7. ל 5 שלחברת יוטונג וגולדן דרגון יהיה את אותה איכות של מנועים ואוטובוסים לא יתקעו באמצע הדרך עם נוסעים, אז תצעק איפה האיכות של המנועים של חברת מרכבים. חברות גדולות רוצות מנועים טובים שלא נשחקים אחרי 5 שנים. חברת מרכבים ועוד משתמשים במנועים שמחזיקים 10 שנים ויותר בכדי למנוע טיפולי אחזקה יקרים ופגיעה בעצמם בזמן האחריות. תשאל את אגד ודן כמה תקלות יש להם מהאוטובוסים הסינים ועוגמת נפש לנוסעים. תבדוק תבין שהאיכות לא נמדדת רק בהרכבה אלא גם בהגעה ליעד ללא תקלות. נהג אירופאי | 22.07.18 (ל"ת)
5. תדייקו במספרים , 3500 אוטובוסים בשנה אגד ודן לפחות 700 בשנה רוצים להבטיח הזמנות? תתחרו עם מוצרים טובים יותר , תפסיקו להתבכין. נהג | 22.05.18 (ל"ת)
4. בכל מדינה מתוקנת יש הגנה מסויימת על התוצרת המקומית שכר העבודה הממוצע בפולין עומד על 12 ש"ח לשעה, גם בסין לא משלמים 40 ש"ח בממוצע לשעה לעובד. תעשיות עתירות שטח ומכונות, אם נסגרות לא קמות מחדש, בסוף לא יהיה שום תוצרת מקומית. לא כולם יכולים להיות עובדי הייטק. אזרח | 22.05.18 (ל"ת)
3. ממש תודה למדינה שהיא מסבסדת את השירות בלי הסבסוד לא היה אפילו קו אחד של אוטובוסים בארץ. המדינה לא עושה טובה לאף אחד. ברק | 22.05.18 (ל"ת)
1. אין שום סיבה לתת עדיפות לחברה ישראלית מה שהתומכים בעצם אומרים זה ״בואו נשלם עוד מיסים כדי לסבסד מפעלים לא תחרותיים״. אז לא אנחנו מעדיפים שהכסף הזה ינותב בצורה יעילה יותר, אולי לפתיחת קווי תחבורה ציבורית נוספים או לרפואה או לכל דבר שהוא לא להחזיק מפעלים כושלים. או נרכבים או הארגז יהיו יעילים ורווחיים שיתחרו אם לא הם ימצאו עבודה אחרת. אזרח | 22.05.18 (ל"ת)
האוצר מבקש לבטל חובת רכש גומלין על יצרני אוטובוסים
7 תגובות לכתיבת תגובה