62. טיסה היה צורך להחזיר את המטוס מכיוון שלא רצו שיפול לידי היפנים . המנועים נחשבו למתקדמים ביותר ולכן הוגדרו סוד צבאי. אמנון | 29.10.19 (ל"ת)
61. "לילה מעל הים" - מאת קן פולט מסתבר שכן נכתב ספר ודי מרתק דווקא, אודות טיסה רבת תהפוכות ונוסעים חשודים שטסו בקליפר הזה מבריטניה לארהב ערב מלחת העולם ה2. הספר מתאר בדיוק רב את המטוס, תכונותיו האוויריות והמכניות וכן את תחנות הביניים לתדלוק כפי הכתבה כאן. מסתבר שהסופר עשה עליו את שיעורי הבית כמו שצריך. מומלץ לקריאה לאוהבי מתח הרפתקאות וגם רומנטיקה אשר שזורה לאורך הסיפור. איתן גל | 14.09.19 (ל"ת)
60. למה לא תגידו שהדא אל טיירא נחת גם בפלסטין ? אני זוכר אותו עומד בשדה של קלנדיה . סאעב עריקאת | 21.11.18 (ל"ת)
59. סיפור מרתק שלא היה מוכר לי כלל רק אולי תשנו משהו במוזיקה המעצבנת שיש תמיד ברקע? אבל ברצינות... אבי | 19.06.18 (ל"ת)
57. מלאופולדוויל המשיך לגמביה ומשם לברזיל, הגיוני כי זו הנקודה באפריקה שהכי קרוב לדרום אמריקה יהושפיץ | 14.06.18 (ל"ת)
55. טיסה מניו יורק לתל אביב בינואר 2002 נמשכה יומיים.שלג במסלול.+קונקשן מפוספס בלונדון+ נחיתה בקפריסין להחליף צוות עקב פיגוע בתל אביב. סיוט. ישראלי | 10.06.18 (ל"ת)
53. נזכרתי בטיסת בריטיש 149 שהיתה גם די גרועה... למי שלא יודע, זו טיסה שהתקיימה בתאריך 1 באוגוסט 1990 מלונדון לכווית. לרוע המזל, שעות אחדות לאחר ההמראה, עירק פלשה לכווית. מסיבה לא ברורה המטוס המשיך ונחת בכווית. לאחר הנחיתה כל נוסעי המטוס נלקחו בשבי. הנשים והילדים שוחררו אבל הגברים נלקחו לעירק, שם שימשו כמגנים אנושיים על מתקני צבא עירקי. הם שוחררו בסוף 1990. היסטוריון בדימוס | 06.06.18 (ל"ת)
52. ל-49 מניו זילנד לדרום אמריקה זה מזרחה ולא דרומה. לבואינג קליפר טווח טיסה מירבי של 5800 ק"מ (תלוי בכיוון הרוח) המרחק בין ניו זילנד לנקודה הכי קרובה בדרום אמריקה היא כ-8000 ק"מ ללא עצירה שכן אין שום נקודה בדרך שבה אפשר לתדלק(היבשה הכי קרובה היא אנטרטיקה מדרום למסלול...), לכן נאלצו לעשות את מסע הדילוגים הזה... רונן | 05.06.18 (ל"ת)
50. הטיסה שהתרסקה לתוך מגדלי התאומים היתה קצת יותר איומה, לא? חוץ מזה אחלה כתבה. סומסום | 04.06.18 (ל"ת)
49. שאלה לניצן - למה הוא לא הדרים או הצפין? למה הסיבוב הזה? הרי יכל להצפין ולטוס דרך קנדה, או להדרים ולטוס מעל דרום אמריקה. ובלי קשר - כתבה מעולה כמו תמיד, כיף לקרוא ליאור | 04.06.18 (ל"ת)
46. לפני שנים נמצאו שרידי מטוס נוסעים שאבד בהרי האנדים השנה היתה 1947 והיו אלה הטיסות הראשונות בגבהים גבוהים. מזג האוויר בגבהים אלה לא היה ידוע. בגלל עננות מעובה הנווט חשב שהגיע הזמן להנמיך את המטוס. זה היה מוקדם מדי סילוני האויר האטו את המטוס ולנווט לא היה שמץ מושג עליהם ועל מיקומם המדוייק. המטוס התנגש בהרי האנדים כוסה בשלג ונעלם. שרידיו גלשו במשך 50 השנים הבאות עד מתחת למעטה השלג ונמצאו בשנות התשעים על ידי מטיילים. רמי | 03.06.18 (ל"ת)
44. לא הבנתי למה לא נשארו בקרצ'י , למשל.... הרי הנוסעים היו כולם אנשים עשירים מאד..... אחד תמים | 03.06.18 (ל"ת)
43. ומה לא השתנה? בברזיל גם היום יגנבו לך את המזוודה... הזכיר לי את הסרט טיסה נעימה דניאל | 03.06.18 (ל"ת)
41. לדעתי כדאי לך לפרסם יום אחד את הכתבות שלך כספר אני מניח שהוא יעניין לא מעט אנשים. ירושלמי | 03.06.18 (ל"ת)
39. מזכיר לי את הטיסה ביונייטד לארה"ב - דרך עינויים של 60 שעות בלי פיצוי מינימלי המראה מנתב"ג באמצע הלילה עם ילדים קטנים - חזרה לנתב"ג בגלל תקלה - עיכוב של 24 שעות - טיסה חלופית דרך ציריך - שעה במטוס של יונייטד בלי להמריא עד שמודיעים שיש תקלה - עיכוב של 24 שעות בציריך - ולבסוף טיסה מציריך למינכן, ואז לארה"ב. 60 שעות בדרך, עם ילדים קטנים מבולבלים - כמעט בלי לישון - ולחלוטין בלי שום פיצוי מיונייטד. שום כלום. בעל נסיון מר | 02.06.18 (ל"ת)
33. מזכיר את סיפורי ההרפתקאות של ז'ול וורן (סביב העולם ב 3 שבועות בכדור פורח) אם כי בקליפר (אמנם בתנאי מלחמה) זה לקח חודש מישהו | 02.06.18 (ל"ת)
32. עוד פעם סדן העצלן ללא קרדיטים לתמונות או לתוכן מה יהיה? רק תביעה תזיז פה משהו? דודי | 02.06.18 (ל"ת)
29. תפסיקו כבר להפעיל את הוידאו אוטומטית! למה סתם לעצבן את הקוראים?? הוידאו מתחיל אוטומטית בלי קול וסתם מפספסים את ההתחלה! מתי תבינו כבר שהגולשים שלכם לא מפגרים והם יודעים להפעיל את הוידאו בעצמם ??! מה הדחיפות שלכם להפעיל לנו את הוידאו בלי שביקשנו?? קרציות. נודניקים | 02.06.18 (ל"ת)
26. תגובה הסיבה העיקרית להחזרתו של הקליפר היתה שהאמריקאים לא רצו שמנועי המטוס יפלו לידי היפנים אמנון | 02.06.18 (ל"ת)
21. אכן מצטרף למגיבים שלפני, אבל בחלק מהאיורים או התמונות נראית ספינת האוויר עם זנב כמו מטוס רגיל -הגה כוון אחד- ובחלקן עם זנב של קונסטליישן בנוסף, מהידע הדל שיש לי הבנתי שלפעמים יש הזרקת מים למנועים בשדות גבוהים לפצות על דלילות האוויר, וכאן נכתב כי עקב לחות האוויר המטוס בקושי התרומם, מה הנכון? גדנ"ע אוויר | 02.06.18 (ל"ת)
17. טעות בכתבה טיסת הקליפר ב2 לדצמבר 1941 מהחוף המערבי לאוקלנד היתה מערבה ולא מזרחה! מעבר לכך נהניתי לקרוא את הכתבה. מיקי | 02.06.18 (ל"ת)
12. איך עוד לא עשו סרט על הסיפור הזה?! לא צריך אפילו להקצין או להוסיף דרמה כמו שתמיד עושים, רק מקריאה האדרנלין זינק לי J | 02.06.18 (ל"ת)
3. סיפור מרתק! היום אפשר לחייך, בזמנו היה מסמר שיער. תודה ניצן, נהנים ואוהבים לקרוא את המדור שלך ישראלי | 01.06.18 (ל"ת)
קונקשן בגיהנום: הטיסה הכי איומה בהיסטוריה
62 תגובות לכתיבת תגובה