אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סטורדוט הישראלית גייסה 20 מיליון דולר מענקית הנפט BP

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
מגיב 2 צודק. הרכב יצטרך תחנת כח צמודה לכל תחנת טעינה ובנוסף הזרמים הנדרשים יצרו שדה מגנטי
חזק שמהווה סכנה. למעט יכולת גיוס כספים מרשימה לא נראה שיש להם משהו. כבר 5 שנים שעושים הדגמות הזויות בתערוכות ומעולם לא פורסמה עסקה שחתמו או מוצר שהוציאו. אחרי שסחטו כספים על סוללה למובייל שמעולם לא יצאה עברו לסוללה עבור רכב חשמלי..שגם כנראה לעולם לא תצא
אחד שעוקב | 23.05.18
5.
מגאון לגאון
נכון שזה מנוגד להגיון ולכלכלה הישנה. אבל לחברות המשקיעות 20 מיליון דולר פה ו 20 לשם, זה צ'יפס. מספיק להם לתפוס דג שמן אחד וזהו. מקנא באנשים האלה שצריכים לעשות כלום ושום דבר. פשוט לפזר פה כסף שם כסף. ולחכות... כל עוד זה עוזר לכלכלה הישראלית, למי אכפת באיזו שיטה הם מפזרים את כספם. שיהיה להם רק טוב, צריך לדעת לפרגן גם.
ל 4 !!! | 22.05.18
4.
ל3 !!!
האמת שחברות הענק די טפשות כשמדובר בכסף זול בבורסה. תשאל את אינטל איך מחקו השקעת 1.6 מיליארד בחברה ישראלית ושילמו שוב מחיר מטורף עבור מובילאי כשיש מתחרים ענקים. זוכר את בטרפלייס וההבטחות? העסקה בכתבה היא לא תרמית אבל עדיין לגייס סכומי עתק ללא מכירות זה מנוגד להגיון ולכלכלה הישנה שהיתה הבסיס להכל לפניי ההייפ של הטק והיוניקורנים למינהם
גאון | 22.05.18
3.
ל- 1!!!
חברות ענקיות (ואני מניח לא טיפשות) משקיעות בחברה, יכול להיות שזה צ'יפס בשבילם ולא אכפת להם לקחת סיכון שזאת תרמית. ויכול להיות שזאת לא תרמית, ואכן הטכנולוגיה עובדת נהדר. ושימכרו הם אפילו יוכלו לעקוף את כל החברות המצליחות ביותר בעולם. להיות הנסיכות הסעודית הבאה. איילי חשמל
ל-1 !!! | 22.05.18
2.
מישהו חישב כמה זרם צריך???
לצורך השוואה סוללה של טסלה היא בקיבולת בין 85 ל 100 KWH זה אומר שאם אתה רוצה לטעון את זה ב5 דקות אתה צריך להזרים זרם ששום רשת חשמלית ביתית רגילה לא תעמוד בו (פי 12 מאשר הזרם שצריך כדי לטעון בשעה...) וגם אם יש לך תחנת כח צמודה, הזרמים שתגיע אליהם מסוכנים מאוד
מהנדס | 22.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת