5. סוציאליזם במקרה הזה זה טוב כי המסים שהאזרחים משלמים, מכסים את התחבורה הציבורית. נכון. רק אין לשכוח שהעשירים משלמים אחוז מס גבוה יותר מהעניים. הווה אומר שעניים שגרים בפרברים בהם עלות המחיה נמוכה מהמרכז, יכולים להגיע בקלות למרכז שלרוב יש בו עבודות שמשלמות שכר גבוה מהפריפריה. ככה דואגים שהפער בין העניים והעשירים לא יצא מכלל פרופורציה רוס | 22.05.18 (ל"ת)
4. למספר 1 נראה לי שאתה טועה. מדובר במדינה קטנה מאוד מבחינת אוכלוסיה כך שגם אם רוב האוכלוסיה תיסע בתחבורה ציבורית זה לא יפגע באיכות התחבורה הציבורית. כמובן שזה לא מתאים למדינה כמו ישראל שיש בה כמעט 9 מיליון אזרחים וגם המנטליות היא שונה מאירופה. אלון | 21.05.18 (ל"ת)
3. אין דבר כזה חינם הם משלמים את זה בצורה עקיפה דרך מיסים. פשוט עכשיו כולם משלמים גם אם לא משתמשים... מתי יבינו שסוציאליזם זה לא דבר טוב? דניאל | 21.05.18 (ל"ת)
2. טעות, המחיר הפסיכולוגי הזה של החינם גורם לנזק עדיף שיעלה כמעט חינם מאשר חינם, ויותר מזה הניסוי שלהם נכשל בעיר, ולא הביא כמעט נוסעים חדשים לתחבורה הציבורית, חוץ מקהל אחד- הולכי הרגל. מה שגורם לעומס גדול יותר ועצירות תכופות יותר, ועל הדרך פוגע בכל שאר הנוסעים שמוכנים לשלם על תחבורה ציבורית איכותית. אבל ככה זה בפופוליזם, ברגע שמתחילים משהו בחינם אי אפשר להפסיק. אדיר | 20.05.18 (ל"ת)
1. הבעיה של התחבורה הציבורית בארץ היא האיכות לא המחיר שיקחו עוד כסף רק שישפרו את התדירות ואיכות/ניקיון האוטובוסים 123 | 20.05.18 (ל"ת)
אסטוניה תהפוך למדינה הראשונה בעולם שתפעיל תחבורה ציבורית בחינם
5 תגובות לכתיבת תגובה