זוכים להעמיד צאצאים, וזה טוב כי ככה הגנים של כל זן לא מתדרדרים. הגיוני שיהיו הרבה גברים לא יוצלחים שהם חולים/ מכוערים/ טפשים מכדי שמישהי תימשך אליהם...
מישהי | 20.05.18
52.
יש פתרון פשוט והוא לייצר שוויון כמותי באוכלוסיה בין נשים וגברים.
יש מדינות כמו ישראל בהן עודף כמותי של מאות אלפי גברים רווקים. או מדינות כמו רוסיה, עם עודף כמותי של כמה מליוני נשים רווקות. בסוף הכל זה היצע מול ביקוש. לישראל לא יזיק לייבא הנה כמה מאות אלפי נשים מאוקראינה ושבדיה.
ליברל, לא אינסל | 20.05.18
50.
הפרובוקטיביות המינית הנשית הקיצונית המודרנית הביאה להיווצרות התנועה
תסכול מיני הולך וגובר של חלקים נרחבים באוכלוסיה הגברית לנוכח התעצמות ה"חופש המיני" שהוא נחלת מעטים בלבד שעונים להגדרות עכשוויות של "מושכים גברית" שיוצר התנהגות פרובוקטיבית מצד נשים כדי למשוך את אותו אחוז בודד באוכלוסיה שעונה לדרישותיהן המיניות המוגזמות
ניק  | 20.05.18
49.
דומה מאוד לתנועות אנרכיסטיות אחרות. הכל נובע מאותה תפיסה שגויה
יש אנשים שפשוט לא מסוגלים לקחת אחריות. הם בטוחים שהכל מגיע להם ולכן כשהם נכשלים כולם אשמים חוץ מהם. כולנו מכירים את זה החל מ"לא הצלחתי במבחן כי המורה הכשיל אותי" עד ל "אני עני בגלל שמפלים אותי" וכו' בסופו של יום גם אם יש קמצוץ של אמת חשוב מאוד להזהר ולא להגרר לתפיסה ש"כולם אשמים חוץ ממני, ולכן לא חשוב איך אני אתנהג". מעבר לזה אין לי ספק שאותם גברים לא מחפשים רק מין, אלא קרבה, חום ואהבה. למין יש הרבה תחליפים ואפשר לשלם עבורו. מתערב אתכם שאותם גברים גם דחו נשים שרצו אותם בגלל ש"היא לא יפה מספיק" או "לא חכמה מספיק" וכו'. גם לי לא קל עם נשים, במקום להאשים את כל העולם אני עובד על עצמי. הצטרפתי לחדר כושר שם אני מתמיד והתחלתי גם טיפול פסיכולוגי אחרי שהבנתי שזה לא מראה חיצוני (או לא רק) שעוצר אותי. בסופו של יום קל מאוד ליפול לפינה הזו של "כל העולם לא בסדר חוץ ממני" ולשבור את הכלים. מזכיר מאוד את הסכסוך הערבי-ישראלי, עד היום הערבים טוענים שהם קורבן ומסרבים להכיר בכך שהם צד שווה בסכסוך.
איש | 20.05.18
44.
פרי הבאושים של ההתחסדות המערבית הצבועה
"זכויות הפרט" "קבל את השונה" ועוד ועוד סיסמאות של "סובלנות" צבועה שאמורה להעניק לחברה המערבית צביון תרבותי וסובלני, אך בפועל משמשת כר להתפתחות תופעות הרסניות שישנו אותה ולא לטובה. מאז ומתמיד נלחם האדם בתופעות שאיימו על קיומו, אך ככול שהתקדם הזמן האדם הופך "תרבותי" ופוחד לפעול כנגד מהרסיו.
מרצלחרקובינו כהן | 20.05.18
40.
ביפן מציעים שירותי מין מסובסדים עבור אנשים אשר לא יכולים להשיג מין
לרוב בשל סיבות רפואיות כמו מוגבלויות, נכויות וכו'. אם אדם זכר או נקבה אינם יכולים ליצור קשר פיזי עם אדם אחר. אף אחד ממכם לא חושב שמגיע לאותו אדם איזשהי תשומת לב פיזית גם אם היא בתשלום או בתצורה כזו או אחרת? (השירותים המוצעים ביפן הם ע"י אחות מוסמכת, שמגיעה עד לביתו של המטופל). ברור שהרעיונות שהציעו פה הם חולניים, כן? פגיעה בנפש או להכריח אנשים (נשים) לעשות דברים בניגוד לרצונם זה אסור בהחלט. העניין הוא שיש פה בעיה חברתית שדורשת טיפול, לא הגיוני שהיחסים בין גברים לנשים יהיו מבוססים רק על מראה חיצוני, כסף ודברים כה שטחיים. לא נראה לי מקובל שהחברה שבה אנו חיים תקדם מערכות יחסים כאלו בעיקר לקידמת הבמה (סלבס, רשתות חברתיות, אינטרנט, אפליקציות כטינדר ועוד מקדמות שטחיות) אפילו במערכות יחסים שמבוססות על משהו שהוא יותר מהשטחיות שהחברה המערבית שלנו מקדמת יש אנשים שחיים בתחושה שהם יכולים "להישג יותר" או "משהו יותר טוב" - וזה הזוי. התרבות הזו מובילה אותי לחיים של אחוזי גירושין גבוהים ובאלה שמחזיקים ביחד יש בגידות וזה עצוב..
יפן | 20.05.18
37.
30, ונניח
ונניח שהיינו הולכים לפי הגישה של הפרימיטיבים או האינסילים האלה ומצמידים לכל גבר אישה, בגיל כמה שיותר מוקדם, הרי אתה יודע שהיא היתה סובלת איתו לנצח...בעוד בםוטנציאל היא יכולה לחיות מעולה כרווקה ולהשיג הרבה יותר ממנו. למה אתה מעדיף שהיא תחיה תחת דיכוי כזנ ותשרת גבר כזה, כשהיא יכולה להשיג הרבה יותר מזה בחיין? למה אתה רוצה שהיא תסבול? והיא בניגוד לגבר, לא תוכל ללכת ולפוצץ או לדרוס או לירטת באנשים. למרות שהסבל שלה הרבה הרבה יותר חמור מסבל של גבר ללא סקס. אין סבל גדול יותר מסבל של אישה שחיה עם גבר.
ש | 20.05.18
36.
33, האם לדעתך
האם לדעתך זו תפקידה של אישה לקחת עליו אחריות ופשוט ל...ץ לו? היא אמורה לעשות את זה כדי למנוע פיגועים? למה שלא תכריח את הגברים לעשות את זה? לא יאומן כמה גברים כמוך יש בעולם. לא יאומן. אתם אנשים בוגרים או שאתם רוצים להוכיח שאתם ילדים קטנים שלא קנו להם צעצוע? ככה אתה כנראה רואה נשים. כצעצוע. אם נולדת זכר, זה לא אומר שאישה אמורה לרצות אותך. אפילו סביר מאוד שהיא לא תרצה (ואל תדאג לכך שהיא רווקה בבקשה. זכותה), ככל שהזכריות שלך בוטה או מטומטמת או מרעילה יותר.
האם | 20.05.18
35.
כל האינסילים המקצועיים מגעילים
הם יספרו לכם שזה באשמת הנשים, אבל הם באמת לא מבינים שנשים לא חייבות לשכב איתם או לצאת איתם. הם לא מצליחים להבין את זה. מעניין אותי אם אמא שלהם סיפרה להם מילדות שמגיע להם הטוב ביותר ושהם הכי מוצלחים בעולם או משהו. נכון שגם המון גברים מגעילים פנימית וחיצונית משיגים אישה, אבל זו אישה מאוד מאוד תמימה ולרוב בודדה וזרה (לאותו מקום) ומאוד צעירה ומסכנה. ההבדל בין המגעילים האלה למגעילים של האינסילים, זה שהמגעילים האלה הצליחו להערים על אישה אומללה ואילו האינסילים המקצועיים שכל היום מפיצים מיזוגניה, לא
הם | 20.05.18
32.
תאכלס אני יכול להבין אותם כי יש גברים שלא יצליח להם עם נשים אף פעם
אז מה כבר נשאר להם לעשות, המעשים שהם עשו זה תגובה לגיטימית, סה"כ החברה יצרה את המצב הזה, אנחנו לא חיים בהרמוניה, אז ברור שיהיו מצבי קיצון כאלה. מעט נשים מקירות את המצב הזה כי לנשים יש פחות תחרות. בבקשה לא לצנזר. אנשים יגנו את המעשים של רצח אבל לא יגנו ביריונות שיכולה לפגוע בקלות מאוד במצב הנפשי של אדם ואז לגרום לו להגיע למצב הזה.
רועי | 19.05.18
28.
העולם השתגע?
מה קורה לאנשים כיום? אנשים מחפשים סיבות לטבוח ולנצל איש את רעהו? במקום להתקדם אנו חוזרים לאחור. אז מה אם נשים לא רצו במישהו? חוויתי זאת שנים ולעולם לא חשבתי להרוג או לפגוע מישהי. במקום זאת שיניתי את עצמי. והרי הפלא ופלא יחס הנשים השתנה לחיוב, הרבה נשים התחילו איתי (לעיתים היו נבוכות יותר ממני בעת פניתי אליהן). אכן לגבר חתיך ובעל בטחון עצמי קל יותר. כול השאר שישקיע בעצמו (ניתוח, חדר כושר, מאמן אישי וכדומה). למדתי מזמן שהשינוי להצלחה טמון בך ואחר. בנוסף, הרבה יותר קל לשנות את עצמך במקום את השאר.
. | 19.05.18
27.
25, לא רק את הגבר הממוצע
הרי כל אישה תעדיף לחיות לבד או כלסבית מאשר לחיות עם רב או איש דת/מאמין כזה או אחר. הן פשוט מאמינות שכך הן ישיגו גן עדן, דרך הגבר. דרך הזרג...הזב..... דרך הגועל נפש הזה שנקרא איתן בגדדי, היא חושבת שהיא תגיע לגן עדן. אז מה זה סבל מחריד במשך 50 שנה עם בגדדי לעומת גן עדן נצחי? לגמרי עקפו את האבולוציה של הנשים. מסכנות כל הילדות והנשים בעולם הזה. במיוחד הילדות שיהיו תחת כל הרשעים האלה.
הרי | 19.05.18
26.
מזכירים לי את occupy wallstreet
ולפני שתקפצו כנשוכי נחש בגלל ההשוואה, אני מתכוון לעובדה ששתי התנועות (ועוד רבות אחרות) נולדו כתוצאה מבעיה אמיתית מאוד, אולם הפיתרון שהן מציעות שגוי לחלוטין ולחלוטין בלתי מוסרי. כן, תעשיית הבנקאות של וול-סטריט מושחתת לחלוטין, וזוכה מן הממשל הפדרלי (שאת הקמפיינים של נבחריו היא מממנת בנדיבות) להטבות והקלות וחילוצים שאף תעשיה אחרת אינה נהנית מהם. אולם חילוט כספי העשיים וחלוקתו לעניים סטייל ברית המועצות הקומוניסטית היא לא הפיתרון. וגם במקרה שלפנינו, זה נכון שאנחנו חיים בעידן ריקני לחלוטין, שבו מראה חיצוני וכישורים חברתיים טובים הם המפתח להקסמת נשים, על חשבון תכונות חשובות אחרות במערכות יחסים כגון יציבות, נאמנות, חריצות וכדומה. אולם כמובן שלכלוא את כל הנשים ולאנוס אותן הוא לא הפיתרון. במקרה לעיל נדמה לי שהגברים המתוסכלים סובלים יותר מהיעדר ביטחון עצמי וכישורים חברתיים לקויים, מאשר ממראה חיצוני בלתי מצודד (לפחות שניים מן הרוצחים שתמונתם מובאת בכתבה נראים סביר לחלוטין), ואת זה אפשר לתקן באמצעות יעוץ פסיכולוגי.
אורן | 19.05.18
25.
הדתיים עקפו את האבולוציה
הרי רבנים כמו איתן בגדדי, יוסי מזרחי וכל שאר המיזוגנים החולניים, הם אינסילים (או איך שהם לא קוראים לעצמם) מבחינה אבולוציונית, אבל ע"י הדת הם עוקפים את האבולוציה ולא רק שמשיגים אישה (בניגוד לסלקציה טבעית שבה כל אחת היתה מעדיפה את הגבר הממוצע עליהם), אלא משיגים אחת שעברה שטיפת מוח מילדות כדי להעריץ אותם ולשרת אותם והיא אפילו לא מודעת לכך שהיא נגעלת מהם למוות. פשוט מדהים. איפה אתם הגברים הטובים שתעצרו את כל הזוועה הזו של המיזוגניה בכלל והדת בפרט? יש גברים טובים בעולם? אני מפוחדת לגמרי מהאכזריות
איתן בגדדי | 18.05.18
24.
המשך 3
הראשונות שמגטאו רוצים לרצוח הן אלו המגדירות עצמן כפמיניסטיות. אבל הם צודקים בדבר אחד - כל הנשים, גם האנטי פמיניסטיות הגדולות ביותר, מזדהות לפחות עם חלק מהפמיניזם או עם זרם פמיניסטי אחד וחלק מהמאבקים (בניגוד לאנטי פמיניסטים נשים ששונאים את כל הנשים)...ולכן הפתרון הסופי מבחינתם הוא לרצוח את כל הנשים ולייצר רובוטיות דמויות נשים.
... | 18.05.18
23.
מגטאו זה אותו הדבר
מגטאו טוענים שהם לא רוצים עסק עם נשים, אבל כל היום 24/7 מדברים אך ורק על נשים ועל החברה האלטרנטיבית שהם רוצים לבנות, ובה הנשים יהיו כלואות באונס נצחי ע"פ רצון הגברים. המטרה דומה לאיסלם וליהדות - הם רוצים שלאישה לא יהיה רכוש משלה ואז היא תאלץ להסכים לסקס ולחיות עם גבר (ואף להתחנן להיות איתו כדי שיהיה לה מה לאכול ותוכל לשרוד). מגטאו מציגים עצמם כאילו הם תנועה לגיטימית, אבל הם חושבים שאפילו האיסלם טוב מדי לנשים, כי הוא מאפשר פתח מסויים עבור נשים שרוצות לנשום. הראשונות שהם רוצים לרצוח הן אלו ה
רק בשם אחר | 18.05.18
22.
לגברים בתמונה יש לסת כמו שהם חושבים
לגברים בתמונה יש לסת כמו שהם חושבים שנשים אוצות ועדיין אין להם יכולת להשיג אישה. כי זה חא באמת קשור רק ללסת. חבל שלי הוא בעל לסת חלשה מאוד. גברים נוטים לדיכוטומיה וחשיבה של מכונות. הם נוטים לחשיבה מאוד לא אנושית. הם יצרו את הדתות ושאר אידיאולוגיות שמורידות לאישה את הסטטוס בצורה אובססיבית ואז האישה הופכת מכונת ילודה אפילו בלי לכלוא אותה במרתף. ראיתי כמה קבוצות של גברים אשר מדברים על כליאת נשים ("פמנואידים") ושימוש בהן לרבייה.
שנשים רוצות | 18.05.18
20.
הם בכל מקום. אני רואה תגובות ביוטיוב כבר
סיפרו להם שתפקיד הנשים הוא לשרת אותם ואז הם מכירים אישה והיא בכלל לא בקטע, אז הם מפורקים ומתעצבנים. אח"כ סיפרו להם שלא משנה מה...אם לגבר יש בטחון עצמי גבוה, נשים ירצו אותו. אז הם הולכים עם בטחון עצמי עד השמיים ושוב לא מבינים למה זה מרתיע נשים. אח"כ אומרים להם שנשים בעצם בנויות להמשך לחתיכים בלבד, אז הם חוסכין כסף לניתוח אף, ניתוח לסת ועוד ועוד (תתפלאו כמה גברים בעולם רוצים לנתח את כל הפנים בקוריאה וכו') ובין לבין מתכננים פיגועים המוניים או ניגשים לאישה אחרי כל הניתוחין האלה ושוב לא מבינים למה הי
שנים על גבי שנים | 18.05.18
19.
אני מזהירה מהם כבר שנים וגם ממגטאו
מה חשבתם? שמדובר בקבוצות תמימות? ראיתי המון אינסלים ביוטיוב שכותבים על כך שהם מתכננים פיגוע שבו יקחו איתם כמה שיותר נשים וגברים ש"משיגים סקס". יש כמות עצומה של גברים מאוד מאוד מכוערים ומבחילים ומצחינים שבטוחין כי נשים חייבותצלהם סקס. למה להאשים את הנשים בכך שאין להם סקס? תהיו בטוחים שגם להרבה חתיכים אין. למה? כי משהו בהם דוחה. אם הייתם טובים, חמודים ולא סתם "נייס גאייז" אלא "גוד מאן", אז נשין היו יכולות לחוש חיבור אליכם. אבל בכל מקרה, לאף אחד לא מגיע סקס רק מעצם טבעו כזכר. שיקרו לכם .
הם | 18.05.18
17.
לצערי אני אינסיל
כל החיים שלי נשים רק התנהגו עלי יפה מתי שהיו צריכות משהו ממני או לנצל אותי . ככה ברגיל הן מתעלמות ממני וגם אין להם שום בעיה להראות פנים שהן נגעלות ממני . זה די מבאס ועצוב . אבל אני לא מאשים את הנשים אולי זה נקבע בשבילי להיות בתול נשיקה לכל החיים אבל אני לא מאשים את הנשים בזה ולא מסכים עם שום דעה ורוע שהולכת ב 4chan
אינסיל | 18.05.18
8.
דרך אגב הסוג הזה של גברים פטתי מאוד, אני מכיר כאלו
אם למשל היו מציעים להם להכיר מישהו שנראית ממש לא טוב, ויש הרבה נשים שנראות ממש לא טוב, הם לא היו רוצים. זה בדרך כלל אנשים שהם גם מוזרים במראה, גם מוזרים בהתנהגות מאוד ובדרך כלל גם לא בעלי הישגים חומריים. אבל הם מצפים משום מה שבחורות שנראות טוב או שיש להן איכויות בולטות אחרות ירצו אותם. למה? אין שום סיבה הגיונית למעט זה שהם קוראים באינטרנט שיש כל מיני גורואים שיכולים לגרום לכל אחת להתאהב בך. לא עובד.
דניאל | 17.05.18
7.
ל-4. האמת שיש משהו כזה, אם כי בצורה מצומצמת, ישנן ארצות שמממנות טיפולים מיניים
טיפולים מיניים (זונות, סרוגייט וכו'...) לאנשים מסויימים. אמנם לא תחליף מלא לאינטימיות ולא ניתן לכולם/ן (כן, גם נשים מקבלות), אבל בהחלט נשמע כמו צעד בכיוון הנכון. רוצה לשמוע על חיים בגיהנום של בדידות ששם הגברים הבודדים במצב קיצון? תבדוק מה קורה בסין.
ל-4. | 17.05.18
4.
"אין קונספציה של זכות למין שעומדת בהלימה עם זכותן המלאה של נשים על גופן.
ובכן, באופן דומה גם אין שום זכות לדיור/מזון/חינוך/טיפול רפואי וכו' שעומדת בהלימה עם זכותו המלאה של אדם על רכושו. ועדיין הציבור תומך בחלוקה מחדש של רכוש דרך מיסים ועל בסיס דרוג של המצב הכלכלי של האנשים. ההבדל היחידי בין מיסוי לחלוקה מחדש של העושר למיסוי לחלוקה מחדש של יחסים אינטימיים זה שבסופו של דבר זה חייב להיעשות ישירות אדם לאדם ולא דרך מתווך. אולי אם כל נזקק היה צריך ללכת באופן אישי לאדם עשיר ולאיים עליו שהוא ישים אותו בכלא אם הוא לא ישלם לו אז גם מערכת הרווחה לא היתה עובדת, מנגנון התיווך מאפשר לאנשים להתעלם מהאופי האמיתי של תשלומי הרווחה.
כלכלן | 17.05.18
3.
זה מנגנון שנקרא sexual selection
לא כל הזכרים מתרבים, כמעט כל הנקבות מתרבות. כוח הבחירה המיני הוא מנגנון אבולוציוני שמונע ע״י נקבות. אינסלים לא טועים בכך שכל התרבויות המערביות לקחו את הכוח הזה מידי הנשים ונתנו אותו לגברים (נישואים בשידוך, ריבוי נשים וכו׳) בזמן שהמהפכה המינית של שנות השישים תיקנה את המעוות במעט. אינסלים אכן קיימים. ולא במס׳ נמוך בגלל השיוויון בין זכרים לנקבות. צריך להכיר בזה ולדבר על זה.
אבולוציה  | 17.05.18
2.
לא נורמליים בלשון המעטה
לסגור אותם במוסד דחוף, גם אני לא נראה משהו אבל אני לא שונא אף אחת ואפילו כשנפגעתי לא פעם ולא פעמיים מדחייה, ואפילו כשנפלתי על כמה מניפולטיביות וזו כנראה לא הפעם הראשונה והאחרונה שזה קרה ויקרה לי, כן מודה באשמה כואב לי, עצוב לי, באסה מהסרטים אבל לא חסרים נשים בעולם ותמיד אפשר למצוא אופציה למשהו חדש. שורה תחתונה: מדובר בקבוצה של חולי נפש
גבר לא מושך | 17.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת