אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האוצר מבקש לבטל חובת רכש גומלין על יצרני אוטובוסים

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
ל 5
שלחברת יוטונג וגולדן דרגון יהיה את אותה איכות של מנועים ואוטובוסים לא יתקעו באמצע הדרך עם נוסעים, אז תצעק איפה האיכות של המנועים של חברת מרכבים. חברות גדולות רוצות מנועים טובים שלא נשחקים אחרי 5 שנים. חברת מרכבים ועוד משתמשים במנועים שמחזיקים 10 שנים ויותר בכדי למנוע טיפולי אחזקה יקרים ופגיעה בעצמם בזמן האחריות. תשאל את אגד ודן כמה תקלות יש להם מהאוטובוסים הסינים ועוגמת נפש לנוסעים. תבדוק תבין שהאיכות לא נמדדת רק בהרכבה אלא גם בהגעה ליעד ללא תקלות.
נהג אירופאי | 22.07.18
1.
אין שום סיבה לתת עדיפות לחברה ישראלית
מה שהתומכים בעצם אומרים זה ״בואו נשלם עוד מיסים כדי לסבסד מפעלים לא תחרותיים״. אז לא אנחנו מעדיפים שהכסף הזה ינותב בצורה יעילה יותר, אולי לפתיחת קווי תחבורה ציבורית נוספים או לרפואה או לכל דבר שהוא לא להחזיק מפעלים כושלים. או נרכבים או הארגז יהיו יעילים ורווחיים שיתחרו אם לא הם ימצאו עבודה אחרת.
אזרח | 22.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת