אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חברת רכבות ביפן התנצלה על הקדמה "בלתי נסלחת" של 25 שניות ביציאת הרכבת מהתחנה‎

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
ממה שקראתי, הדיוק של הרכבות של יפן כבר לא מה שהיה
ב-2005, נהג רכבת לא לחץ על הברקס בעיקול בהרים, מכיוון שהרכבת היתה באיחור של דקה. הרכבת ירדה מהפסים ו-105 אנשים נהרגו. כתוצאה מכך, עשו רפורמה וכעת הם שמים הרבה יותר דגש על בטיחות מאשר לתזמון הרכבות. בנוסף, לעומתינו, ביפן יש מלא חברות רכבות. חלקם אכן נוטות לא לאחר יותר מדקה, אבל אחרות יכולות בקלות לאחר בכמה דקות, מה שיגרום לנוסע לפספס החלפת רכבת עם הרכבת של חברה שלא מאחרת. במידה ורכבת מתעכבת ביותר מ-5 דקות, מחלקים לכולם תעודת איחור שניתן להציג למעביד. זה נשמע מגוכח, אבל ביפן, מצופה מהעובד להגיע 5-10 דקות לפני זמן תחילת העבודה ולהתחיל ממש לעבוד בזמן. התירוץ היחיד שמעבידים מסכימים לקבל לאיחור כלשהו, הוא איחור של הרכבת.
אחד | 21.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת