אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מייסד סטורדוט דורון מאירסדורף: "אני לא מחפש אקזיט, אני רוצה לשנות את החיים על פני כדור הארץ"

51 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
ל 38
על מה אתה מדבר? הציבור לא חלק מהעניין. הוא לא השקיע לא תמך ולא משפיע בכלום. המשחק שיש בין החברה היחצנים והמשקיעים הוא רק בין משקיעים קיימים והחברה ועוד משקיעים שמנם ניתן לגייס כבף. ובנקודת זמן זו אולי הם יגייסו בנסדק אז יתחילו גם משקיעים מין הציבור אבל מן הסתם יהיו משקיעים גדולים ומתוחכמים. ובטח שמשקיעים קטנים מהטרץ לא יהיו קבוצה גדולה וכמובן שכל אחד יחליט באיזה אופן הוא משקיע. למשל אני משקיע 70 אחוז בטגח 29 אחוז במניות של חברות גדולות ששייכות למדד הs&p 500 ואחוז אחד בחברות חלום.
חם או יפת  | 01.06.18
37.
35 צודק - מה הקפיצה הזו ממוצר למוצר
איפה הסוללה ב 2014? להסביר שסוללת רכב גדולה יותר משל טלפון, לכן שינינו כיוון? אחלה, אז חלפו להם עוד 4 שנים, איפה הרכב הנטען? די כבר עם שיתוף הפעולה העיוור של משולש ״יזמים״ יחצ״נים ו״עיתונאים״ - אחרי זה שהכל מתפוצץ, הציבור שואל האם יכלו לדעת מראש. במשולש הזה דרך אזב, היח״צנים הם היחידים שעושים מלאכתם נאמנה, כל השאר חוטאים למקצוע
הקדוש מראדוש | 01.06.18
31.
כל הכבוד! ישראלים אפ'פם לא מאכזבים אותי.
אני מדבר על התגובות השליליות כאן. זה כנראה דפקט בדנא. חייב להיות. האם זה סוד אריכות החיים בישראל? ולחברה, מאחל לכם הרבה הצלחה. מאכזב-מה לקרוא שאין לכם מספיק הגנת פטנטים ושלהערכתכם יוכלו להעתיק אתכם 'ברגע שיבינו מה אנחנו עושים'.
XYZ | 01.06.18
26.
בטריות זה הזיהום הקשה מכולן
מישהו יכול לדמיין עשרות ומאות מליוני בטריות בנפחים עצומים שצריך להחליף אותן כול 5-7 שנים ? בטריות A4 בעיה למחזר !!! וכמה יעלה להחליף בטרייה לרכב חשמלי ? שלא לדבר על אוטובוס או משאית ! אלקטריון הישראלית מציעה פתרון סביר השאלה היחידה כרגע אם הפתרון שלהם עובד!!!
לירז  | 01.06.18
16.
הם קטנים מדי להתמודד עם הבעיה הטנולוגיות
בטעינה ב 10 דקות של סוללה יווצר חום אדיר שיתיך את המטען ויגמר בפיצוץ הסוללה וסוללות רכב שכבר אחרי 200 טעינות נופלות בתפוקה כאן יפלו אחרי 10 טעינות בגלל החום יש סוללות אצבע עם טעינה מהירה של 20 דקות בלי ננוטכנולוגיה והן יוצאות לוהטות
אלי | 01.06.18
9.
איזה מזל שאתה קיים
תוכל לפרסם מספר טלפון או לפחות כתובת מייל? אני בטוח שבריטיש פטרוליום, סמסונג ודיימלר יעמדו בתור יחד עם אחרים על מנת לקבל שיעורים בביצוע בדיקות נאותות. הם הרי סתם שמות נוצצים שלא יודעים לשאול שאלות קשות. אין ספק שזו חברה בסיכון גבוה, גם לא קראתי שזה מוכחש על ידי המנכ״ל בשום מקום. יחד עם זאת היחס בין הסיכון להבטחה וליכולת של הצוות לממש נראה מבטיח.
Shmuelanos 1/1 | 31.05.18
6.
3/3 ה-Theranos של ישראל ??
רביעית, סוף סוף כתבים שקצת מקשים על החברה הזאת, אבל עדיין לא מספיק. לצערי מקריאת הכתבה הזאת עולה יותר ויותר השם - Theranos גם שם המייסדת נהגה לנפנף בשמות גדולים ונוצצים. גם שם המייסדת נהגה לטעון שהפרוטוטייפ שלה עובד כמו שצריך, אבל זה רק עניין טכנולוגי לפני שיהפוך זמין בכל העולם. גם שם כשכתבים סוף סוף שאלו על העניין הטכנולוגי הזה - המייסדת נתנה תשובה שנשמעת אמיתית ואמינה - אבל לאף כתב אין יכולת לבדוק אם זה באמת נכון. וגם שם - הקרנות הגדולות האמיתיות, שעושות בדיקת נאותות אמיתית - לא השקיעו (ואל תנפנפו בשמות מוכרים שהשקיעו בהם. הם לא תמיד עושים בדיקת נאותות אלא מסתמכים על שמות המשקיעים האחרים). אני בעד יזמות ובעד יזמים שרוצים לשנות את העולם. אני גם מאד רוצה לראות את החברה הזאת מצליחה - ובאמת מוציאה את המוצר הזה לשוק. אבל, העיתונות צריכה להפסיק לדבר עליהם עד שלא יצאו עם מוצר אמיתי. לא עוד הסכם או עוד השקעה או ביקור של אוליגרך. מוצר אמיתי שמוכן לשוק עם קו ייצור. רק אז תכתבו עליהם. עד אז, אל תפמפמו את ההייפ המיותר.
שמואל | 31.05.18
5.
2/3 ה-Theranos של ישראל ??
שלישית, בחישובים פשוטים של סטודנט למנהל עסקים שקצת מכיר תוכניות עסקיות, ברור שפוטנציאל השוק של ה״סמארטפונים״ הרבה יותר גדול מכלי הרכב (שולי הרווח לסוללה בסמראטפון הרבה יותר גדולים על בסיס הפחת של הטלפונים ועלות רכישת משתמש אל מול רכב). אם היה להם מוצר שעובד, הם מזמן היו יוצאים עם פתרון לסמארטפונים. רק שאין להם. והבלאגן עם הגלקסי 7 עוד יותר הקשה עליהם (תבדקו בגוגל, באותה תקופה שבה הסיפור של סמסונג התפרסם, סטורדוט התחילה לשנות את הסיפור שלה בתור מוצר לכלי רכב).
שמואל | 31.05.18
4.
1/3 ה-Theranos של ישראל ??
בא נתחיל בכותרת. כל יזם אמריקאי מתחיל יודע לצטט את המשפט הזה בסגנון סטיב ג׳ובס - ״אני לא מחפש אקזיט אלא לשנות באמת משהו בעולם״ - רק שהיום אנשים כבר לא בולעים את השטות הזאת. למאירסדורף שתי ילדות ואין לו שום ״רשת ביטחון כלכלית״ של יזם שמכר חברה בעבר. ברור שאם איפעם הייתה לו הצעה למכור את החברה - הוא היה מוכר. רק מה, אף חברה בעולם לא תקנה את סטורדוט כרגע - כי אין לה כלום. אין לה אפילו פרוטוטייפ שמוכן לייצור (DFM). וזה הנקודה השניה. כל מנהל מתחיל קורא את זה ומבין שאם היה לסטורדוט פרוטוטייפ שמוכן לייצור, היא הייתה מייצרת סדרה קטנה, שבשבילה לא צריך ״הרבה חומר גלם״ ויוצאת איתו לפיילוט עם מרצדס - כדי להוכיח התכנות עסקית וייצור - ואחרי האבן דרך הזאת ועל בסיסה, לגייס את הכסף שצריך בשביל המפעל. אבל אין לה אפילו פרוטוטייפ כזה. לא בעיה של ״חומר גלם״ ולא נעליים.
שמואל | 31.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת