18. גאון השניץ "עד 2025, כל דגמי טויוטה ולקסוס יהיו חשמליים" "עד 2025, כל דגמי טויוטה ולקסוס יהיו חשמליים" https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3729163,00.html משה | 31.05.18 (ל"ת)
17. 8000? בארהב כבר נוסעות 800 אלף!!!! ובסין מעל 2 מיליון!! ואירופה מעל מיליון!!! עובדים עליכם בעיניים! חברות הדלק מנסות שלא לאפשר לנו להביא רכבים חשמליים! אבל הם יפסידו בקרוב! שירן | 31.05.18 (ל"ת)
16. ומה עם צי הרכב הממשלתי? נאה דורש נאה מקיים. תתחילו קודם עם החלפת צי הרכב הממשלתי לרכב חשמלי ותסדירו עמדות טעינה בחניונים של משרדי הממשלה. לפחות תנו דוגמא אישית...שלא לדבר על רכב השר עצמו. יוסף | 31.05.18 (ל"ת)
15. כל האוטובוסים והמוניות חייבים להיות חשמליים במרם הדיזל המזהם כל האוטובוסים והמוניות חייבים להיות חשמליים במרם הדיזל המזהם. צריך לשאוף שלפחות שליש מהמכוניות שנמכרות בארץ יהיו חשמליות. לחייב את כל החניונים לשים לפחות 4-5 עמדות טעינה בהתחלה. בחניון משרדי לפחות 10% מהחניות עם עמדות טעינה. וכמובן לסיים את כל הבירוקרטיה של סטנדרט הטעינה והמחיר ( המסובסד). חשמלי | 31.05.18 (ל"ת)
14. מכוניות חשמליות היעד המוצע אינו ריאלי ביחס למה שקורה בעולם. היה נכון לגבש תוכנית לאומית להחלפת הרכבים המזהמים ברכבים חשמליים מהר ככל הניתן כפי שקורה בשאר העולם. יפה שעה אחת קודם לתכנן תשתיות וחניות לטעינת רכבים חשמליים. מיכאל | 31.05.18 (ל"ת)
13. אין כיום היצעה של שום כלי רכב חשמלי טהור בפחות מ 200 אלף שקל. רנו לא מציע את הזואי. ואף יבואן לא מביא חשמלי טהור במחיר נורמאלי. אולי בגלל המס האדיר שמקבלת הממשלה ממסוי רכב, דלקים אגרות ומוסכים... עופר | 30.05.18 (ל"ת)
12. שקע מנוהל , גזר דין מוות לרכב חשמלי הישראל שקע מנוהל , גזר דין מוות לרכב חשמלי הישראל תוסר קללת אגסי תוסר קללת אגסי | 30.05.18 (ל"ת)
9. אשכרה תגובה נכונה באמת למה לא להתחיל במי שנמצא הרבה כל הכבישים? שטייניץ, אולי נעביר את כל האוטובוסים לחשמליים? ואת כל המוניות? כל התחנות יצטרכו להוסיף מוניות בשביל טעינה, אבל יותר פשוט ובסופו של דבר יותר משתלם אבי | 30.05.18 (ל"ת)
7. תקשיבו לנו לגבי טעינה בבית לא צריך את הממשלה. נסתדר לבד. כנל בעבודה . מה שצריך זו פריסה מהירה של כ 100 עמדות בתחנות דלק ובחניונים פתוחים של מרכזי קניות. כל עמדה עם טעינה מהירה בתקן הארופאי CCS . לא צריך את TASC לא צריך את המנהלת..צריך רק לשמוע לאלה שרוצים לקנות רכב חשמלי. צביקה החשמלי | 30.05.18 (ל"ת)
6. רכב חשמלי אני נוסע ברכב חשמלי מלא ( ללא דלק ) משנת 2012 ועד היום. לפני שנה החלפתי את הרכב ( רנו פולאנס של בטר פלס ז״ל ) ברנו זואי חדשה כבר 6 שנים אנחנו נהנים מרכב שקט נוח וזול מאוד אני לא מבין למה אין אלפי רכבים על הכביש יש לי חשש שמשרדים של שטייניץ וישראל כץ לא מתלהבים כמונו .. לא מבין לא אגרה לרכב חשמלי שמוגדר כ- 90 כוחות סוס עולה 1800 ₪ כך לא מעודדים כבר הרבה זמן שלהצהרות של 2 השרים אין קשר למציאות .. וחבל. כהן ארזי | 30.05.18 (ל"ת)
4. ל1 . שטייניץ לא שר התחבורה אלה שר האנרגיה ומבחינתו רכבים חשמליים יגדילו את צריכת האנרגיה למה שר התחבורה לא מתערב בנוסף שברור מעליו ששיך למשרדו?? זה כבר תקבל תשובות מכמה מגיבים פוליטים דבר אחרון, להגיע למצב שתוך 3 שנים יימכרו 8K רכבים זה ממש אבל ממש לא שאפתני! כבר כיום באירופה 2% מהרכבים שנמכרים הם חשמליים והצפי הוא ל5% ב2021. %5 אחוב מהמכירות בארץ הם 10,000 שנה. שם של מגיב | 30.05.18 (ל"ת)
3. בולשיט, מה שמפריע זה המחיר הגבוה וחוסר ההיצע בולשיט, מה שמפריע זה המחיר הגבוה וחוסר ההיצע , זה הכל, כל השאר לא ניתן לשינוי בקלות נהג | 30.05.18 (ל"ת)
שטייניץ מציב יעד: עד 2021, פי עשרה מכוניות חשמליות
20 תגובות לכתיבת תגובה