אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רחובות מכפילה את גודלה בתכנון מהיר

57 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

53.
טעות חמורה, אין לשכונות האלו גישה לתחבורה ציבורית
יש ברחובות תחנת רכבת אחת בלבד, שגם משרתת את פארק המדע ואת נס ציונה ולכן היא צואר בקבוק וכל האיזור מייצר עומסי תנועה. כל עוד העיריה לא חושבת איך לחבר את השכונות החדשות בתחבורה ציבורית יעילה לפארק המדע לרכבת ולרחוב הרצל, זוהי תוכנית גרועה. רחובות צריכה תחנת רכבת נוספת דרומית בין קריית משה לרחובות ההולנדית, וצריכה רכבת קלה שתוביל נוסעים לאורך צירי, הרצל, טשרנחובסקי ולח"י בין פארק המדע לביה"ח קפלן וצומת בילו. כשיפטרו ענייני התח"ץ בעיר וירוקנו כל מקומות החנייה לאורך 3 הצירים הראשיים לטובת 10 חניוני עיריה לאורך הצירים יהיה אפשר לבנות שכונות חדשות עם תח"צ ושבילי אופניים של צירי רוחב בין תחנות הרכבת והרכבת הקלה.
אסף | 24.05.18
50.
מיזוג עם נס ציונה ובאר יעקב
כל הכבוד על הפיתוח אבל הדבר הכי הגיונו לעשותו הוא מיזוג 3 הרבעים: רחובות, נס ציונה ובאר יעקב לעיר אחת. כך גם לא תהיה תחרות בין באר יעקב ורחובות פשוט כי זו תהיה אותה העיר. בתמורה לנכונות 3 הרשויות להתמזג אפשר שהמדינה תעניק בונוס חד פעמי, כי זה שיש פה 250 רשויות על 8 מיליון תושב זה מוגזם. צריך רף מינימום של 100 אלף תושב פר רשות ומי שלא מגיע לרף הזה? ממוזג. בפקודה.
dw | 24.05.18
44.
היקף כזה של בנייה זה כבר לא מדיניות
מי חוגג בדיוק ואיפה? את מי התוכניות הללו משרתות? כבר עכשיו יש איזורי מסחר ריקים. חנויות סגורות. שטחים מתים. רחובות היא הרבה יותר מעיר שינה!! אם יצא משהו טוב מכמות האנשים שיגיעו לעיר זה יהיה החלפת השלטון! רחובות צריכה הנהגה חדשה, הנהגה עם אופי וחזון.
מודאגת | 24.05.18
39.
ליצנים
יחסית לעולם כאן המון מושחתים לא מרגישים את זה כאזרח\תייר וזה מה שמפחיד יותר כי הייתי מעדיף שכולם יהיו מושחתים אבל פה זה שונה פה כל הדרג העליון תחת מסכה "אנחנו רוצים רק טוב" את המילה "לכיס שלנו" שוכחים להוסיף. וכל הבכיינים\מתייפים שרוצים ירוק ולא בטון תישארו ברחובות, אמן תמותו. כי את הפרדסים שהיו ברחובות יא כלבים, אליהם בניתם בניינים\בתים.
Y^2 | 23.05.18
36.
העיר קורסת ומלול בשלטון יחיד עושה מה בא לו !
אי תכנון כבישים- היציאות מרחובות קורסות מעומס ללא פתרון -דוגמא יציאה מהצד המזרחי לכביש 40 ועוד להוסיף על זה מכייוון בילו. איפה התכנון ? עיר מלוכלכת -2 בארץ בזוהמה . מקורבים מקורבים מקורבים- מאפיית התימנים בעירייה. הכל מסריח, ארנונה גבוהה והעיקר שראש העיר "המהולל" נשאר לבד במערכה בלי מתמודדים מולו ועושה מה שבא לו.שערוריה.
דנה | 23.05.18
34.
ומה עם השכונות הותיקות בעיר?
הבניינים מתפרקים ,התשתיות קורסות ומה חברי המועצה המהוללים עושים ? מביאים קבלנים מקורבים שיעשו קופה על חשבון התושבים, תוך העמסת יתר על התשתיות המדוללות . העניין הוא שאין אף חבר מועצה ישר שאכן נאבק כנגד השחיתות בעיר והפגיעה הקשה בתושבי העיר.
דויד | 23.05.18
28.
רוצים פארק גדול!
התושבים דורשים פארק! כמו שיש בתל אביב את פארק הירקון, ברמת גן הגן הלאומי. בכפר סבא את פארק כפר סבא, בהוד השרון את פארק 4 עונות, בהרצליה את פארק הרצליה. ובעצם בכל עיר נורמלית אחרת יש פארק גדול. רוצים אחד כזה גם ברחובות! פארק אמיתי. שיהיה אפשר לצאת בו להליכה או ריצה לאורך 5-10 ק"מ. לא איזה משהו קטן ועלוב. יש מספיק מקום ליד הספורטק או במזרח העיר, מזרחית לעוקף.
יוסי | 23.05.18
27.
רחובות עיר הארנונה הכי יקרה ועיר מלוכלכת
ארנונה ברחובות הכי יקרה בארץ עיר מלוכלכת יש מאפיה תמנית בעיריה וים עובדים שלא עובדים 30 % לא משלמים ארנונה עיר פח אשפה שוק כמו עזה תמיד מסריח ומלוכלך אין חניות בעיר לאורך כול היום או חניונים חינמים לאזרחים רחוב הרצל נראה כמו סרטי הבורקס משנות ה 70 עיר פח אשפה
מיקו | 23.05.18
22.
