11. מספר 8, אתה באמת משווה בין דיימל לטסלה, שהיא בעיקר הייפ אבל לא מתקרבת בכלל לאיכות, לרמה ולטכנולוגיה של מרצדס. מרצדס תשיק 12 רכבים חשמליים עד 2022, טסלה מסתבכת עם 3. אם הייתי קצת מבין, היית מבין שזה קרב ההישרדות של תעשיית הרכב והן, עם הכסף העצום שיש להם, רוכשות כל דבר שזז. טסלה לא חברה רווחית, קיבלה מאות מיליוני דולרים מהממשל האמריקאי רק בכדי שסין לא תפיל את שוק הרכב החשמלי בארה״ב. יוני | 01.12.18 (ל"ת)
10. מנזקי ההסתדרות והנמלים וחברת החשמל המונופוליסטית ותודה לאלון חסן וחבריו שמבריחים מכאן את המפעלים אני | 16.07.18 (ל"ת)
9. עשה בשכל - למה להתעסק פה עם נמלים וועדי עובדים אבו עלי . אתם מתארים לכם שביתה שבה החברה לא יכולה ליצא את הסוללות - הרי המפעל המכוניות בארה"ב פושט רגל- מי צריך את זה ? כאן זה מדינת עדת "אכלו לי שתו לי אני הופך שולחן יאללה שביתה " . כאן אסור לעשות עסקים. בית הדין לעבודה פה הוא קומוניסטי ומאפשר שביתות . בקיצור - בהצלחה בארצות הברית . לכאן תשלח תרומות וכאלה . אין מה לעשות פה משהו מעבר לפיתוח. היצוא נעשה על ידי אינטרנט - ללא נמלים וללא נתב שמקבל 80 אלף שקל בחודש. רוברט | 24.05.18 (ל"ת)
8. הוא קצת חי בסרט.. קצב בניה של חלזון, אין מילה אחרת. מאוד אהבתי את הטכנולוגיה שהוצגה אי שם ב2012 - על טלפון של סמסונג.. אבל כמו שרשום בכתבה - טסלה מטעינה היום סוללה מלאה ב40 דק' עם מטען 120KW, ביולי השנה אלון מאסק הולך להציג מטען לפחות פי 2 יותר חזק משמע - 240KW במקרה הפחות טוב, ועד 300KW במקרה היותר טוב. מה שאומר שבאזור ה20 דק' לטעינה מלאה. ב2022, רק אלוהים יודע מה יקרה. מה שבטוח שסטורדוט , כתוצאה מההסכם הכובל עם מרצדס, לא תצליח. בכל מקרה, בהצלחה! אביה | 23.05.18 (ל"ת)
7. למה הם לא מייצרים לסלולאר אם הם כאלו טובים. וחוץ מזה מה מידת הקרינה לכזו טעינה? האם זה לא מסוכן? לא משנה | 23.05.18 (ל"ת)
3. עוד דוגמא לפיתוח שבוצע בארץ והמפעל מוקם בחו"ל . במפעל כזה יש תעסוקה גם להנדסאים ובוגרי תיכון ולא רק למהנדסים ודווקא מפעלים כאלו שזה מה שהמדינה צריכה - מקימים בחו"ל . חבל מאוד . מהנדס כימיה | 23.05.18 (ל"ת)
2. מי המשוגע שיקים פה מפעל כזה כשהלקוחות נמצאים מעבר לים וכל שבוע יש שביתה בנמל. ברור שלא. מהנדס | 23.05.18 (ל"ת)
"סטורדוט מגייסת 400 מיליון דולר להקמת מפעל להטענת סוללות בארה"ב"
12 תגובות לכתיבת תגובה