89. הסוללה של הרכב החשמלי היא הכי מזהמת בעולם זיהום האויר מרכב עם מנוע בעירה פנימית מזהמת פחות את הסביבה מהסוללה הזאת יוני | 27.05.18 (ל"ת)
88. רכב מצויין נוח בטיחותי חסכוני פי 3 מרכב בנזין ולא מזהם אחרי חידוש סוללה נוסע 150-170 ק"מ חובה בכל בית ברכב שני ! ערן | 27.05.18 (ל"ת)
87. רכב מצוין מפחדים על הכסף מהדלק רכב נוסע מצוין חיסכוני נוח עם בלאי נמוח.. בדיוק בגלל זה היה חשוב להם להוציא את הרכבים לגריטה וללכלך כל יומיים..האינטרס שקוף פחד של המדינה מלהפסיד את הרווחים ממיסוי הדלק אדם | 26.05.18 (ל"ת)
86. אם היו מכניסים מערכת מימן.במקום חשמל. היו אוכלים מיליארדים.אבל הם רצו. שהאנשים ישלמו פי חמש. על חשמל. לרכב שנתקע.העם האכיל אותם זובור. צבי | 25.05.18 (ל"ת)
85. בלי חברות כמו בטרפלייס לא הייתה אבולוציה. קצת הערכה לא תזיק לכם. בטרפלייס היא כמו עידן קרח- היא מקדמת את האבולוציה ו"מנקה" יצורים לא יעילים. מי שתכנן את בטרפלייס היה גאון ונביא. בטוח שאף אחד לא האמין שמישהו יהיה מספיק מטומטם לקנות רכב שעידן עופר, שי אגסי ושמעון פרס קשורים בשמו, אבל הוא האמין וצדק. היו אנשים מספיק מטומטמים ואפשר להניח שהיום יש פחות כאלה. מעריץ של אגסי | 23.05.18 (ל"ת)
84. ל 65 , חסרים לך שקלים בחישוב.... א. הרכב לא שווה אפס , הוא שווה 35 א''ש מזומן שאני מקבל מרנו או 47 א''ש אם אבצע עסקת טרייד אין , מה שאומר שרני כבר ברווח בהתבסס על החשבון שלך של 20 או 32 א''ש בהתאמה. ואם אמכור אותו ''בהפסד'' בשניה וחצי ב 25 א''ש בשוק , עדיין ארוויח 10 א''ש. אבל אל דאגה , אני לא מוכר וממשיך להרוויח כל יום על.ק''מ שאני עושה. גם אהפוך את הרכב לפסל סביבתי עם ערך אפס. אבל אני כמובן אבחר בדרך של החלפת הסוללה תמורת 25 א''ש ואמשיך לנסוע עוד 150 אלף ק''מ בטווח של 150 ק''מ בין טעינות... ורוצה לשמוע משהו ?גם שם אני ארוויח גולן | 23.05.18 (ל"ת)
83. היברידי נטען זה העתיד ברשותי מיניוון קרייזר פסיפיקה נטען דרך השקע הביתי ונוסע 50 ק"מ על חשמל בלבד שזה מספק לרוב הימים. ובימים שצריך לנסןע רחוק יש מנוע בנזין. כל עוד קשה לעשות טווח גדול עם רכב חשמלי לגמרי. אז העתיד הוא בהיברידי נטען. ממליץ לכולם שלומי | 23.05.18 (ל"ת)
82. מגחב 1 ו 57צודקיפ ומי החתרן הבלתי נלאה שעשה להם יחסי ציבור. זה שעשה לטבע וזה שמכר את בזק לסבן את גבאי, שמעון פרס. קוקן | 23.05.18 (ל"ת)
79. בנורווגיה מעל 50 אחוז רכבים חשמליים ותבינו שישראל היתה הראשונה חבל .. הכל פה במדינה שיקולים כלכליים, הרכב החשמלי לא טוב למוסכים לא טוב למדינה אין מס בלו לא טוב לתחנות דלק ועוד.. הוא טוב רק ללקוח עצמו זה היה ברור שהמדינה תפיל את זה מהר... יובל | 23.05.18 (ל"ת)
78. ביצוע מעולה לרעיון אידיוטי כל מי שמבין משהו במכוניות מבין שהרעיון של אגסי היה אידיוטי, אם הוא היה מבין מה קורה בתעשיית הרכב הוא לא היה עושה את זה. אז הוא גלגל מיליארדים, הכניס משכורות ענק לו ולמקורבים שלו על רעיון שלא יכול לעבוד. הבסיס של בטר פלייס זה שלא ישפרו את המצבים אי פעם והבעיה הכי גדולה היא שבכל העולם יצרני הרכב מקבלים סיוע ממשלתי על ררבים חשמליים ובטר פלייס לא יצרן. אילן | 23.05.18 (ל"ת)
77. 65 איזה חשבון עקום אתה עושה רכב אחרי שש שנים נכון להיום שווה עד 30 אשח. מעכשיו תתחיל לחשב מחדש דורון | 23.05.18 (ל"ת)
76. סוללה חילופית שלום לכול המגיבים מישהו כבר רכש סוללה חלופית האם יש כאלו שבאמת הגדילו טווח ל 150קמ עם ההחלפה ?? אשמח לקבל אינפורמציה יש לי רכב כזה שעומד ללא שימוש כי 80 קמ לא מאפשר לי שימוש תודה רמי | 23.05.18 (ל"ת)
75. האם היתה מטרה אחרת לבטר פלייס...? האם לממשלה היה אינטרס סביב בטר פלייס לפגוע באמון הציבור ברכבים חשמליים מכל סוג שהוא כך שלא יגעו בהם גם בעתיד וישארו עם הבנזין...? למה לפגוע זה ברור...הכניסה מרכבי בנזין היא מליארדים... גל | 23.05.18 (ל"ת)
73. עבדתי שם בתחילת הפרוייקט. ניהול גרוע. ממש בזיון. מישהו צריך לעשות תחקיר על הבזיון הזה מירי | 22.05.18 (ל"ת)
72. ל 58 לתכנן מעגל טעינה למצבר זו משימה שנותנים להנדסאי אלקטרוניקה שסיים לימודים. לא אמור להיות כזה אתגר לעקוף את כל ההגנות של בטר פלייס, גם אם היו מנסים לעשות את השטיק עם התחנות הטענה שלהם רוב הסיכויים שהיו פושטים רגל... מטען על | 22.05.18 (ל"ת)
71. תחליפו את הסוללה לסוללה איכותית - ויש לכם רכב מצויין. לא צריך נוסטלגיה - צריך קצת שכל. רן | 22.05.18 (ל"ת)
70. יש בארץ כמה דגמים חשמליים: רנו זואי, חשמליות נטו: רנו זואי, וBMW I3, וגם , BMW I8 ועוד כמה רכבי יוקרה וחשמליות עם תוספת בנזין להגדלת הטווח: מיצובישי אאוטלנדר, אאודי A3 אי-טרון, יונדאי יוניק (נראה לי גם), בעתיד הקרוב מבטיחים גם: ניסאן ליף, יונדאי יוניק חשמלית נטו אריק | 22.05.18 (ל"ת)
69. תרנגולת שמטילה ביצי זהב. ל 57 . תתפלא אבל המחיר היום הוא אותו המחיר שקניתי לפני 6 שנים. גם אם אתה צודק בירידת מחיר- התרנגולת הזואת פשוט מטילה ביצי זהב. ןלא מוכרים כזואת תרנגולת. מי שמכיר את הרכב הזה רק מכתבות בעיתונים מגיע לו שיסע ברכב בנזין. אנילא מדמיין את עצמי נוסע ברכב בנזין או היברדי. עופר | 22.05.18 (ל"ת)
68. רנו פלואנס חשמלי הרכב שנותן את התמורה הטובה ביותר לעלות הכספית שחוסך למשתמש 1000 שקל לחודש וב 5 שנים 60000 ועדין נוסע כמו ביומו הראשון תאוצה מדהימה בלאי אפסי מיכאל | 22.05.18 (ל"ת)
67. רק חשמלי !! חבר שלי מארה"ב יש לו טסלה מודל 3 הוא מספר לי שהרכב מדהים !! נסיעה מעולה חיסכון עצום בעלויות . אין תקלות ותיקונים בכלל !!! כל העולם חייב לעבור לחשמליות מייד דוד | 22.05.18 (ל"ת)
66. רנו פלואנס חשמלי רכב מדהים אפס תקלות זול בתחזוקה מלא אנרגיה הזמינה מיידית עלות חודשית חשמל 150 שקלים ל1400 ק"מ בחודש אין עליו מיכאל | 22.05.18 (ל"ת)
65. ל-34, בוא נחשב קצת... ראשית, מ-2014, זה חמש שנים על הכביש לא שש. שנית, 95,000 ק"מ ברכב שעושה ממוצע 1:12.5 זה בערך 8,500 ליטר בנזין. מחיר ממוצע לבנזין (ואני לוקח פה קיצון) בחמש השנים האחרונות היה 6.5 ₪. כלומר, 52,000 ₪ היית מוציא על דלק. בוא נלך יותר לקראתך ונגיד שהרכב אוכל 1 ל-10, קרי 65,000 ₪ היית מוציא על דלק. אתה טוען ששלך אכל 10 אג' לק"מ, כלומר 9,500 ₪. נכון לעכשיו "חסכת" 55,000 ₪. אלא שהרכב עלה 70,000 ועכשיו הוא לא שווה כלום. זה אומר שכרגע על הנייר אתה במינוס. תצטרך עוד כמה שנים כדי לכסות את ההפסד. אז מי הרוויח? חריק | 22.05.18 (ל"ת)
64. רנו מכוניות פח תמיד עדיף פזו בצרפת רנו ניסאן ודאצה זה מכוניות שממשלת צרפת לא נוגעת בהן מחוסר אמינות רן | 22.05.18 (ל"ת)
63. מתאים רק לטעינה ביתית בארה״ב בלילה בבתים פרטיים, לא בתי דירות. חוץ מזה בארה״ב יש נקודות הטענה בחניונים של חנויית וסופרים. בארץ, כמו שיש בדרום ארה״ב, צריך להתקין פאנלים סולריים על גג הרכב, והטענה תוך כדי נסיעה. הרעיון שיטעינו רק אצלו והוא יעשוק את הנהגים הרג את בטר פלייס. אורי | 22.05.18 (ל"ת)
62. בטר פלייס היתה עקיצת המאה של שי אגסי עבד על כל העולם, ונשאר עשיר. לא חזון ולא ניהול. | 22.05.18 (ל"ת)
60. כתבה רדודה האם המכוניות מוכיחות את עצמן? אולי גישה ביקורתית על העדר מכוניות חשמליות מדגמים חדשים בישראל? אולי על הקיבעון המחשבתי מאז נפילת בטרפלייס? האם החשיבה השתנתה עם השנים? ועוד ועוד ועוד יכלה להיות כתבה מעולה זיו | 22.05.18 (ל"ת)
59. אפטר מרקט לרכב החשמלי כלי הרכב החשמליים שנותרו, לאחר שיצאו ממסגרת האחריות מקבלים שירותי תחזוקה מקצועיים וברישוי משרד התחבורה על מנת לאפשר המשך כשירות כלי הרכב המופלאים הללו במעבדה האלקטרונית לרכב היברידי וחשמלי שבחדרה. דורון כהן | 22.05.18 (ל"ת)
58. לא קשור לנושא, אבל איזה מזל יש לי התראיינתי אצל משאבי האנוש שלהם למשרת ניהול בתחום שירות הלקוחות. המראיינת המתולתלת היתה כל כך יהירה ומלאה בעצמה שהוציאה לי את החשק לעבוד שם. בסוף היא גם לא קיבלה אותי, אבל אחרי כמה שבועות מצאתי עבודה נהדרת אחרת וקודמתי בה כמעט מיידית לתפקיד בכיר. לא נעים להודות, אבל כששמעתי שהם נפלו הבנתי שהכל לטובה! מעניין איפה מצאה את עצמה המתולתלת הלא נעימה הזו *** IN YOUR FACE **** אחת | 22.05.18 (ל"ת)
57. רכב חשמלי - לא כלכלי למדינה הרי מה שהרג את בטר פלייס זה המדינה. כבר באותה תקופה החלה מהפיכת הסלולר, אפילו שם הבינו (או שגרמו להם להבין) שלקוחות לא רוצים חבילות. אז מה עשו בבטר פלייס? חבילות לפי קילומטרים! בחישוב גס כמה יצא לק"מ? נכון! כמחיר לליטר דלק. גם היום זה לא היה עובד. לקנות רכב חשמלי שבזמנו היה דיי לא משהו בטווח. היה יקר יותר מרכב אחר. וגם עלות התפעול היה גבוהה כי מחיר לחשמל היה יקר לטעינה, כמו דלק. רק בשביל להיות ירוקים אנשים לא יוציאו יותר כסף. אה ועד משהו. בואו נתחיל לא ברכב חשמלי אלא בהורדת מיסים על רכבים כי הרי תחבורה ציבורים אמיתי, לא קיימת במדינת ישראל. אחד העם | 22.05.18 (ל"ת)
56. רנו חשמלית נסעתי כ 120 א' ק"מ על הרכב, רכב סבבה, עושה היום 150 ק"מ על סוללה דור ב' חסך לי כבר 200% מעלותו הראשונית, נוסע מעולה.... י.ש. - | 22.05.18 (ל"ת)
55. היה צריך להכניס רגל לליסינג והעתיד כבר לפניו היה צריך להכניס רגל לליסינג והעתיד כבר לפניו היה צריך להכניס רגל לליסינג והעתיד כבר לפניו | 22.05.18 (ל"ת)
54. פנטזיה על מרצדס? אחרי בעלות של רנו, אף אחד לא מפנטז על מרצדס. גם קיה פיקנטו ידנית היא בגדר פנטזיה לעומת רנו, כי היא לפחות מתניעה בבוקר. אני רק אומר | 22.05.18 (ל"ת)
53. מגיב 1 צודק ב 100% הרגולטור שנתן לבטר פלייס לנסות לעשות עלינו סיבוב, צריך להתכונן לחקירה בלהב 433 בחשד לשוחד והפרת אמונים (רשימה חלקית). ניסו לחייב את הצרכן הישראלי בהסדר כובל, מונופול, וכל זה בתנאים מקפחים בטירוף. רכב מחורבן טילים (מי הגאון שמכל הרכבים בעולם בחר דווקא ברכב צרפתי?? כל חשמלאי רכב שרואה רכב צרפתי ישר רואה סימני $$$ בעיניים). רכב חשמלי צריך להיות רכב שאפשר לטעון בקלות ובזול - לא באיזו תחנה מסובכת ונדירה. למה שאי אפשר יהיה לטעון בבית?? המטיף בשער | 22.05.18 (ל"ת)
51. מחכה ליגואר I-PACE. החשמלית האמיתית הראשונה לפי מה שאומרים 480 ק"מ טווח. אפילו 300 באקלים שלנו זה כבר מספר שאפשר לחיות איתו. רק שהיבואן לא יפוצץ מחיר ויש לנו טסלה בזול. מוריס | 22.05.18 (ל"ת)
50. שיווק לא נכון של רעיון מדהים. אתה קונה אוטו והסוללה בכלל לא שלך, אתה תלוי לחלוטין בגורם צד שלישי. זו הסיבה להתרסקות של המיזם הזה. רז | 22.05.18 (ל"ת)
47. הסיבה היחידה שהיא קרסה הסיבה היחידה שבטר פלייס קרסה, היא ולא אחרת - העלות שהוא רצה לגבות לקילומטר נסיעה עלה יותר הרבה מעלות קילומטר נסיעה ברכב עם דלק נוזלי במיוחד באותה תקופה בה מחיר הדלק נע בין 7 שקלים ל9 שקלים לליטר. מיכאל | 22.05.18 (ל"ת)
44. לא חיבים את מוסכי החברה תגובה ל9: אם החברה לא נותנת לך שרות טוב, תחפס בפייסבוק את הקבוצה של בעלי/נהגי רנו פלואנס חשמלי ZE. הרבה מהם מתקנים אצל דורון מחדרה. חבר | 22.05.18 (ל"ת)
43. כל עוד המדינה רוצנ להרוויח עלינו לא יהיו חשמליות כל עוד יש איטרסים של המדינה לסחוט מיסים כמו על רכישת הרכב ומב על דלק לא יעודדו מכוניות חשמליות אליהו | 22.05.18 (ל"ת)
41. רק חמור משלם על בנזין יש לי ניסן ליף חשמלית שעושה 170 קילומטר בטעינה . אני נהנה ולא מוכן לחזור לבנזין בשום אופן. גו' | 22.05.18 (ל"ת)
40. רעיון מצוין - ביצוע גרוע . הגישה הכל כך ישראלית ( ויחודית ) שמבוססת על יהירות ומודל עסקי ללא סיכוי של ממש ! מעט צניעות וגישה נבונה היתה הופכת את המודל לאונברסלי ואותנו לצרכנים ערכיים מרוצים ופחות סקפטיים . לנו יש חשמלית מעל 3 שנים שנסע כ- 50. 000 קמ . ממש נהנה ומוקסם מהיעילות והפשטות שמסייעת לחסוך כסף רב ולשמור על סביבה נקיה יותר . כיצד ניתן לרכוש או לשפץ סוללה ? שטרית עופר | 22.05.18 (ל"ת)
39. יש יבוא של רנו זואי, בעיקר להשכרה חיפה ועוד כמה ערים קיבלו את רנו זואי הרכבים להשכרה לפי שעה. חולדאי העדיף לשרוף דלק. 80 קמ לרכב חשמלי זה סבבה, אדם ממוצע בקושי עושה 20 קמ ביום אייל | 22.05.18 (ל"ת)
37. גם ברכב סולר או בנזין רמות הקרינה גבוהות גם ברכבים בעלי מנועי בעירה פנימית. אנחנו מוקפים בקרינה מכל כיוון גם ברכב לא חשמלי.... קרינה | 22.05.18 (ל"ת)
36. הרכב הכי אמין שרנו לא חשבו שהם יכולים לייצר וגם אחד הכייייפייים לנהיגה! תאוצה מדהימה!! 0 תחזוקה, 0 דלק, 100 אחוז הנאה.... סוללה על הפנים אבל יש פיתרונות היום. שירת אותי נאמנה במשך 4 שנים. מחכה לרכב החשמלי הרציני הבא.... יונדאי עיוניק, קיה נירו, ניסן ליף שברולט בולט לכולן גירסה עם 400 קמ טווח בין טעינות יבואנים, הרימו את הכפפות, כל הקודם זוכה! שחר המחושמל זזזזזזז | 22.05.18 (ל"ת)
35. Better me toyota אם הרכב היה טויוטה אז היה לזה המשכיות פשוטסטיגמה של ישראלים ישראל | 22.05.18 (ל"ת)
34. בעלים של חשמלית מעולה , לא מחליף אותה בשום רכב. טווח של 95 ק''מ עם סוללה בת שש., קניתי מרנו ישרות רכב חדש אפס ק''מ בשנת 2014 ב 70 אלף ש''ח , הרכב עשה 95 אלף ק''מ במחיר של 10 אגורות לק''מ, החזיר כבר את מחירו פלוס ''רווח'' במחיר החסכון בדלק. ללא תקלות , ללא תיקונים , לא הוחלפו ברקסים מעולם. , מרווח נוח שקט וממוזג כהלכה , משמש לנסיעות קצרות עד 45 ק''מ מרחק מהבית , ללא טעינה ,ועד 95 ק''מ מהבית אם קיימת טעינה בסוף המסלול (שקע חשמלי רגיל ושש שעות) , כלי הרכב היחיד שקניתי בחיי שיצאתי ממנו ברווח. שימשיכו לנבוח כל המטומטמים שלא העזו. גולן | 22.05.18 (ל"ת)
32. היום רכב קוריאני ,יד שלישית ב20 אלף ש"ח , טווח נסיעה מאות קילומטרים עם מזגן! למה לנסוע בגרוטאה מני | 22.05.18 (ל"ת)
30. הם רצו להקים מעין חברת דלק רק בבטריות ובנוסף להרוויח על הפרש המיסוי שקיבלו לכל מכונית הרשת כללה נקודות טעינה ותחנות להחלפת מצברים רצו לאחוז במקל משני קצותיו להיות יבואני רכב ומכירת מצברים ודלק/חשמל בהטענה לקהל שבוי . בבטרפלייס כל מצבר הוא בבעלות החברה אין לו ערך ללא הטענה מונופוליסטית, בניגוד לרכב עצמו שהוא בבעלות הקונה. למעשה וזה אולי בעוכריה של החברה לרכב המשווק ע"י החברה אין כמעט משמעות כלכלית ללא הסתמכות על רשת ההטענה של החברה רשת מונופוליסטית המעוגנת בנקודות הטענה ארציות והחלפה של מצבר הרכב מתבצעת בנקודות עצמן. בהמשך הצפי היה בהתבססות על הטענה בשטח פרטי המוגבל רק לבתים בעלי קרקע פרטית . המונופוליות על ההטענה לפחות בתחילת הדרך הייתה בעוכריה. ריקרדו | 22.05.18 (ל"ת)
29. כל אלה שחושבים שהם הרוויחו מהרכב טועים בגדול, הרכב שלכם כיום לא שווה שקל, אז חסכתם בדלק וברצועות, אבל אין לכם מה לעשות יותר עם הרכב וגם אופציית הגריטה תעלם בקרוב - תוציאו מהרכב היום כמה שאתם יכולים ותפטרו ממנו במהירות האפשרית. רכב שנקנה לפני 3-5 שנים חווה ירידת ערך של %30 אחוז בערך, ושלכם מאז הקנייה סבל 100% ירידת ערך כי אף אחד לא ייקנה אותו מכם - לא הרווחתם דבר. אלי | 22.05.18 (ל"ת)
27. כבר 6 שנים על הרכב הזה וכבר מזמן לא מפנטז על מרצדס פשוט- רכב נפלא. כן כן רכב חסכוני מאוד מאיץ טוב מאוד חווית נהיגה טובה מאוד. אני יודע שהכתבות בעיתונים בדיוק להפך. אבל זו חוות דעת אמיתית של משתמש . עופר | 22.05.18 (ל"ת)
25. מודל עסקי גרוע מרוב טמעות בסוף לא מרוויחים כלום !!! כמו כל הישראלים לא רצו לייצר כלום רק לגזור קופון על התיווך . כל רעיון החלפת הסוללה היה גרוע - מורכב ביותר להוציא סוללה מלמטה - מצריך תחנות מורכבות ויקרות , מי שתכנן את הקונספט הזה פשוט מהנדס גרוע . היו צריכים לוותר על החלפת הסוללה רק לנסות ולהגדיל טווח נסיעה - כמו כן למקם את הסוללה בתחת של הרכב לא מתחת לרכב ,שאם יש צורך בהחלפה אז פשוט מושכים אותה אחורה כמו מגירה. יש חברת הנדסה קטנה שיכלה לעשות את זה בקלות ...רק שהם פנו לכתובת הלא נכונה בעניין הזה. אזרח | 22.05.18 (ל"ת)
24. באירופה מזמן עברו למכוניות חשמליות. פינת הטענה בכל רחוב ובכל חניה אמן שיגיע כבר. אילן | 22.05.18 (ל"ת)
23. אין אחריות תקינה בגלל זה הטווח יורד אחרי מספר נסיונות של בעלי הרכב להתארגן לתביעה ייצוגית אשר טענו שרנו ויבואנית קרסו לא מספקים ולא עומדים בתנאי אחריות על סוללה. עורכי דין היגעו לפשרה '1. החזרת רכבים תמורת תשלום פשרה אחרת. לקנות סוללה חדשה תמורת 35א. לרכוש סוללה עמידה בתנאי מזג האוויר בישראל. רבים התייאשו מהתנהלות החברה. מכרו את רכבם ליבואנית רנו או כאלו שרכשו סוללות עמידות יותר. ויש קבוצה גדולה של בעלי רכב חשמלי. אנחנו יודעים ומאמינים שנקבל את מה שמגיע לנו כל עוד החברה קיימת יש ממי לדרוש את המגיע לנו.סוללות חדשות מתאימות בעל רכב חשמלי | 22.05.18 (ל"ת)
22. הטווח היום 150 קמ לאחרונה החל תהליך החלפת סוללות חדשות. עשרות נהגי פלואנס חשמלית כבר התחדשו והטווח קפץ ל 150-170 קמ. אלו סוללות עמידות לטמפ גבוהה שקצב דעיכתן איטי ביותר ציפי | 22.05.18 (ל"ת)
20. צריך לייבא טסלות לפה בכמויות, לא יתכן שאנחנו עוד תלויים בנפט... מדינה קטנה כמו שלנו הכי קל להפוך ל100% ירוקים, הכי קל לרשת את כל המדינה בתחנות טעינה... פשוט כולם פה דפוקים, מדינת חלם אחת גדולה... אם בארה"ב הענקית יש בכל פינה תחנות טעינה מהירות לטסלה למה שפה לא יהיה? במקום לקנות צוללות המדינה צריכה לפנות ידירות למר מאסק ולעשות פס ייצור מיוחד לישראל, אפילו להקים מפעל חדש פה, עברו הרבה שנים מאז שאנחנו אשכרה מייצרים פה משהו... קצת לייצר מקומות עבודה, מה קרה?? אריה | 22.05.18 (ל"ת)
19. רק מי שעבד בחברה יכול לספר את ההתנהלות המופקרת של החברה (ואני לא אחד מהם) עם רוח גבית של הרשויות ותמיכה ציבורית עצומה + הבטחות בשמיים הצליחה החברה לשרוף 750 מיליון דולר על גיוס מאות עובדים בסכומי עתק, נסיעות לחו"ל, משרדים, וכדומה. בשורה התחתונה בטר פלייס לא הצליחה לבצע את מה שהיא תכננה וזה השלמת רשת תחנות בישראל כניסוי לשלב הבא בחו"ל. לא תאמינו אבל היו להם כבר מנכל"ים לכל מיני מדינות בעולם. אני מקווה שיהיה מישהו שיעשה על זה תחקיר אמיתי ויהפוך את זה לסרט. וגם איך לקפלינסקי לא נדבק רבב בסיפור הזה למרות היותו המנכ"ל. מישו | 22.05.18 (ל"ת)
16. הבעלים של הפלואנס שמצוטט הוא מהשב"כ או מהמוסד? או סתם ממוחו הקודח של הכתב? סוד כמוס | 22.05.18 (ל"ת)
15. אחלה רכב היום בטוח שיש סוללות חזקות יותר קצת להשקיע ולהנות אני נסעתי בזמנו על הרכב רכב מהנה ביותר. היום בטוח אפשר להגדיל את הטווח בהרבה עם סוללה חדשה גי הגדול | 22.05.18 (ל"ת)
14. מי שלא רכש או נהג את הרכב לא יכול לדבר אני בעל רכב חשמלית זו כבר יותר מ-3 שנים. רכשנו יד-2, וכל עלות הרכב כבר מכוסה על ידי החסכון של מחיר דלק (נטו, אחרי העלות של החשמל). פלוס, אין שמנים, חגורות, מצתים להחליף, ואפילו הבלמים אין צורך להחליף משום הבלימה רג'נרציה. אולי כלכליסט יעשה ראיון עם אלה שעדיין יש להם את הרכב ושנהנים ומרוויחים בגדול ממנו. י.ל. | 22.05.18 (ל"ת)
12. בטר פלייס לא עסקה במכוניות חשמליות המכוניות היו עניין שולי (לכן הביאו את הגרוטאה הזולה ביותר שמצאו), התרגיל שלהם היה מערך המיסוי והניהול שהצליחו להעביר בחוק-ולכן אין כמעט מכוניות חשמליות בארץ-כי החקיקה שבטר פלייס דחפה הרגה את כדאיות הרכב החשמלי בארץ עוד לפני שנולד. עשיתי סיבוב בגרוטאות האלה כשבטר פלייס עוד פרחה-אחת המכוניות הגרועות שיצא לי לנהוג בהן, גם אם האוטו היה בחינם לא הייתי לוקח אותו. אבי | 22.05.18 (ל"ת)
11. שי אגסי עדיין נוסע ברכב הזה במקרה שלו מדובר על הרכב הכי יקר בארץ. שווי כמה מאות מיליוני דולרים לזכותו יאמר | 22.05.18 (ל"ת)
10. הרכב טוב, רנו לא. רנו ידעו שהם מוכרים את הרכב לישראל ותכננו סוללה שעמידה ב-25-30 מעלות... פה טמון שורש הבעיה, בישראל חם יותר. גם כשהם כבר הבינו שזה המצב הם לא הכניסו לסוללות את התאים החדשים שעמידים ב-55 מעלות. זה גרם לירידת קיבולת וטווח משמעותיים. מה גם שהיה לסוללות האלה אחריות והם פשוט החליפו סוללה גרועה בסוללה רעה אחרת שהפכה לגרועה תוך זמן קצר. גם בתביעה מולם הם עשו הכל כדי למשוך זמן ואפילו טענו שאי אפשר להחליף תאים בסוללה לתאים עמידים, רק אחרי שבעל רכב עשה את זה, הם החליטו לאפשר כזה דבר וגם זה ב-20,000שח לירן | 22.05.18 (ל"ת)
9. קארסו נבלות שקרנים ללא כל רצון לתת שרות למכונית החשמלית רק רוצים שתחזיר להם אותה לגריטה יעקוב | 22.05.18 (ל"ת)
8. טווח 150 ק"מ הסוללה מהדור של לפני 6 שנים מאפשרת טווח קטן מאד לאחר שחיקה מואצת בתנאי האקלים של הארץ. המודולים מדור ב' בסוללה משופצת מאפשרים 150 ק"מ .זה בנוסף ליתרונות הגדולים של המכונית . דב | 22.05.18 (ל"ת)
7. אי אפשר לבחור רכב מיני חייבים רכב גדול משקל ומקום. ברכב אין מקום למצברים. נפלו בגלל טמעות מנוי חודשי במחיר של רכב אחר חדש. אם היו מאפשרים להטעין את הרכב בכל נקודת חשמל. והחלפת סוללות בכל מקום נגיד תחנת דלק רגילה בתחנה מטעינים כמה סוללות מחשמל רגיל ומחליפים בקלות היו מצליחים רעיון נוסף למכור לדואר למכור לשליחים חבל | 22.05.18 (ל"ת)
6. אני בר מזל! בתור רכב שני משרת אותנו נהדר!! פשוט רכב בחינם !! שקט, נוח נהדר ! כייף להיות אחד מ 421 ברי מזל (: Bplc | 22.05.18 (ל"ת)
4. הרכב טוב , הסוללה גרועה! זה הייתה שורש הבעיה וללא פתירת הבעיה לא מצדיק היה להשקיע במיזם הכושל הזה, להקים תחנות החלפת סוללה לא באמת פתרון אמיתי , זה יקר ולא משתלם. טסלה הביאה סוללות יותר רצינויות וכיום יש הטענה מהירה ככה שזה מצדיק הטענה ואי תלות בתחנות החלפת סוללות אור | 22.05.18 (ל"ת)
2. מגיב 1 צודק, בנוסף המכונית שנבחרה לא מתאימה רנו פלואנס הוא רכב משפחתי גדול (ויקר) שקונים אותו כרכב עיקרי שעושה גם נסיעות ארוכות לטיולים. רכב חשמלי שמוגבל ל80 ק"מ אמור להיות רכב פשוט יותר, שיישמש כרכב משפחתי שני או כרכב לצעירים. נועם | 22.05.18 (ל"ת)
1. הבעייה של בטא ]לייס היתה שהם לא מכרו מכונית הם מכרו חוזה כובל של "חבילות טעינה", במחיר מופקע. הם נכנסו למודל עסקי דומה למה שהיה בחברות הסלולר, בדיוק בתקופה שהציבור בישראל הבין את הטריק והתמרד מול העושק. אם היו מוכרים מכונית "פלאג-אין" רגילה, ללא התחייבות לקנות את החשמל המיוחד שלהם, היו יכולים להיות הצלחה מסחררת. המגיב | 22.05.18 (ל"ת)
מה נשאר היום מהרנו שייבאה בטר פלייס
92 תגובות לכתיבת תגובה