אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הקו האדום של הרכבת הקלה משנה את מפת הנדל"ן בגוש דן

57 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

55.
הרכבת הקלה צריכה לעבוד בשבת!
אם לא יאפשרו לתחבורה הציבורית ובפרט לרכבת לםעול בשבתות ובחגים אין ערך לכל הטוב הזה ואנשים ימשיכו להחזיק מכונית! יש רוב עצום בציבור שרוצה בתחבורה ציבורית בשבת! ובכל זאת מתעקשת הממשלה בגלל לחץ המפלגות הדתיות לא להפעיל את התחבורה הציבורית בכך לא רק שהיא פוגעת בחלק נכבד של האוכלוסיה שאין לו מכונית אלא גם בנצול יעיל של ההשקעות העצומות שהיו בשנים האחרונות במערך הרכבת הקלה והכבדה!
דן | 09.12.18
43.
בהצלחה-רק דבר אחד חשוב, לגייס כח אדם איכותי ולא
ולא תהליך גיוס כמו שיש היום של הקופים של רכבת ישראל. מצפים לרמת שירות גבוהה. השבוע הייתי בסבידור מרכז, חנכו שם למעלה מבנה ממוזג שלא נקבר מוקדם יותר בגלל פליטת הגזים. על הלוח האלקטרוני רכבת של 16:15 עודכנה שתתערב ל 16:31, אמרתי לעצמי ״נו מילא״ לפחות לא נמתין הסרחון למטה. רק ש ב 16:15 הגיע הרכבת, ללא שום הודעה בכרזה ובלוח ותוך שנייה פתחה וסגרה דלתות ונעלמה. הרכבת הבאה ב 16:44. באמת חבורה של קופים, לא מסוגלים לצמצם פערים בבעיות שלהם. אין בעיה עם תקלות, זה קורה בכל תחום, אבל תקלות שחוזרות זה קופים
אליהו | 04.06.18
39.
עם של קוטרים שלא ראיתי כמוהו, היכנסו
טוב, מספיק לעבור על התגובות פה על מנת לראות שזה עם של קוטרים שלא קיים כמותו בכל העולם. לא משנה מה יעשו פשוט לא יהיה טוב בשביל האנשים פה. בואו נתחיל בזה, שחלק מהתגובות התייחסו לעומס הרב הצפוי על הקו, כנראה אותם אנשים לא היו במטרו בברצלונה,לונדון,ניו יורק או בעצם בכל רשת מטרו אחרת, ולא ראה מה זה צפיפות אמיתית שמיליוני אנשים נדחסים בכל העולם ברכבות על מנת להיכנס. ישראל לא תהיה שונה ממדינות אחרות. כיוון נוסף של התגובות הוא שמכוון ל "למה לא עשו מטרו" , שלום לכם הגאונים, בכל גוש דן לא גרים יותר מ 3 מיליון אנשים. כל הערים שבהן יש מטרו מדובר בהרים שגרים בהן עשרות מיליוני אנשים, והן מצדיקות בנייה של מערך מטרו שיכול להגיע לסכומים של מאות מיליארדי שקלים. בישראל פשוט אין צורך בבנייה של דבר כזה יקר , מספיק לבנות רכבות קלות וזה יפתור את הבעיה. כיוון נוסף הוא שאנשים אומרים שזה יהיה מוכן רק ב 2025 , אז לא, החברה שבונה את הרכבת מתקדמת מאוד מהר ואפילו יותר מהר מהתחזיות ולא צפוי שום עיכוב ובעיה בבנייה של הקווים.
אסף | 02.06.18
34.
פשוט מגוחך
כבר היום התחזיות מדברות על בין 800,000 למליון נסיעות יומיות (ולא 200,000 כמו שכתוב בכתבה). חוויית הנסיעה בקו האדום (וגם בסגול, והירוק, וכל אלו שיוקמו אחריו) תהיה זהה לזו של לנסוע ברכבת צפופה ודחוסה עד אפס מקום סטייל רכבת ישראל בימי ראשון בבוקר (וכל מי שהתנסה בזה יודע. תתארו לעצמכם שיום ראשון ברכבת - לא משנה מאיפה לאן - אבל כל יום. לא רק בראשון). ואלו המספרים שמדובר עליהם היום. כשתקום הרכבת - בעוד שלוש שנים או יותר - המספרים יהיו שונים וגדולים יותר. הקו האדום לא יחליף את האוטובוסים - הוא ייצר חווייה דחוסה, צפופה, ומתסכלת בהרבה.
אורי | 02.06.18
28.
200 שנה אחרי אירופה,הוחלט לבער את מונופול האוטובוסים.....
אלפי אזרחים מתו מסרטן בגלל זיהום אוויר אבל על הזין של השלטון...בימים אלה הם עצמם וקרוביה החלו למות מזה ובא לציון גואל....מה שלא עושה השכל עושה הסרטן....מה עם השוחד אתם שואלים?? יש מספיק לכולם אפילו יותר מאגד ודן....רק תחשבו על המספרים מדובר בכמה עשרות מיליארדים $$$
מדינה שכונה... | 02.06.18
17.
בקיצור, יהיו בעיות
הרכבת לא תעבוד בשבת ובכל זאת יהיו פחות חניות, אבל מי שבבעלותו רכב לא ירצה לוותר על הבעלות בסופ"ש. סגירת הנתיבים תקשה על הגישה לת"א בסופ"ש. בנוסף, כל עוד אין רשת קווים ומבת ים תהיה תחבורה ציבורית טובה יותר בעיקר לת"א, מה הם יעשו כשירצו להגיע למקומות אחרים?
אור  | 02.06.18
3.
לפי התחזיות
גדול. תקראו: הכל לפי "התחזיות" הבנייה אמורה להסתיים בעוד3.5 שנים ואז כרגיל תבוא הארכה של שנתים שלוש וכמות האנשים תגדל בעזרת השם פי שתיים וכל התוכנית הנפלאה שווה לתחת. היא לא תעמוד בעומס שיהיה בעשור הבא, בדיוק כמו שנתיבי איילון לא עומדים היום בעומס כי הם תוכננו בשנות ה-60 של המאה הקודמת. ואנחנו עם הספר אור לגויים.
שני | 30.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת