אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לא, אין מקום בביזנס: 10 השאלות הכי מעצבנות שישראלים שואלים דיילות

57 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

54.
כל הבקשות לגיטימיות. אותי, למשל, העביר דייל לעסקים.
ובענין השאלה "האם את יכולה בבקשה לעזור לי להרים את התיק", את רופאה שיודעת לאבחן בעיות גב בראיה? אדם שיכול להרים בעצמו בדרך כלל ממש לא רוצה שאשה תעזור לו, כך שאני מניח ש90% מהבקשות שקיבלת הן לגיטימיות, אבל את, אני מבין התיחסת למבקשים כאל נודניקים. ובענין 10% הנותרים, מה יש, את לא יכולה לעזור למי שמבקש? אני לא דייל ואם מבקשים ממני להרים תיק אני כמובן מרים. וכל הרעיון של לדרג אילו בקשות שרות הן הכי נודניקיות אומר שאת במקצוע הלא נכון. את צריכה לעבוד במקצוע שאין בו מגע עם אנשים, ויפה שעה אחת קודם.
המסביר לצרחן | 31.05.18
52.
באמת? היי את יכולה להביא גם לי זו בעיה מבחינת הדיילות
בתור מלצריות במטוס, שזו העבודה הבסיסית שלהן, נראה לי שהתשובות פה הן של בחורות מאוד מפונקות עם תודעת שירות נמוכה. האם ישנם נוסעים מעצבנים, ברור שכן בכל תחום יש לקוחות מעצבנים, אבל מן התשובות נשמע ראינו חבורה מרירה שלא מרוצה יותר במקום העבודה.
שי | 29.05.18
49.
מה לא לגיטימי בהתענינות מעל איזו מדינה אנו טסים?
דיילים ודיילות חייבים להיות חסרי כל אינטלגנציה? מה אם השאלה עוד כמה זמן נגיע גם זה לא קביל? אני נוסע פעם ראשונה ונהנה מהדרך בעייני יותר גרוע זה שהדייל/ת לא יודעים תשובה לשאלות כל כך פשוטות של נוסעים זה לא כל כך מסובך ללמוד את זה.
נוסע לראשונה | 28.05.18
45.
מראה בדיוק את רמת השירותיות של הדיילות של אל על
שיש קונקשיין קצר אז כן , חברות תעופה דואגות שהנוסעים בקונקשיין ירדו ראשונים ולא רק דואגות לשים דיילות בפתח המטוס שמסייע לנוסעים להגיע מהר לשער החדש, זה דבר טרוואלי . מתלוננות שצריכות להביא כוס מים , שמיכה לנוסע , אם לא ידעתן זה חלק מהגדרת הטיסה . למלא טופס הגירה ראיתי דיילות של חברות זרות שעזרו לאנשים שאינם יודעים לקרוא ולכתוב באנגלית את הטפסים זה נקרא שירותיות ועזרה . כלום לא יקרה עם דיילת תסייע לנוסע שביקש כי אינו שולט בשפה האנגלית או לא מבין איך ממלאים . זה ההבדל בין חברות תעוםה שכף לטוס אילהם לבן אל על שפשוט לא מבינה מה זה שירות.
נוסעת מתמדת  | 27.05.18
42.
שרות ואלעל הם שני הפכים
לא נראה שצוות הדיילים באלעל מתלהב לתת שרות. לעתים רואים אותם רק כאשר מוכרים דיוטי פרי. בשאר הזמן הם במטבח עסוקים בעצמם. אז לא פלא שמרגיז אותם להביא מים, לענות על שאלה איפה אנחנו ולסייע לנוסע שיש לו טיסת המשך. כדאי להבין, מערכת ההזמנות לא מאפשרת לבצע טיסת המשך בפרק זמן קצר מדי. רק שבחברה שכל הטיסות שלה יוצאות באיחור - הזמן הזה מתקצר עוד יותר.
דני | 26.05.18
40.
יש הרבה שאלות אחרות .למשל למה מחלקים אוכל לחרדים לפני כולם?
החרדים עולים למטוס ואז מבקשים מהדיילות שימצאו להם מקומות נפרדים לגברים ונשים. את הבקשה המוזרה הזאת לא מזכירים כאן... אבל פה זה לא נגמר. החרדים מזמינים אוכל מיוחד. משום מה בטיפשות הם הראשונים שמקבלים אוכל. אבל הם שינו את מקומות הישיבה המקוריים שלהם אז מחפשים אותם אחד אחד בכל רחבי המטוס. לכן אנשים רגילים מחכים חצי שעה עד שהדיילות ימצאו את כל החרדים. זה מגעיל!!!
דני צור | 26.05.18
38.
יחס לדיילות באלעל
במו אזני ועיני שמעתי וראיתי - נוסע איטיליגנט קורא ספר בפילוסופיה. הדיילת מגישה אוכל " מה תבחר בקר או עוף" הנוסע " איזה סוג בקר ואיך הוא הוכן " הדיילת " לא השיחה התנהלה בעברית אני הכנתי את המנה כך זה מגיע" הנוסע " אז תלכי לברר" הדיילת "אין את מי לשאול" הנוסע " אז תפתחי את המנה כדי שאוכל לראות ולבחור" הדיילת "אסור לי לפתוח ולתת למישהו אחר אני חייבת לתת את המנה סגורה" הנוסע "איזה שרות מחורבן יש באלעל" הערה הטיסה היתה קצרה 31/2 שעות לאירופה - הדיילת בכתה כמעט כל הדרך
נוסע מתמיד | 26.05.18
27.
אולי הבעיה בדיילות
חלק מהבקשות והשאלות של הנוסעים חצופות או מטופשות. אבל להתלונן על נוסע שמבקש מים כי ראה שמישהו אחר קיבל, זה אומר שהדיילת לא מבינה מהו מתן שירות. כשם שהדיילות מתלוננות על הנוסעים הישראלים, גם הנוסעים מתלוננים על שירות אנטיפאטי, חוסר תודעת שירות ומחסור בשמיכות, עיתונים ועוד.
שלומית | 26.05.18
24.
תשובות של דיילת
בתור דיילת, הכתבה סתם מתריסה ומאוד לא תואמת את הנעשה בשטח. חוץ מהעובדה שאנחנו לא צריכות, לא אמורות, לא מתפקידנו ולא מכוחנו להרים לאף אחד את התיקים (אבל בשמחה וששון נתייג אותם ונוריד לבטן המטוס אם זה כבד לך מדיי), אם אמא טסה עם תינוק או ילד וצריכה לשירותים אני ארים, אשמור ואפילו אעסיק אותם. אם נשאר לי עיתון מהמחלקה העסקית, עדיף שיגיע לנוסע ולא ילך לפח. אם נשאר מקום בביזנס, התשלום במטוס זול יותר מתשלום מראש, אבל כמובן שלא תשבו שם בחינם ליד נוסעים ששילמו פי 3 מכם על הכרטיס.
דיילת | 26.05.18
21.
להרבה אנשים נמאס מהעבודה שלהם, אבל זו העבודה
לחלק מהשאלות יש פתרון, אבל חברות התעופה הן עצלניות ואוהבות לתת שירות גרוע. לדוגמה אפשר ולגיטימי לתת תעדוף בירידה מהמטוס לאנשים שיש להם קונקשן קרוב, כמובן שאחרי קשישים, בעלי מוגבלויות וילדים, אפשר לבקש מנוסעים שיש להם קונקשן קצר יחסית להודיע מראש וחברת התעופה יכולה לאמת את הנתונים בקלות. במיוחד כשידוע שחברות תעופה ולוח זמנים לא באמת הולכים יד ביד, וכמות האיחורים היא פשוט לא נורמלית.
שם טוב | 26.05.18
20.
טסתי די הרבה . ורק פעם אחת ביקשתי משהו מדיילת
.באותה טיסה חטפתי אלרגיה רצחנית..ושהדיילת עברה לידי ביקשתי מפיות... בחיים לא חשבתי לבקש משהו אחר...לרוב אני מסייע לדיילות...או לנוסעים מוגבלים. נודניקים זו מחלה ...לרוב אני מעיר לכאלו טמבלים שצועקים על הקופאית בסופר כאילו יש לה אחוזים.. תהיו נחמדים .החיים שלכם יהיו גם...
יאיר | 26.05.18
19.
להכריח אנשים להישאר במחלקת תיירים כשיש מקום פנוי במחלקת עסקים זו חזירות גועלית.
שיעשו הגרלה וייתנו למישהו את המקום. אפילו שרק יישב שם ולא יקבל שירות כמו שאר הנוסעים במחלקת עסקים. להכריח אנשים להצטופף ולמעוך את הברכיים כשיש מקום פנוי מבוזבז, זו חוצפה. אני לא אטוס בחברת תעופה שזה הנוהל שלה. אם יש נוסעים במחלקת עסקים שלא נעים להם שיושב לידם מישהו ששילם פחות מהם, כשהם לא מפסידים כלום מזה, אז שיילכו לעזאזל.
ט | 26.05.18
18.
ומה עם חברות תעופה ששואלות לפני הטיסה אם יש רופא במטוס?
במקום שחברות התעופה יעסיקו רופאים, או לפחות יתנו לרופאים כרטיסים מוזלים, שואלים אם יש רופא במטוס לפני הטיסה ומניחים שהוא יהיה חייב לעזור במקרה של בעיות רפואיות. כאילו שזה לא המקצוע שלו והוא אמור להיות תמיד בכוננות ולעבוד בחינם. יש חדרנית במטוס? צריך לשאוב אבק מהשטיח. יש חשמלאי במטוס? נשרפו לנו כמה מנורות. יש אינסטלטור במטוס? נסתמו השירותים.
א | 26.05.18
14.
עוד כתבת קליקבייט
1. מי שלא יכול להרים את התיק, צוות המטוס אמור לעזור לו. נוסע לא אמור להביא פתק מהרופא כדי להוכיח שהמצב הרפואי שלו לא מאפשר לו להרים את התיק. 7. אם מישהו מטריד אותי במהלך הטיסה (למשל פולש למרחב שלי) הדבר המנומס לעשות הוא לפנות לדיילת. הם מעדיפים שנוסעים יריבו ביניהם? 10. הם אמנם לא חייבים אבל בטח שהדיילת יכולה לעזור ובדרך כלל הם גם עוזרים (אלא אם הטיסה מתעכבת ובאמת יש עשרות אנשים שחייבים לרדת ראשונים). לחברת התעופה כמובן יש אינטרס שהנוסע לא יפספס את הקונקשן ויצטרכו לדאוג לו לטיסה חלופית. נ.ב. נוסעים נעזרים עולים למטוס ראשונים אבל יורדים אחרונים ולא כמו שכתוב.
לפלנד | 26.05.18
13.
רק שאלה
למה מופיע בכתבה "דיילות"? מה,אין דיילים או שלהם לא מציקים בשאלות ובבקשות? אבל הנודניקים הם "ישראלים". כלומר אין נוסעות "ישראליות" נודניקיות? אני משוכנע שבחירת האוביקטים בשני במקרים לא נעשתה באקראי לאמר: העובדים המסורים והמטורטרים הן "דיילות" (נקבות) אבל הנודניקים הם "ישראלים" (גברים)
. | 26.05.18
10.
למה שהדיילת לא תשאל אם עוד מישהו רוצה מים?
הדיילות הולכת ישר עם סכי עיניים וירטאליים, לא מעיזות להסתכל לצדדים שמא חס וחלילה נוסע יבקש משהו. חלק מהשאלות/בקשות של הנוסעים מיותרות אבל לא הכל ולה לא לתת קדימות למי שיש טיסת המשך קרובה?? במיוחד כאשר יש עיכוב בטיסה הנוכחית והצעת יעול קטנה- תנו אינטרנט חופשי (כמו פיליפין איירליינס ) וכולם יהיו עסוקים והרבה פחות בקשות
משה | 26.05.18
8.
בחברות הלואו קוסט של ארץ כנען שירות היא מילה גסה, רע הכרחי שיש לספק בלית ברירה
בפנים חמוצות ובקמצנות אין קץ. לא ברור מה הטעם לשאול דיילות כאלה בכלל בנושאים שאין להן שום מושג. הן לא יותרק ממלצריות חוף, גסות רוח ומרוטות בהתאם. ניתן לטוס בחברות פרימיום ולהנות משירות אמיתי. נסו ותהנו.
נו באמת | 26.05.18
5.
השאלה על הקונקשנים הכי קלוונטית בעולם, במיוחד כשטיסה ראשונה מאחרת
בחרת קונקשן קצר או אפילו ארוך, שחברת התעופה הציעה לא אתה התעקשת עליו סתם. אם הטיסה הראשונה מתעכבת - הכי סביר בעולם לבקש לרדת ראשון מהמטוס. לכל שאר הנוסעים זה הבדל של דקה. לך זה הבדל של לפספס טיסה נוספ ואולי לחכות יום שלם. חוסר השירותיות של דיילים ישראלים (בטח של אל על...) פשוט מדהימה. לא מבין מי טס איתם.
גלגל | 26.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת