אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מה נשאר היום מהרנו שייבאה בטר פלייס

92 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

85.
בלי חברות כמו בטרפלייס לא הייתה אבולוציה. קצת הערכה לא תזיק לכם.
בטרפלייס היא כמו עידן קרח- היא מקדמת את האבולוציה ו"מנקה" יצורים לא יעילים. מי שתכנן את בטרפלייס היה גאון ונביא. בטוח שאף אחד לא האמין שמישהו יהיה מספיק מטומטם לקנות רכב שעידן עופר, שי אגסי ושמעון פרס קשורים בשמו, אבל הוא האמין וצדק. היו אנשים מספיק מטומטמים ואפשר להניח שהיום יש פחות כאלה.
מעריץ של אגסי | 23.05.18
84.
ל 65 , חסרים לך שקלים בחישוב....
א. הרכב לא שווה אפס , הוא שווה 35 א''ש מזומן שאני מקבל מרנו או 47 א''ש אם אבצע עסקת טרייד אין , מה שאומר שרני כבר ברווח בהתבסס על החשבון שלך של 20 או 32 א''ש בהתאמה. ואם אמכור אותו ''בהפסד'' בשניה וחצי ב 25 א''ש בשוק , עדיין ארוויח 10 א''ש. אבל אל דאגה , אני לא מוכר וממשיך להרוויח כל יום על.ק''מ שאני עושה. גם אהפוך את הרכב לפסל סביבתי עם ערך אפס. אבל אני כמובן אבחר בדרך של החלפת הסוללה תמורת 25 א''ש ואמשיך לנסוע עוד 150 אלף ק''מ בטווח של 150 ק''מ בין טעינות... ורוצה לשמוע משהו ?גם שם אני ארוויח
גולן | 23.05.18
78.
ביצוע מעולה לרעיון אידיוטי
כל מי שמבין משהו במכוניות מבין שהרעיון של אגסי היה אידיוטי, אם הוא היה מבין מה קורה בתעשיית הרכב הוא לא היה עושה את זה. אז הוא גלגל מיליארדים, הכניס משכורות ענק לו ולמקורבים שלו על רעיון שלא יכול לעבוד. הבסיס של בטר פלייס זה שלא ישפרו את המצבים אי פעם והבעיה הכי גדולה היא שבכל העולם יצרני הרכב מקבלים סיוע ממשלתי על ררבים חשמליים ובטר פלייס לא יצרן.
אילן | 23.05.18
69.
תרנגולת שמטילה ביצי זהב.
ל 57 . תתפלא אבל המחיר היום הוא אותו המחיר שקניתי לפני 6 שנים. גם אם אתה צודק בירידת מחיר- התרנגולת הזואת פשוט מטילה ביצי זהב. ןלא מוכרים כזואת תרנגולת. מי שמכיר את הרכב הזה רק מכתבות בעיתונים מגיע לו שיסע ברכב בנזין. אנילא מדמיין את עצמי נוסע ברכב בנזין או היברדי.
עופר | 22.05.18
65.
ל-34, בוא נחשב קצת...
ראשית, מ-2014, זה חמש שנים על הכביש לא שש. שנית, 95,000 ק"מ ברכב שעושה ממוצע 1:12.5 זה בערך 8,500 ליטר בנזין. מחיר ממוצע לבנזין (ואני לוקח פה קיצון) בחמש השנים האחרונות היה 6.5 ₪. כלומר, 52,000 ₪ היית מוציא על דלק. בוא נלך יותר לקראתך ונגיד שהרכב אוכל 1 ל-10, קרי 65,000 ₪ היית מוציא על דלק. אתה טוען ששלך אכל 10 אג' לק"מ, כלומר 9,500 ₪. נכון לעכשיו "חסכת" 55,000 ₪. אלא שהרכב עלה 70,000 ועכשיו הוא לא שווה כלום. זה אומר שכרגע על הנייר אתה במינוס. תצטרך עוד כמה שנים כדי לכסות את ההפסד. אז מי הרוויח?
חריק | 22.05.18
63.
מתאים רק לטעינה ביתית בארה״ב בלילה
בבתים פרטיים, לא בתי דירות. חוץ מזה בארה״ב יש נקודות הטענה בחניונים של חנויית וסופרים. בארץ, כמו שיש בדרום ארה״ב, צריך להתקין פאנלים סולריים על גג הרכב, והטענה תוך כדי נסיעה. הרעיון שיטעינו רק אצלו והוא יעשוק את הנהגים הרג את בטר פלייס.
אורי | 22.05.18
58.
לא קשור לנושא, אבל איזה מזל יש לי
התראיינתי אצל משאבי האנוש שלהם למשרת ניהול בתחום שירות הלקוחות. המראיינת המתולתלת היתה כל כך יהירה ומלאה בעצמה שהוציאה לי את החשק לעבוד שם. בסוף היא גם לא קיבלה אותי, אבל אחרי כמה שבועות מצאתי עבודה נהדרת אחרת וקודמתי בה כמעט מיידית לתפקיד בכיר. לא נעים להודות, אבל כששמעתי שהם נפלו הבנתי שהכל לטובה! מעניין איפה מצאה את עצמה המתולתלת הלא נעימה הזו *** IN YOUR FACE ****
אחת | 22.05.18
57.
רכב חשמלי - לא כלכלי למדינה
הרי מה שהרג את בטר פלייס זה המדינה. כבר באותה תקופה החלה מהפיכת הסלולר, אפילו שם הבינו (או שגרמו להם להבין) שלקוחות לא רוצים חבילות. אז מה עשו בבטר פלייס? חבילות לפי קילומטרים! בחישוב גס כמה יצא לק"מ? נכון! כמחיר לליטר דלק. גם היום זה לא היה עובד. לקנות רכב חשמלי שבזמנו היה דיי לא משהו בטווח. היה יקר יותר מרכב אחר. וגם עלות התפעול היה גבוהה כי מחיר לחשמל היה יקר לטעינה, כמו דלק. רק בשביל להיות ירוקים אנשים לא יוציאו יותר כסף. אה ועד משהו. בואו נתחיל לא ברכב חשמלי אלא בהורדת מיסים על רכבים כי הרי תחבורה ציבורים אמיתי, לא קיימת במדינת ישראל.
אחד העם | 22.05.18
53.
מגיב 1 צודק ב 100%
הרגולטור שנתן לבטר פלייס לנסות לעשות עלינו סיבוב, צריך להתכונן לחקירה בלהב 433 בחשד לשוחד והפרת אמונים (רשימה חלקית). ניסו לחייב את הצרכן הישראלי בהסדר כובל, מונופול, וכל זה בתנאים מקפחים בטירוף. רכב מחורבן טילים (מי הגאון שמכל הרכבים בעולם בחר דווקא ברכב צרפתי?? כל חשמלאי רכב שרואה רכב צרפתי ישר רואה סימני $$$ בעיניים). רכב חשמלי צריך להיות רכב שאפשר לטעון בקלות ובזול - לא באיזו תחנה מסובכת ונדירה. למה שאי אפשר יהיה לטעון בבית??
המטיף בשער | 22.05.18
40.
רעיון מצוין - ביצוע גרוע .
הגישה הכל כך ישראלית ( ויחודית ) שמבוססת על יהירות ומודל עסקי ללא סיכוי של ממש ! מעט צניעות וגישה נבונה היתה הופכת את המודל לאונברסלי ואותנו לצרכנים ערכיים מרוצים ופחות סקפטיים . לנו יש חשמלית מעל 3 שנים שנסע כ- 50. 000 קמ . ממש נהנה ומוקסם מהיעילות והפשטות שמסייעת לחסוך כסף רב ולשמור על סביבה נקיה יותר . כיצד ניתן לרכוש או לשפץ סוללה ?
שטרית עופר | 22.05.18
36.
הרכב הכי אמין שרנו לא חשבו שהם יכולים לייצר
וגם אחד הכייייפייים לנהיגה! תאוצה מדהימה!! 0 תחזוקה, 0 דלק, 100 אחוז הנאה.... סוללה על הפנים אבל יש פיתרונות היום. שירת אותי נאמנה במשך 4 שנים. מחכה לרכב החשמלי הרציני הבא.... יונדאי עיוניק, קיה נירו, ניסן ליף שברולט בולט לכולן גירסה עם 400 קמ טווח בין טעינות יבואנים, הרימו את הכפפות, כל הקודם זוכה!
שחר המחושמל זזזזזזז | 22.05.18
34.
בעלים של חשמלית מעולה , לא מחליף אותה בשום רכב.
טווח של 95 ק''מ עם סוללה בת שש., קניתי מרנו ישרות רכב חדש אפס ק''מ בשנת 2014 ב 70 אלף ש''ח , הרכב עשה 95 אלף ק''מ במחיר של 10 אגורות לק''מ, החזיר כבר את מחירו פלוס ''רווח'' במחיר החסכון בדלק. ללא תקלות , ללא תיקונים , לא הוחלפו ברקסים מעולם. , מרווח נוח שקט וממוזג כהלכה , משמש לנסיעות קצרות עד 45 ק''מ מרחק מהבית , ללא טעינה ,ועד 95 ק''מ מהבית אם קיימת טעינה בסוף המסלול (שקע חשמלי רגיל ושש שעות) , כלי הרכב היחיד שקניתי בחיי שיצאתי ממנו ברווח. שימשיכו לנבוח כל המטומטמים שלא העזו.
גולן  | 22.05.18
30.
הם רצו להקים מעין חברת דלק רק בבטריות ובנוסף להרוויח על הפרש המיסוי שקיבלו לכל מכונית
הרשת כללה נקודות טעינה ותחנות להחלפת מצברים רצו לאחוז במקל משני קצותיו להיות יבואני רכב ומכירת מצברים ודלק/חשמל בהטענה לקהל שבוי . בבטרפלייס כל מצבר הוא בבעלות החברה אין לו ערך ללא הטענה מונופוליסטית, בניגוד לרכב עצמו שהוא בבעלות הקונה. למעשה וזה אולי בעוכריה של החברה לרכב המשווק ע"י החברה אין כמעט משמעות כלכלית ללא הסתמכות על רשת ההטענה של החברה רשת מונופוליסטית המעוגנת בנקודות הטענה ארציות והחלפה של מצבר הרכב מתבצעת בנקודות עצמן. בהמשך הצפי היה בהתבססות על הטענה בשטח פרטי המוגבל רק לבתים בעלי קרקע פרטית . המונופוליות על ההטענה לפחות בתחילת הדרך הייתה בעוכריה.
ריקרדו | 22.05.18
29.
כל אלה שחושבים שהם הרוויחו מהרכב
טועים בגדול, הרכב שלכם כיום לא שווה שקל, אז חסכתם בדלק וברצועות, אבל אין לכם מה לעשות יותר עם הרכב וגם אופציית הגריטה תעלם בקרוב - תוציאו מהרכב היום כמה שאתם יכולים ותפטרו ממנו במהירות האפשרית. רכב שנקנה לפני 3-5 שנים חווה ירידת ערך של %30 אחוז בערך, ושלכם מאז הקנייה סבל 100% ירידת ערך כי אף אחד לא ייקנה אותו מכם - לא הרווחתם דבר.
אלי | 22.05.18
25.
מודל עסקי גרוע
מרוב טמעות בסוף לא מרוויחים כלום !!! כמו כל הישראלים לא רצו לייצר כלום רק לגזור קופון על התיווך . כל רעיון החלפת הסוללה היה גרוע - מורכב ביותר להוציא סוללה מלמטה - מצריך תחנות מורכבות ויקרות , מי שתכנן את הקונספט הזה פשוט מהנדס גרוע . היו צריכים לוותר על החלפת הסוללה רק לנסות ולהגדיל טווח נסיעה - כמו כן למקם את הסוללה בתחת של הרכב לא מתחת לרכב ,שאם יש צורך בהחלפה אז פשוט מושכים אותה אחורה כמו מגירה. יש חברת הנדסה קטנה שיכלה לעשות את זה בקלות ...רק שהם פנו לכתובת הלא נכונה בעניין הזה.
אזרח | 22.05.18
23.
אין אחריות תקינה בגלל זה הטווח יורד
אחרי מספר נסיונות של בעלי הרכב להתארגן לתביעה ייצוגית אשר טענו שרנו ויבואנית קרסו לא מספקים ולא עומדים בתנאי אחריות על סוללה. עורכי דין היגעו לפשרה '1. החזרת רכבים תמורת תשלום פשרה אחרת. לקנות סוללה חדשה תמורת 35א. לרכוש סוללה עמידה בתנאי מזג האוויר בישראל. רבים התייאשו מהתנהלות החברה. מכרו את רכבם ליבואנית רנו או כאלו שרכשו סוללות עמידות יותר. ויש קבוצה גדולה של בעלי רכב חשמלי. אנחנו יודעים ומאמינים שנקבל את מה שמגיע לנו כל עוד החברה קיימת יש ממי לדרוש את המגיע לנו.סוללות חדשות מתאימות
בעל רכב חשמלי | 22.05.18
20.
צריך לייבא טסלות לפה בכמויות, לא יתכן שאנחנו עוד תלויים בנפט...
מדינה קטנה כמו שלנו הכי קל להפוך ל100% ירוקים, הכי קל לרשת את כל המדינה בתחנות טעינה... פשוט כולם פה דפוקים, מדינת חלם אחת גדולה... אם בארה"ב הענקית יש בכל פינה תחנות טעינה מהירות לטסלה למה שפה לא יהיה? במקום לקנות צוללות המדינה צריכה לפנות ידירות למר מאסק ולעשות פס ייצור מיוחד לישראל, אפילו להקים מפעל חדש פה, עברו הרבה שנים מאז שאנחנו אשכרה מייצרים פה משהו... קצת לייצר מקומות עבודה, מה קרה??
אריה | 22.05.18
19.
רק מי שעבד בחברה יכול לספר את ההתנהלות המופקרת של החברה (ואני לא אחד מהם)
עם רוח גבית של הרשויות ותמיכה ציבורית עצומה + הבטחות בשמיים הצליחה החברה לשרוף 750 מיליון דולר על גיוס מאות עובדים בסכומי עתק, נסיעות לחו"ל, משרדים, וכדומה. בשורה התחתונה בטר פלייס לא הצליחה לבצע את מה שהיא תכננה וזה השלמת רשת תחנות בישראל כניסוי לשלב הבא בחו"ל. לא תאמינו אבל היו להם כבר מנכל"ים לכל מיני מדינות בעולם. אני מקווה שיהיה מישהו שיעשה על זה תחקיר אמיתי ויהפוך את זה לסרט. וגם איך לקפלינסקי לא נדבק רבב בסיפור הזה למרות היותו המנכ"ל.
מישו | 22.05.18
14.
מי שלא רכש או נהג את הרכב לא יכול לדבר
אני בעל רכב חשמלית זו כבר יותר מ-3 שנים. רכשנו יד-2, וכל עלות הרכב כבר מכוסה על ידי החסכון של מחיר דלק (נטו, אחרי העלות של החשמל). פלוס, אין שמנים, חגורות, מצתים להחליף, ואפילו הבלמים אין צורך להחליף משום הבלימה רג'נרציה. אולי כלכליסט יעשה ראיון עם אלה שעדיין יש להם את הרכב ושנהנים ומרוויחים בגדול ממנו.
י.ל. | 22.05.18
12.
בטר פלייס לא עסקה במכוניות חשמליות
המכוניות היו עניין שולי (לכן הביאו את הגרוטאה הזולה ביותר שמצאו), התרגיל שלהם היה מערך המיסוי והניהול שהצליחו להעביר בחוק-ולכן אין כמעט מכוניות חשמליות בארץ-כי החקיקה שבטר פלייס דחפה הרגה את כדאיות הרכב החשמלי בארץ עוד לפני שנולד. עשיתי סיבוב בגרוטאות האלה כשבטר פלייס עוד פרחה-אחת המכוניות הגרועות שיצא לי לנהוג בהן, גם אם האוטו היה בחינם לא הייתי לוקח אותו.
אבי | 22.05.18
10.
הרכב טוב, רנו לא.
רנו ידעו שהם מוכרים את הרכב לישראל ותכננו סוללה שעמידה ב-25-30 מעלות... פה טמון שורש הבעיה, בישראל חם יותר. גם כשהם כבר הבינו שזה המצב הם לא הכניסו לסוללות את התאים החדשים שעמידים ב-55 מעלות. זה גרם לירידת קיבולת וטווח משמעותיים. מה גם שהיה לסוללות האלה אחריות והם פשוט החליפו סוללה גרועה בסוללה רעה אחרת שהפכה לגרועה תוך זמן קצר. גם בתביעה מולם הם עשו הכל כדי למשוך זמן ואפילו טענו שאי אפשר להחליף תאים בסוללה לתאים עמידים, רק אחרי שבעל רכב עשה את זה, הם החליטו לאפשר כזה דבר וגם זה ב-20,000שח
לירן | 22.05.18
7.
אי אפשר לבחור רכב מיני חייבים רכב גדול
משקל ומקום. ברכב אין מקום למצברים. נפלו בגלל טמעות מנוי חודשי במחיר של רכב אחר חדש. אם היו מאפשרים להטעין את הרכב בכל נקודת חשמל. והחלפת סוללות בכל מקום נגיד תחנת דלק רגילה בתחנה מטעינים כמה סוללות מחשמל רגיל ומחליפים בקלות היו מצליחים רעיון נוסף למכור לדואר למכור לשליחים
חבל | 22.05.18
4.
הרכב טוב , הסוללה גרועה! זה הייתה שורש הבעיה
וללא פתירת הבעיה לא מצדיק היה להשקיע במיזם הכושל הזה, להקים תחנות החלפת סוללה לא באמת פתרון אמיתי , זה יקר ולא משתלם. טסלה הביאה סוללות יותר רצינויות וכיום יש הטענה מהירה ככה שזה מצדיק הטענה ואי תלות בתחנות החלפת סוללות
אור | 22.05.18
1.
הבעייה של בטא ]לייס היתה שהם לא מכרו מכונית
הם מכרו חוזה כובל של "חבילות טעינה", במחיר מופקע. הם נכנסו למודל עסקי דומה למה שהיה בחברות הסלולר, בדיוק בתקופה שהציבור בישראל הבין את הטריק והתמרד מול העושק. אם היו מוכרים מכונית "פלאג-אין" רגילה, ללא התחייבות לקנות את החשמל המיוחד שלהם, היו יכולים להיות הצלחה מסחררת.
המגיב | 22.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת