אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קונקשן בגיהנום: הטיסה הכי איומה בהיסטוריה

62 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

61.
"לילה מעל הים" - מאת קן פולט
מסתבר שכן נכתב ספר ודי מרתק דווקא, אודות טיסה רבת תהפוכות ונוסעים חשודים שטסו בקליפר הזה מבריטניה לארהב ערב מלחת העולם ה2. הספר מתאר בדיוק רב את המטוס, תכונותיו האוויריות והמכניות וכן את תחנות הביניים לתדלוק כפי הכתבה כאן. מסתבר שהסופר עשה עליו את שיעורי הבית כמו שצריך. מומלץ לקריאה לאוהבי מתח הרפתקאות וגם רומנטיקה אשר שזורה לאורך הסיפור.
איתן גל | 14.09.19
53.
נזכרתי בטיסת בריטיש 149 שהיתה גם די גרועה...
למי שלא יודע, זו טיסה שהתקיימה בתאריך 1 באוגוסט 1990 מלונדון לכווית. לרוע המזל, שעות אחדות לאחר ההמראה, עירק פלשה לכווית. מסיבה לא ברורה המטוס המשיך ונחת בכווית. לאחר הנחיתה כל נוסעי המטוס נלקחו בשבי. הנשים והילדים שוחררו אבל הגברים נלקחו לעירק, שם שימשו כמגנים אנושיים על מתקני צבא עירקי. הם שוחררו בסוף 1990.
היסטוריון בדימוס | 06.06.18
52.
ל-49
מניו זילנד לדרום אמריקה זה מזרחה ולא דרומה. לבואינג קליפר טווח טיסה מירבי של 5800 ק"מ (תלוי בכיוון הרוח) המרחק בין ניו זילנד לנקודה הכי קרובה בדרום אמריקה היא כ-8000 ק"מ ללא עצירה שכן אין שום נקודה בדרך שבה אפשר לתדלק(היבשה הכי קרובה היא אנטרטיקה מדרום למסלול...), לכן נאלצו לעשות את מסע הדילוגים הזה...
רונן | 05.06.18
46.
לפני שנים נמצאו שרידי מטוס נוסעים שאבד בהרי האנדים
השנה היתה 1947 והיו אלה הטיסות הראשונות בגבהים גבוהים. מזג האוויר בגבהים אלה לא היה ידוע. בגלל עננות מעובה הנווט חשב שהגיע הזמן להנמיך את המטוס. זה היה מוקדם מדי סילוני האויר האטו את המטוס ולנווט לא היה שמץ מושג עליהם ועל מיקומם המדוייק. המטוס התנגש בהרי האנדים כוסה בשלג ונעלם. שרידיו גלשו במשך 50 השנים הבאות עד מתחת למעטה השלג ונמצאו בשנות התשעים על ידי מטיילים.
רמי | 03.06.18
39.
מזכיר לי את הטיסה ביונייטד לארה"ב - דרך עינויים של 60 שעות בלי פיצוי מינימלי
המראה מנתב"ג באמצע הלילה עם ילדים קטנים - חזרה לנתב"ג בגלל תקלה - עיכוב של 24 שעות - טיסה חלופית דרך ציריך - שעה במטוס של יונייטד בלי להמריא עד שמודיעים שיש תקלה - עיכוב של 24 שעות בציריך - ולבסוף טיסה מציריך למינכן, ואז לארה"ב. 60 שעות בדרך, עם ילדים קטנים מבולבלים - כמעט בלי לישון - ולחלוטין בלי שום פיצוי מיונייטד. שום כלום.
בעל נסיון מר | 02.06.18
21.
אכן מצטרף למגיבים שלפני, אבל
בחלק מהאיורים או התמונות נראית ספינת האוויר עם זנב כמו מטוס רגיל -הגה כוון אחד- ובחלקן עם זנב של קונסטליישן בנוסף, מהידע הדל שיש לי הבנתי שלפעמים יש הזרקת מים למנועים בשדות גבוהים לפצות על דלילות האוויר, וכאן נכתב כי עקב לחות האוויר המטוס בקושי התרומם, מה הנכון?
גדנ"ע אוויר | 02.06.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת