56. צמצום מס' מכוניות רק על יד רכבת בשבת 24 שעות צמצום מס' מכוניות רק על ידי רכבת בשבת 24 שעות רוני | 02.03.19 (ל"ת)
55. הרכבת הקלה צריכה לעבוד בשבת! אם לא יאפשרו לתחבורה הציבורית ובפרט לרכבת לםעול בשבתות ובחגים אין ערך לכל הטוב הזה ואנשים ימשיכו להחזיק מכונית! יש רוב עצום בציבור שרוצה בתחבורה ציבורית בשבת! ובכל זאת מתעקשת הממשלה בגלל לחץ המפלגות הדתיות לא להפעיל את התחבורה הציבורית בכך לא רק שהיא פוגעת בחלק נכבד של האוכלוסיה שאין לו מכונית אלא גם בנצול יעיל של ההשקעות העצומות שהיו בשנים האחרונות במערך הרכבת הקלה והכבדה! דן | 09.12.18 (ל"ת)
54. האם בימי חיינו נזכה לראות את כל הטוב הזה? מרגיש שיהיו פה מכוניות מעופפות ללא נהג, לפני שכל העבודות האלה הסתיימו סקפטי | 18.11.18 (ל"ת)
53. קריסה חלקית בבנין שעובר תמ"א 38/1. פירוט עתירתנו לבג"ץ בעצומה ביטול ההליך התכנוני המסוכן תמא 38 א' אם היו דיירים בדירה, היו הרוגים ופצועים והיו מבטלים מיידית את תמ"א 38/1. יעל ויצחק בלכמן | 04.11.18 (ל"ת)
50. מתיי יגמר הגיהנום של תושבי. מרכז פת לנסוע באוטובוסים כמו עגלות סוסים מן המאה ה19 ולהגיע לתל אביב לאחר 2 וחצי שעה נסיעה. איקס | 08.08.18 (ל"ת)
49. מתיי יגמר הגיהנום של תושבי פת לנסוע באוטובוסים של עגלות סוסים ולהגיע 2 שעות לתל אביב. איקס | 08.08.18 (ל"ת)
48. תזכרו ש........... הקרקע לא בחינם . המע"מ הוא לא 0%. העירייה לא תממן מעצמה את כל עלויות הפיתוח. (הרוכש יממן , דרך תשלום לקבלן) קבלן בלי רווח ,יגיע לכאורה לפשיטת רגל תזכרו ש.......... | 03.08.18 (ל"ת)
47. המחירים יעלו חזק בטווח של עד 10 ק"מ מת"א , באזורים שהיו ממש קרובים לרכבת הקלה המחירים יעלו חזק ,בטווח של עד 10 ק"מ מת"א , באזורים שהיו ממש קרובים לרכבת הקלה המחירים יעלו חזק ב ....... | 31.07.18 (ל"ת)
46. אל תשכחו , הקרקע לא בחינם הקרקע לא בחינם . המע"מ הוא לא 0%. העירייה לא תממן מעצמה את כל עלויות הפיתוח. (הרוכש יממן , דרך תשלום לקבלן) קבלן בלי רווח ,יגיע לכאורה לפשיטת רגל אל תשכחו, | 31.07.18 (ל"ת)
45. הקרקע לא בחינם הקרקע לא בחינם . המע"מ הוא לא 0%. העירייה לא תממן מעצמה את כל עלויות הפיתוח. (הרוכש יממן , דרך תשלום לקבלן) קבלן בלי רווח ,יגיע לכאורה לפשיטת רגל הקרקע לא בחינם | 31.07.18 (ל"ת)
44. כתבה ממש מעולה, וכל הכבוד לעיריית תל אביב שבד"כ חושבת איך לגרום לתושבים/ מבקרים להרגיש נעים ונוח במרחב. זה מה שהופך את תל אביב לעיר כל כך מוצלחת איש | 12.06.18 (ל"ת)
43. בהצלחה-רק דבר אחד חשוב, לגייס כח אדם איכותי ולא ולא תהליך גיוס כמו שיש היום של הקופים של רכבת ישראל. מצפים לרמת שירות גבוהה. השבוע הייתי בסבידור מרכז, חנכו שם למעלה מבנה ממוזג שלא נקבר מוקדם יותר בגלל פליטת הגזים. על הלוח האלקטרוני רכבת של 16:15 עודכנה שתתערב ל 16:31, אמרתי לעצמי ״נו מילא״ לפחות לא נמתין הסרחון למטה. רק ש ב 16:15 הגיע הרכבת, ללא שום הודעה בכרזה ובלוח ותוך שנייה פתחה וסגרה דלתות ונעלמה. הרכבת הבאה ב 16:44. באמת חבורה של קופים, לא מסוגלים לצמצם פערים בבעיות שלהם. אין בעיה עם תקלות, זה קורה בכל תחום, אבל תקלות שחוזרות זה קופים אליהו | 04.06.18 (ל"ת)
42. רמת ורבר היא שכונת פח- מלוכלך, פקקים, בניינים ישנים, ביוב ותשתיות ישנות. אחד שיודע | 03.06.18 (ל"ת)
41. וואו איזה מצב אוטופי ומקסים חבורת אפסים. לא יודעים לתכנן כלום במדינת הבננות המסכנה הזאתי. האזרח | 03.06.18 (ל"ת)
39. עם של קוטרים שלא ראיתי כמוהו, היכנסו טוב, מספיק לעבור על התגובות פה על מנת לראות שזה עם של קוטרים שלא קיים כמותו בכל העולם. לא משנה מה יעשו פשוט לא יהיה טוב בשביל האנשים פה. בואו נתחיל בזה, שחלק מהתגובות התייחסו לעומס הרב הצפוי על הקו, כנראה אותם אנשים לא היו במטרו בברצלונה,לונדון,ניו יורק או בעצם בכל רשת מטרו אחרת, ולא ראה מה זה צפיפות אמיתית שמיליוני אנשים נדחסים בכל העולם ברכבות על מנת להיכנס. ישראל לא תהיה שונה ממדינות אחרות. כיוון נוסף של התגובות הוא שמכוון ל "למה לא עשו מטרו" , שלום לכם הגאונים, בכל גוש דן לא גרים יותר מ 3 מיליון אנשים. כל הערים שבהן יש מטרו מדובר בהרים שגרים בהן עשרות מיליוני אנשים, והן מצדיקות בנייה של מערך מטרו שיכול להגיע לסכומים של מאות מיליארדי שקלים. בישראל פשוט אין צורך בבנייה של דבר כזה יקר , מספיק לבנות רכבות קלות וזה יפתור את הבעיה. כיוון נוסף הוא שאנשים אומרים שזה יהיה מוכן רק ב 2025 , אז לא, החברה שבונה את הרכבת מתקדמת מאוד מהר ואפילו יותר מהר מהתחזיות ולא צפוי שום עיכוב ובעיה בבנייה של הקווים. אסף | 02.06.18 (ל"ת)
38. בעיקר לא הזכירו את זבוטינסקי רמת גן למה? כי אין קבלנים שבונים שם. אין שם מקום. ושם בדיוק יתייקר הכי הרבה שטויות | 03.06.18 (ל"ת)
37. בתכנון העתידי אף אתד מהקווים מיועד לעצור ברח דיזנגוף כולל דיזנגוף סנטר מה שמבטיח את מרכזיותו של רח דיזנגף בעתיד דודו | 02.06.18 (ל"ת)
35. תתכוננו להוציא 1000 שקל בחודש על תחבורה ציבורית..אוטובוס רכבת רק בשביל להגיע לעבודה בחצי שעה,כמה עובדים עליכם כמה,7 שקל לליטר דלק,עוד מעט יקחו 10000 שקל לטסט לאוטו,וביטוח 10000 בשנה..מה שעולה באירופה 1 יורו,יעלה פה 20 שקל שחר | 02.06.18 (ל"ת)
34. פשוט מגוחך כבר היום התחזיות מדברות על בין 800,000 למליון נסיעות יומיות (ולא 200,000 כמו שכתוב בכתבה). חוויית הנסיעה בקו האדום (וגם בסגול, והירוק, וכל אלו שיוקמו אחריו) תהיה זהה לזו של לנסוע ברכבת צפופה ודחוסה עד אפס מקום סטייל רכבת ישראל בימי ראשון בבוקר (וכל מי שהתנסה בזה יודע. תתארו לעצמכם שיום ראשון ברכבת - לא משנה מאיפה לאן - אבל כל יום. לא רק בראשון). ואלו המספרים שמדובר עליהם היום. כשתקום הרכבת - בעוד שלוש שנים או יותר - המספרים יהיו שונים וגדולים יותר. הקו האדום לא יחליף את האוטובוסים - הוא ייצר חווייה דחוסה, צפופה, ומתסכלת בהרבה. אורי | 02.06.18 (ל"ת)
32. נער הייתי וגם זקנתי, הכל דיבורים כל יום, אבל כל יום עולות 1000 מכוניות חדשות על הכביש ואתם מפנטזים על "להוריד כמות עצומה של מכוניות מהכביש" ישעיהו | 02.06.18 (ל"ת)
31. ברברת ללא מחוייבות הציפיות מהקו האדום של הרק"ל הם משאלת לב מובנת הלוואי וחלק מהציפיות תתממשנה. במקרה הטוב תהיה הקלה מסויימת אבל ללא .תכנון כוללני , מקצועי ולא נקודתי צר ומוגבל לא תהיה הקלה ממשית. משה פישר | 02.06.18 (ל"ת)
30. דיבורים כמו חול ( שנחפר לטובת הקו) ולא יהיה כלום ! פאקה פאקה .... והכל ישאר "שכונה " פרשן | 02.06.18 (ל"ת)
28. 200 שנה אחרי אירופה,הוחלט לבער את מונופול האוטובוסים..... אלפי אזרחים מתו מסרטן בגלל זיהום אוויר אבל על הזין של השלטון...בימים אלה הם עצמם וקרוביה החלו למות מזה ובא לציון גואל....מה שלא עושה השכל עושה הסרטן....מה עם השוחד אתם שואלים?? יש מספיק לכולם אפילו יותר מאגד ודן....רק תחשבו על המספרים מדובר בכמה עשרות מיליארדים $$$ מדינה שכונה... | 02.06.18 (ל"ת)
27. צר לי אבל הרכבת הקלה לא תפתור את בעיות התחבורה לא בכמות הנוסעים שהיא יכולה לשאת לעומת מטרו (שבקווים מרכזיים יכולה לשאת לפחות אלף איש פר נסיעה) וכן שבחלק ממסלוליה היא תסע ביחד עם הרכבים. צר לי אבל הפרוייקט הזה הוא רק פלסטר למחלת הפקקים במדינה. אסף | 02.06.18 (ל"ת)
26. בזמנו אמרו שבשנת 2011 הרכבת תסע מבת ים הבנינים הגבוהים עולים ביוקר ותוך עשור לא יהיה כסף להחזיק אותם צדק | 02.06.18 (ל"ת)
25. 2021 הכל טוב ויפה, רק שב 2021 זה לא יקרה.. במקרה הטוב 2025.. ותזכרו ממי שמעתם את זה.. בוב | 02.06.18 (ל"ת)
20. ישראל בדרך להתאבדות תעבורתית , מדינת הייטק התעוררי הגיע הזמן לצאת מקופסאת הפתרונות הקונבנציאלים משם לא תבוא הישועה או שיבקי | 02.06.18 (ל"ת)
19. מגיב 8 אתה כזה מתוקי פוקי מוקי. זוכר את נתב"ג 2000? עכשיו בוא נראה את הקו האדם 2021 איל חמדו | 02.06.18 (ל"ת)
18. לא יכול להיות 10 דקות מפתח תקוה לתל אביב, יש 8 תחנות בדרך הרכבת לא באמת נוסעת 80 קמ"ש, אולי 20. צריך לקחת בחשבון כל עצירה זה לפחות 30 שניות. מתחנת סגולה לאוניברסיטה זה 15 דקות, וזה עם שתי תחנות בדרך. ליאור | 02.06.18 (ל"ת)
17. בקיצור, יהיו בעיות הרכבת לא תעבוד בשבת ובכל זאת יהיו פחות חניות, אבל מי שבבעלותו רכב לא ירצה לוותר על הבעלות בסופ"ש. סגירת הנתיבים תקשה על הגישה לת"א בסופ"ש. בנוסף, כל עוד אין רשת קווים ומבת ים תהיה תחבורה ציבורית טובה יותר בעיקר לת"א, מה הם יעשו כשירצו להגיע למקומות אחרים? אור | 02.06.18 (ל"ת)
16. משרדים ומשרדים. איפה אנשים יגורו?? . אם לא יבנו רשת רכבות בכל אזור המרכז הפקקים רק יחמי | 02.06.18 (ל"ת)
15. אי אפשר בלי רכב ללא תחבורה בסופי שבוע אין עוד מדינה כזאת בעולם ללא תחבורה ציבורית קבועה מ | 02.06.18 (ל"ת)
13. הקו האדום היות ובארץ כל עובד שני מחזיק ברכב חברה אני חושב שהתחזיות להורדת מספר עצום של מכוניות מהכיש הן מוגזמות. רלף | 02.06.18 (ל"ת)
12. רכבת תחתית אין סיכוי שיוריד כלי רכב מהכביש. כשאין תחבורה ציבורית בשבת -כולם ימשיכו להחזיק ברכבים שלהם וגם ישתמשו בהם eg | 02.06.18 (ל"ת)
11. הכתבה הזאת היא "הדמיית מחשב" של הפנטזיות. בתכלס, עוד לא היה פרויקט בישראל שנראה כל כך טוב כמו התיאורים כאן. אז תירגעו. מישי | 02.06.18 (ל"ת)
10. תחי האופטימיות לפי האופטימיות צריך לשנות את שם הקו לקו הוורוד. בואו ונקרא את הכתבה הזו יחדיו בשנת 2022 מציאותי | 02.06.18 (ל"ת)
9. הקו האדום ניסיון סרק לשדר אופטימיות, סביר שנוכח ההתפתחות לא יוריד רכב אחד מהכביש פיני1 | 01.06.18 (ל"ת)
8. כוחו של שלטון הימין עד לפני שנה התגובות פה היו הקו לא יהיה ב2 עשורים הקרובים אבל לאט לאט הציבור יודע שיש הבדל בין הישראלים הבטלנים לביצועיסטים השר כץ וראה"מ נתניהו הם ביצועיסטים חזקי | 01.06.18 (ל"ת)
7. אולי מנווה גן אך לא מאם המושבות. איך בדיוק מגיעים לזבוטינסקי מאם המושבות? זה יכול לקחת 20 דקות בכיף. סרגיי | 31.05.18 (ל"ת)
6. מי שקונה במגדלים זה עשירים והם לא יסעו ברכבת !!! מי שיש לו כסף לקנות בבנין חדש במרכז ת"א לא ייסע ברכבת.... הוא ימשיך לשבת בפקק אבל במרצדס ..... כל העובדים הפשוטים ייסעו ברכבת ואז הפקק שלו יהיה יותר סביל חייל דוס | 31.05.18 (ל"ת)
5. לא יוריד מכוניות, פשוט יחליף את האוטובוסים של היום. כל עוד לא תהיה רשת ציבורית לא יעזור ולא לשכוח שלאורך הציר מגדילים באופן באופן מטורף את כמות המגדלים האזרח | 30.05.18 (ל"ת)
4. ביטול חניות יהיה בכייה לדורות אסור לאפשר ליזמים להקטין את שטח החניה שיקר מאוד לבנותו. האינטרס של היזמים הוא רווח בלבד ולא איכות חיים. מבין משהו | 30.05.18 (ל"ת)
3. לפי התחזיות גדול. תקראו: הכל לפי "התחזיות" הבנייה אמורה להסתיים בעוד3.5 שנים ואז כרגיל תבוא הארכה של שנתים שלוש וכמות האנשים תגדל בעזרת השם פי שתיים וכל התוכנית הנפלאה שווה לתחת. היא לא תעמוד בעומס שיהיה בעשור הבא, בדיוק כמו שנתיבי איילון לא עומדים היום בעומס כי הם תוכננו בשנות ה-60 של המאה הקודמת. ואנחנו עם הספר אור לגויים. שני | 30.05.18 (ל"ת)
2. ה״מומחים״ שהציעו לבטל חניות גרים בארץ או בללה לנד? ביטל חניות לפני השלמת הרכבת הוא טעות, וה״מומחים״ צריכים לשלם על כך כבר היום במשרתם תמיר | 30.05.18 (ל"ת)
1. פגז, רק בעיה אחת, יום שבת אם אין חניות ואין תחבורה ציבורית, מה נעשה ביום שבת? חילוני | 30.05.18 (ל"ת)
הקו האדום של הרכבת הקלה משנה את מפת הנדל"ן בגוש דן
57 תגובות לכתיבת תגובה