די לנוסטלגיה
לכל מי שרואה את המושבות נס ציונה ורחובות הולכות ומתפתחות, מתהדרות בבנייה מאסיבית וליבו נחמץ - זו הקדמה. האוכלוסיה גודלת, יש כלכלה בין דורית. די לנוסטלגיה וקדימה לאסטרטגיה. כל הכבוד לראש העיר רחמים מלול שמקדם תכנית אסטרטגית לעיר ושם לב לפרטים הכלכליים ומשלב גם מסחר כתוספת לארנונה. לכל המודאגים - הכל עניין של מחיר. אם רחובות מהווה חלופה כלכלית לעזריאלי ראשונים ועסקים פונים לפארק הורוביץ (וזה מה שקורה בפועל) אז מדיניות הכלכלה מוכיחה את עצמה. אם עזריאלי רוצים התחייבות לעשר שנים ורחובות רוצים התחייבות לשלוש שנים עסקים קטנים שמהווים את הבסיס הכלכלי של מדינת ישראל יבחרו ברחובות. אנשים, תחשבו קדימה. לא אחורה.
אד | 23.05.18
20.
ג
איזו חזירות. כבר היום בלתי אפשרי לצאת בבוקר לכביש 40 בדיוק באיזור שבו רוצים להוסיף 6000 יחידות דיור. יש רק תחנת רכבת אחת שהיא בפאתי העיר, משמע צריך להגיע אליה ברכב והתחבורה הציבורית בתוך העיר היא סיוט. שלא לדבר על זה שרחוב הרצל צפוף ופקוק בשעות הבוקר והצהריים. אבל תבנו, תבנו עוד.. למה לא אם יש בכירים בעירייה שגוזרים קופון?
ד | 23.05.18
19.
הממשלה מתפוצצת מעודף גביה אבל איכות החיים מתחת לכל ביקורת
הכל קורס, רעוע, צפוף, לא מתוכנן, לא מקודם, לא מטופל. רואים את זה כמעט בכל עיר בארץ. אפס ניהול, אפס השקעות ואפס עשייה של ממשלת הכלום הזו (סליחה, מחוץ לגבולות המדינה יש השקעות במיליארדים, תכנית "מחיר למתנחל" משגשגת).
דן | 23.05.18
17.
רחובות העיר הגלה
משה סמילנסקי, ויזהר סמילנסקי הזכורים לטוב מתהפכים לבטח בקבריהם בראותם מלמעלה איך "חרבת דוראן" הופכת ממושבה שקטה , לעיר סואנת כדילסדורף אנו הופכים למדינה מאוכלסת אך בין ירוחם לאילת מצויים מרחבים גדולים שוממים. מדוע לא לפתח עיר/ ערים כ "פיניקס אריזונה" במרחב זה? זכות עם ישראל על אדמת הארץ נקנית בהתיישבות בחלק ארץ ישראל שאינו במחלוקת פוליטית.
עמירם קופר | 23.05.18
7.
העירייה באשלייה אם היא חושבת שתצליח להתנות בינוי
כל תכנית בוותמל צריכה להיבנות בהיקף של 25% במשך 4 שנים מאישור התכנית. תגובת העירייה לא ריאלית במסגרת של קידום דרך הוותמל. אם העירייה באמת מאמינה במה שהיא אומרת, עליה להתנגד לתכנית ולקדם בינוי שפוי ומדורג שלא דרך הוותמל, אלא דרך ועדת התכנון המחוזית. מחטף הוותמל הוא טעות שכולנו נשלם עליה ביוקר!
תושב רחובות | 23.05.18
4.
לאשר במקביל תחנת רכבת נוספת ופארקים
הייתה תוכנית להוסיף תחנת רכבת ליד אמריקן סיטי, צריך לקדם אותה במקביל. אם מאשרים כזה דבר, זה חייב להיות עם תוספת של תחבורה ציבורית יעילה. שבילי אופניים למרכז העיר לתחנות רכבת, ולתחנה המרכזית. בנוסף שיבנו תמהיל נכון ויסיפו גם רחובות של משרדים וחנויות. שלא יצטרכו לקחת רכב בשביל כל שטות. הכי חשוב להוסיף פארק גדול. אין בעיר מסלול ריצה נורמלי (לרוץ לאורך הכביש העוקף צמוד לרכבים זה לא נחשב. בהרבה ערים יש חוף ים לרוץ בו או פארק גדול כמו פארק הירקון. ברחובות אין כלום בחלק המזרחי של העיר אפשר לתכנן פארק ארוך. אפילו שיהיה קרוב לעוקף רק שתהיה הפרדה בין הכביש למסלול ריצה של נגיד שדרת עצים ושביל אופניים. לא רוצים לרוץ על הכביש.
יוסי | 23.05.18
1.
חצי מהתיכנון מתחת למסלולים הרועשים של תל נוף...
אחרי שיקנו דירות יתחילו ליבכות שהרעש והטיסות הנמוכות הורס להם את החיים ,ויבקשו שהממשלה תזיז במיליארדים את הבסיס ,כמו כן כבר היום עומדים שם בפקקים עצומים,(אלא אם כן בעריה בונים על קפיצה קלה, ולקחת טרמפים על מטוסי הסילון של תל נוף ,שמתחילת התגובה ... )
מהסביבה | 23.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת