אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אל על מחליפה את הארוחה בחמגשית לכריך

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
שרות עלוב ומבייש
טסתי באחרונה לוינה,מלבד הכריכים העלובים שלא הגיעו למושבים האחרונים בטענה שנגמר,כשאחד הנוסעים העיר לדיילות שהוא רואה עוד שקיות כריכים וסלטים הן טענו שזה לצוות המטוס.בושה יחס צוות הדיילים ,לא הי יחס.מים לא סופקו, קפה צריך לגשת ולבקש.בקיצור טיילת כל משך הטיסה מה שלא רואים בטיסות של חברות זרות. נסענו זוג ולתדהמתנו בצ'ק אין שעשינו מהבית גילינו שהושיבו אותנו כל אחד בשורה אחרת ,כשרצינו לשנות היה עלימנו להוסיף עוד 20 כ"א.עוד מסחטת כספים מבית אל על. מביש
חני | 02.08.19
18.
זה לא פיילוט
אני לקוח פלטינה של אל על יש לי טיסות מוזמנות עד סוף השנה מחברת אל על יצרו איתי קשר ,ועדכנו אותי שבעקבות השינויים בתמור הטיסות גם הארוחות משתנות ,זה גם שונה בטיסות שלי בדצמבר אז זה לא שבועיים .הם מרמים אותנו ,בעקבות כך אני שוקל את החברות שלי באל על חסכון בסנדוויץ שעולה 10 שקלים על פני לקוח שמוציא על טיסות בשנה כ50,000 שח בושה וחרפה .
ירון  | 29.05.18
16.
הייתי נוסע מתמיד
בשלוש השנים האחרונות הייתי נוסע מתמיד של אלעל והגעתי אף לפלטינום, טסתי המון, לפעמים פעמיים בחודש. אני יכול לספור על כף יד אחת מתי טיסה יצאה בזמן או מטוס ברמת תחזוקה סבירה. הפסקתי לטוס איתם וראו איזה פלא בחברות המתחרות: הטיסות תמיד יוצאות בזמן, מטוסים מתוחזקים היטב, כרטיסי טיסה זולים יותר ובחלקם יש סנדוויצ'ים. אם המחיר לטיסות בזמן, נקיות ונוחות ובמחיר הוגן, זה סנדוויץ', אז אני על זה!
נוסע מתמיד לשעבר | 28.05.18
15.
מטוסים ישנים
הבעייה הגדולה של אל על היא האוכל אלה הצי המיושן שלה שגורם לאיחורים רבים, הגיע הזמן שאל על תחליף את כל מטוסי הגמבו הישנים שלהת ה 767 ושאר הענתיקות שהיא משתמשת, בחלק מהמטוסים האלה מערכות השמע לא עובדות ומצב הקבינה מזעזע, אל על חברה טובה בטיחותיתי אך היא תעלם מהאויר עם לא תביא חידושים לקיבינה ותתחשב בחוית המשתמש. היום לכל חברת לאו קוסט שטסות לארץ יש מטוסים חדישים יותר, 787 החדשים שאל אל צירפה לאחרונה הם טיפה בים של הענתיקות שהיא משתמשת,
אלי | 28.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת