אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שטייניץ מציב יעד: עד 2021, פי עשרה מכוניות חשמליות

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
כל האוטובוסים והמוניות חייבים להיות חשמליים במרם הדיזל המזהם
כל האוטובוסים והמוניות חייבים להיות חשמליים במרם הדיזל המזהם. צריך לשאוף שלפחות שליש מהמכוניות שנמכרות בארץ יהיו חשמליות. לחייב את כל החניונים לשים לפחות 4-5 עמדות טעינה בהתחלה. בחניון משרדי לפחות 10% מהחניות עם עמדות טעינה. וכמובן לסיים את כל הבירוקרטיה של סטנדרט הטעינה והמחיר ( המסובסד).
חשמלי | 31.05.18
7.
תקשיבו לנו
לגבי טעינה בבית לא צריך את הממשלה. נסתדר לבד. כנל בעבודה . מה שצריך זו פריסה מהירה של כ 100 עמדות בתחנות דלק ובחניונים פתוחים של מרכזי קניות. כל עמדה עם טעינה מהירה בתקן הארופאי CCS . לא צריך את TASC לא צריך את המנהלת..צריך רק לשמוע לאלה שרוצים לקנות רכב חשמלי.
צביקה החשמלי | 30.05.18
6.
רכב חשמלי
אני נוסע ברכב חשמלי מלא ( ללא דלק ) משנת 2012 ועד היום. לפני שנה החלפתי את הרכב ( רנו פולאנס של בטר פלס ז״ל ) ברנו זואי חדשה כבר 6 שנים אנחנו נהנים מרכב שקט נוח וזול מאוד אני לא מבין למה אין אלפי רכבים על הכביש יש לי חשש שמשרדים של שטייניץ וישראל כץ לא מתלהבים כמונו .. לא מבין לא אגרה לרכב חשמלי שמוגדר כ- 90 כוחות סוס עולה 1800 ₪ כך לא מעודדים כבר הרבה זמן שלהצהרות של 2 השרים אין קשר למציאות .. וחבל.
כהן ארזי | 30.05.18
4.
ל1 . שטייניץ לא שר התחבורה אלה שר האנרגיה ומבחינתו רכבים חשמליים יגדילו את צריכת האנרגיה
למה שר התחבורה לא מתערב בנוסף שברור מעליו ששיך למשרדו?? זה כבר תקבל תשובות מכמה מגיבים פוליטים דבר אחרון, להגיע למצב שתוך 3 שנים יימכרו 8K רכבים זה ממש אבל ממש לא שאפתני! כבר כיום באירופה 2% מהרכבים שנמכרים הם חשמליים והצפי הוא ל5% ב2021. %5 אחוב מהמכירות בארץ הם 10,000 שנה.
שם של מגיב | 30.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת