אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מלכת הקציצות: מנכ"לית ה-BBB לא מפחדת מהמבורגר בוטיק

71 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

71.
הרסו את מוזס...
BBB מעולם לא הייתה איכותית ביחס לשאר המתחרים, ועכשיו הם הצליחו לדרדר גם את מוזס לרמה הקולינרית הנמוכה וחבל. מי שמכיר את סניף מוזס בסינמה סיטי ראשל"צ, יודע שהוא היה סניף מעולה של מוזס. נסו ללכת אליו ותראו את רמת השירות (מלצרים מעיקים ולא מנוסים) וכמובן רמת האוכל שהדרדרה פלאים. חבל
לא טעים לי | 31.05.18
41.
אחד שיודע
כשיש מכירת זכיינות זה אומר שאין מוצר. שיאסרו כבר את השטות הזו בארץ. כמה אנשים אבדו את התחתונים ברמאות הזה. תפנימו- זכיון שווה גונבים לכם את הכסף. המרחק הגאוגרפי בארץ הוא בדיחה אז אין סיבה לזכיינות למעט רצון להרוויח ממכירתה לעומת פתיחת סניף כושל נוסף. נכון להמון תחומים.
אוהד | 23.05.18
37.
כשמתחילות כתבות תדמית... יש סיבה טובה לכך
עצם העובדה שהרשת לא מחזיקה אפילו לא סניף אחד זה אומר הכל. תראו את ארומה ישראל, גם מחזיקה סניפים בבעלות, גם חלק מהסניפים בבעלות מנהלים מהחברה בקיצור, כנראה שהיא לא מאמינה בעתיד הרשת אם אין לה בה חלק. על גינדי תמיד סיפרו שנכסים בהם הוא מאמין, הוא מעמיד להשכרה בלבד (קניון הזהב), את הדרעאק, הוא מוכר... (אמריקן סיטי)
יעל | 23.05.18
31.
פעם אכלתי קבוע בbbb וגם בmoses
אישה מרשימה. יחד עם זאת רמה של bbb ירד ברמה דרסטית. כשמתיישבים שם אני כבר מכוונת את הציפיות שלי לרמת מקדונלדס רק מסעדה נוחה יותר למשפחה כפי שתיארה. לא הייתי במוזס מאז שקנו. פעם הייתי מוכנה לשלם יותר כדי לאכול המבורגר טוב. אבל כשאתה מוצא את עצמך גם משלם יותר וגם האוכל לא משהו. זה לא נותן לך חשק לחזור. לצערי זה מוכיח שהמבורגים שלא ברשת טעימים יותר מושקעים יותר כי הם צריכים להשקיע במנה כי אין להם את הסמל חתול.. לא שומעת מהכתבה מאמץ למצוא את הבשר האיכותי.... יותר חיפוש נתח רווחים. וריגוש של הקנייה.
לקוחה שעבר | 23.05.18
9.
BBB א.ת פולג נתניה
היינו לקוחות קבועים (משפחה 5 נפשות), זו לא אותה הנאה שהיה בעבר.הן באיכות השרות והן האיכות האוכל ,כולל ,תיזמון המנות בין ראשונה לעיקרית, שיוצאת מוקדם מידי. למרות הא(ע)רותינו , דבר לא שינה את גישת בעליי המקום, ולכן הפסידו לקוחות נאמנים, חבל... , בכל מקרה מאחלים כי תפנימו את הביקורת ובמוזס משמר- השרון יהיה אחרת.בהצלחה
eli | 23.05.18
8.
מוזס: המבורגר איכותי וטעים, צ'יפס פושר (ולעיתים קריר)
בעבר אכלתי הרבה ברשת. היום פחות. ההמבורגר שלהם טעים, מושקע ותמיד מגיע חם ובמצב אופטימלי. הצ'יפס לעומת זאת, זה כבר סיפור אחר. כמעט תמיד הוא מגיע אלי פושר וניכר ש"עמד" במשך תקופה לא מבוטלת, מה שמקלקל את המנה והחוויה. מרשת שמתמחה בהמבורגר פרימיום אני מצפה ליותר. חבל, כי הפוטנציאל שם הוא גבוה אבל הסיפור עם הצ'יפס והפער בינו לבין ההמבורגר תמיד מצליח לבאס.
נדב רוזנברג | 23.05.18
4.
BBB המבורגר עממי ביותר
אני תמיד שמח לפרגן לעסקים ישראלים שצומחים פה בארץ וכל הכבוד גם לגברת תורג'מן. לפני שנים הייתי אוכל בסניף ביגאל אלון שנחשב סניף מצליח ובכמה סניפים באיזור המרכז, עם גדילתה של הרשת, גם איכות הבשר ירדה משמעותית! פשוט בשר לא איכותי ולא טעים. השירות תמיד נעים אבל בסוף אתה בא לאכול, פשוט בשנים האחרונות עם האינפלציה ברשתות הבורגרס, יש מלא אפשרויות הרבה יותר טובות וטעימות. חבל שאין שינוי! מקווה שהגברת תורג'מן תקרא את זה או מישהו ממנהליה וישתפרו לאלתר.
עעע | 23.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת