אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האם אתם משלמים יותר מדי על הסלולר שלכם?

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
מי שחוייב יותר מדי
אין מה לרדוף אחרי חברת הטלפון. השארתם הודעה ולא חזרו כעבור יומיים? התקשרו לחברת האשראי והודיעו להן שהחיוב שגוי. הם יגידו שהם פותחים בדיקה ותהיה תשובה תוך 60 יום, תזכירו להם שהם מחוייבים להחזיר לכם את הכסף מיד אם כבר חייבו (או לא לחייב במחזור הבא), ובסוף 60 הימים אם חס וחלילה הוכיחו שאכן זה חיוב שלכם, שיחייבו אתכם אז -- זה חוק האשראי והוא מחייב אותם. ותראו זה פלא איך החברה מתקשרת, מטפלת בהכל, ומתחננת שתבטלו את הערעור על הגביה.
א.ב של ג.ד | 23.05.18
20.
הגיע הזמן שהצרכן יחשוב גם צרכנים ולא רק מה זול
היום יותר מתמיד חשוב שיהיה שחקן קטן, לא חלק מתאגיד גדול וכרגע יש רק אחד כזה (we4g) כל כך קל היום לנייד .. כך שהסיכון קטן. לא טוב? ניידו למקום אחר. רק לפני לא הרבה זמן היו הרבה כתבות אפילו בכלכליסט ששוק הסלולר לקראת עליית מחירים - כל החברות רק חיכו לרגע ואז הגיע we4g והופ.. המחירים ירדו והחבילות עלו.. עזבתי את גולן עם 4 קווים ל we4g כי גולן בלי מיכאל גולן זו לא אותה גולן ומי שמחזק את הגדולות בשביל כמה שקלים בחודש או כי הוא חושש לנסות יכול להביא למצב שלא תהיה פה שחקנית קטנה.
j | 19.05.18
13.
יש גם 019
אני מחובר דרך 019. העסקה נעשתה בחנות הסלולר במקומית, בשכונה בה אני גר. 50 שקל לחודש, שני קוים. לא כולל שיחות לחול. קו אחד, הקו של אשתי, זה בעיקר שיחות מקומיות. סרטים ותמונות של הנכדים ב ווטצאפ. אני גולש קצת יותר. שלושה גיגה לחודש, גג. פעם בחודש שיחה לחול. שניים-שלושה שקלים. זה כל הסיפור.
יוסי | 18.05.18
5.
מס' 1 צודק ואף גרוע מכך
WE4G או אקספון או whatever חייבו אותי על הרבה סימים שלא שייכים לי אלא למישהו אחר שאני בכלל לא מכיר. ואין עם מי לדבר. שרות זוועת עולם. או שלא מתייחסים, או שעונים אבל משקרים, או שעונים אחרי 4 ימים, או שלא עונים בטלפון ואתם תתייבשו על הקו. נציגת שרות שלהם לא יודעת מה זה שיחה מזוהה... לא יודע מאיפה הביאו את הבחורות שעובדות שם בשרות לקוחות. הם יוצאים מתוך הנחה שכל הלקוחות מטומטמים. שרות כזה יכול לגרום ללקוח התקף לב. ברחתי והתנתקתי לפני שאאבד את שפיותי. בוזבז לי הרבה זמן וחוויתי עוגמת נפש רבה. אני עדיין בטראומה מהחוויה שעברתי. מי ששוקל להצטרף אליהם עדיף שישכח מזה. מי שכבר הצטרף וירגיש שמשהו לא בסדר, שיברח מהר בלי לחשוב פעמיים. מי שקונה בזול משלם ביוקר. אין ארוחות חינם. מזעזע. אני לא אשתוק להם על מה שעשו לי. הרסו לי את הבריאות.
אחד בטראומה | 18.05.18
3.
לא הכל זה מחיר!
אני מוכן לשלם על שירות ואיכות של הרשת. הרשתות במצב מזעזע וזה מתבטא בהשקעות או יותר נכון העדר השקעות, צמצום ופירוק אתרים וחיתוך בכל מה שניתן לחסוך בו - על חשבון הלקוח. אין לכך תקדים בעולם חבילת 100 ג׳יגה גלישה ב-29 שח. אין קוסם כזה. מעדיף לשלם יותר ולקבל יותר. הבעיה היא שאי אפשר לקנות שירות מתועדף בחברות הסלולר....
בוב הבנאי | 18.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת