אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אלה השטחים שיופקעו באבן גבירול לטובת הקו הירוק של הרכבת הקלה

44 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

44.
המשך הרכבת מתחת ליקון
מדוע הרכת צריכה לצאת מקרקע בין נורדאו לכיכר מילנו-היו צריכים להמשיך מתחת לירקון בלי בעיה בלונדון וניורק הרכבות עוברות מתחת לנהרות ענק רק פה הבלגן באיזור ירקיע שחקיםיצור אנדרלמוסיה וכיאוס בכל צפון אבן גבירול שבנוסף התכנון הוא לבנות עוג גשר מקבילי לגשר מעל הירקון למבר הרכת מעליו-חבל יכולים להמשיך את הרכבת מתחת לירקון לא מאוחר-זו בכיה לדורות מצב התכנון העכשוי
דוד | 09.09.20
38.
הדרך הפשוטה, המהירה, והיעילה לפתור את בעיית הרכבת התחתית לאורך רחוב אבן גבירול.
מה הבעיה לחפור את המנהרות בתוואי הכביש עצמו? תלמדו מניו-יורק:- מסילות הרכבת (הכבדה) שמגיעות אל תחנת "גראנד סנטרל"מגיעות דרך מנהרות שנחפרו בשיטה משוטה, זולה, ויעילה. מכיון שהתשתית בניו יורק מבוססת בעיקרה על סלע גרניט חפרו מחפורת בצורת U, הניחו בתחתיתה את מסילות הברזל, ואח"כ כיסו את המחפורת בלוחות בטון, ומעליהן נסלל הכביש. כל מי שצעד אי פעם ב-Park Avenue מכיר את הרעידה כשרכבת עוברת במנהרה. מה בדיוק הבעיה לבצע את אותו תהליך בדיוק באדמת הכורכר של תל-אביב, מתחת לאספלט של רחוב אבן גבירול? ואז, אין כל צורך בהפקעות, גזל של נכסי הציבור, וכד'
דודי אמסלם | 01.06.18
37.
חולדאי לך הביתה, די, תשאיר את הטיפול בזה לבאה בתור
נכון שזו תוכנית ממשלתית, חולדאי ידע יפה מאוד להצטלם עם שר התחבורה ליד הקרון ברוטשילד ולגזור קופון אז שלא יגיד עכשיו שאין לו השפעה על זה ושרק בזכותו חלק קטן מאוד הוא תת קרקעי. המדובר בבכייה לדורות, יישום של פתרון מלפני מאה שנה שלא מתאים לעיר מודרנית ומתבסס על מספרי נוסעים לא רלבנטים.
יואל | 01.06.18
30.
רעיון מעולה אבל לא מעל הקרקע כביש אלא מטרו מנהרה
עם כל הפרוייקטים לבניית רכבת הקלה לדעתי לעשות הכל רק מטרו מתחת לקרקע ולחפור מתחת ל20 מטר זה אפשרי לעשות כל הכיוונים זה יעזור מאד ויחסוך את העומס מעל הקרקע בגדול חייבים להרחיב כבישים בכל גוש הדן עד הים , כל הזמן יש עומס ופקקים וביזבוז זמן... אני לא יחיד שטוען ובטח אלפי טוענים ... תחשבו על מטרו רכבת מנהרה מתחת קרקע ותודה
מקסים  | 31.05.18
26.
הרבה מהתלונות כאן מבוססות על חוסר ידע.
1. צריך הפקעות כי רוחב המנהרה הוא 7.5 מטר ויש שתיים כאלה + תשתיות + תחנות כל 500 עד 750 מטר שדורשת יותר שטח (רציפים, כניסה, מעליות, דרגנועים וכו). המדינה לא אצה להפקיע כי זה עולה לה כסף. 2. "לחולדאי לא איכפת" - לא הוא קובע. המערכת נבנית ע"י הממשלה ואינה מערכת עירוניתןהוא עשה מספיק מלחמות (הקטע הזה היה אמור להיות עילי והוא תחתי רק כי הוא התעקש ונלחם). 3. רכבת עילית - מתלוננים, רכבת תחתית - מתלוננים. תמיד יהיו כאלה שלא מרוצים. 4. ברכבת קלה יש תחנה כל כ 400 עד 500 מטר ובתחתית תחנה כל כ 500 מטר - 750 מטר באיזורים מרכזיים וכל 1-2 ק"מ באיזורים פחות מרכזיים וזה איזור מרכזי.
אמיר | 31.05.18
23.
כי עדיין יצטרו מקום לעשרות קווי האוטובוסים
שעושים כמעט אותו מסלול בדיוק לאורך כל אבן גבירול .לא שיהיה בהם צורך,אבל יש ועדי עובדים,מרכז הליקוק,ההסתתרות.כולם ידאגו שהאוטובוסים ימשיכו לספק פרנסה לאלפי הנהגים,ושירות גרוע מיושן ואיטי למיליוני אזרחים .יכלו גם בלי רכבת תחתית לתת להם נתצים בכל גוש דן ,עם קו אחד בכל כיוון בכל ציר מרכזי.לחבר צירי מזרח מערב צפון דרום ברשת אוטובוסים.אבל זה דורש התייעלות תכנון ועמידה בלוחות זמנים ,לא לחברות התח״צ שלנו כנראה.
המסביר לצרכן | 31.05.18
19.
לאלו שחושבים שההפקעה היא תת קרקעית ושזכויות התמא העתידיות יפגעו ובכך תמה ההפקעה ,יש לי
חדשות בשבילם,ההפקעה תהיה עד לעמודי הבנין מה שיצריך להפקיע את הגינה והשטחים המשותפים של חלק מהבניינים,כמו כן לא יאפשרו כניסה ויצאה מחניונים פרטיים לאבן גבירול מה שיוביל להפקעת שטחי החניה הללו,ובנוסף וזה הדובדבן של כל הסיפור בגלל שרוחב הדרך עולה על 40 מ אבן גבירול יהפוך להיות כביש אם תחבורה ציבורית ,פרטית ,ורכבות ,.במקרים שרוחב הכביש לא עולה על 20 מ לא תיתכן מעבר של תחבורה ציבורית אלה רק רכבת בכל כיוון ואולי נתיב אחד לרכב פרטי.
חיים ברו | 31.05.18
1.
לא ברור למה צריך להפקיע אם יש מספיק מקום לרכבת ,רוחב הכביש כולל המדרכות יכול לתת מענה
לכל רכבת שתעבור במקום בלי להפקיע,יתרה מכך עוד ישאר מקום פנוי במידה ולא יעבירו תחבורה ציבורית ברחוב ,כשהמגמה תהיה להעביר יותר רכבות אם קרונות כאלו שיכולים להכיל 500 נוסעים ולהוציא את כל התחבורה הציבורית מהכבישים,
חיים ברו | 31.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת