44. המשך הרכבת מתחת ליקון מדוע הרכת צריכה לצאת מקרקע בין נורדאו לכיכר מילנו-היו צריכים להמשיך מתחת לירקון בלי בעיה בלונדון וניורק הרכבות עוברות מתחת לנהרות ענק רק פה הבלגן באיזור ירקיע שחקיםיצור אנדרלמוסיה וכיאוס בכל צפון אבן גבירול שבנוסף התכנון הוא לבנות עוג גשר מקבילי לגשר מעל הירקון למבר הרכת מעליו-חבל יכולים להמשיך את הרכבת מתחת לירקון לא מאוחר-זו בכיה לדורות מצב התכנון העכשוי דוד | 09.09.20 (ל"ת)
43. בואו נגיד שאני לא מתחיל לבכות עכשיו כל בעלי הדירות שם ברובם אנשים מסודרים שלא חסר להם הרבה בחיים. האזרחים במדינה רוצים רכבת תת קרקעית כמו שיש כבר שנים בכל מדינה. מצטערים שזה לא נוח להם. גם לי לא נוח הרבה דברים אחרים. אלמוני | 08.10.18 (ל"ת)
41. הפקעת שטחים . הגיע שעתם של תושבי ת"א , תפעילו כוחניות אל מול חב' נת"ע אם לא תעשו כן , כבר היום אני אומר שאתם תפסידו . על תחזרו על השגיעות והטעויות שלנו תושבי רמת גן . ניראה לי שהעירייה נגדכם . התאחדו ותפעלו . לא לוותר בקלות . דודו | 03.06.18 (ל"ת)
39. דני סער, יו”ר ועד הבית אתה בוכה כמו הקוזק הנגזל.ערך הנכסים יוכפל כשהעבודות יסתיימו ארז | 02.06.18 (ל"ת)
38. הדרך הפשוטה, המהירה, והיעילה לפתור את בעיית הרכבת התחתית לאורך רחוב אבן גבירול. מה הבעיה לחפור את המנהרות בתוואי הכביש עצמו? תלמדו מניו-יורק:- מסילות הרכבת (הכבדה) שמגיעות אל תחנת "גראנד סנטרל"מגיעות דרך מנהרות שנחפרו בשיטה משוטה, זולה, ויעילה. מכיון שהתשתית בניו יורק מבוססת בעיקרה על סלע גרניט חפרו מחפורת בצורת U, הניחו בתחתיתה את מסילות הברזל, ואח"כ כיסו את המחפורת בלוחות בטון, ומעליהן נסלל הכביש. כל מי שצעד אי פעם ב-Park Avenue מכיר את הרעידה כשרכבת עוברת במנהרה. מה בדיוק הבעיה לבצע את אותו תהליך בדיוק באדמת הכורכר של תל-אביב, מתחת לאספלט של רחוב אבן גבירול? ואז, אין כל צורך בהפקעות, גזל של נכסי הציבור, וכד' דודי אמסלם | 01.06.18 (ל"ת)
37. חולדאי לך הביתה, די, תשאיר את הטיפול בזה לבאה בתור נכון שזו תוכנית ממשלתית, חולדאי ידע יפה מאוד להצטלם עם שר התחבורה ליד הקרון ברוטשילד ולגזור קופון אז שלא יגיד עכשיו שאין לו השפעה על זה ושרק בזכותו חלק קטן מאוד הוא תת קרקעי. המדובר בבכייה לדורות, יישום של פתרון מלפני מאה שנה שלא מתאים לעיר מודרנית ומתבסס על מספרי נוסעים לא רלבנטים. יואל | 01.06.18 (ל"ת)
36. הלו תעצרו - זו תוכנית לשנות ה- 70 מי נוסע היום לאלנבי ? לבן יהודה ? גם ככה כולם עזבו את מרכז העיר והעבודות נותנות נוק אאוט סופי . בסוף הרכבת הזו תתאים למי שרוצה לנסוע לים חחחח אזרח מודאג | 31.05.18 (ל"ת)
33. המיליונרים בוכים שהנכס שלהם שווה חצי אחוז פחות בתקופת העבודות ועשרים אחוז יותר אחרי שהן יסתיימו ירון | 31.05.18 (ל"ת)
31. לדיירי ארלוזורוב מפקיעים את החנייה בגינה ועצרו תמא 38, הנכסים הדרדרו לא אישרו להם תמא 38 כבר מעל לעשור, רוצים לחסום את הרחוב לתחבורה פרטית. כך שמי שהשקיע בקניית דירתו לפני 30 שנה רק הפסיד. העירייה גרמה לירידת ערך הנכס עירית תא רק גובה כסף | 31.05.18 (ל"ת)
30. רעיון מעולה אבל לא מעל הקרקע כביש אלא מטרו מנהרה עם כל הפרוייקטים לבניית רכבת הקלה לדעתי לעשות הכל רק מטרו מתחת לקרקע ולחפור מתחת ל20 מטר זה אפשרי לעשות כל הכיוונים זה יעזור מאד ויחסוך את העומס מעל הקרקע בגדול חייבים להרחיב כבישים בכל גוש הדן עד הים , כל הזמן יש עומס ופקקים וביזבוז זמן... אני לא יחיד שטוען ובטח אלפי טוענים ... תחשבו על מטרו רכבת מנהרה מתחת קרקע ותודה מקסים | 31.05.18 (ל"ת)
27. כל המ שהם צריכים לעשות זה למקור חלק לפלסטיני ואז בגצ יעצור הכל.... כי לפלסטינים אסור להפקיע אדמות - חלייבים להרוס כל מה שנבנה ולעולם לא לשלם סם כסף כפיצוי של הפקעה. כי פלסטיני שווה הרבה יותר מסתם אזרח ישראלי. המיואש | 31.05.18 (ל"ת)
26. הרבה מהתלונות כאן מבוססות על חוסר ידע. 1. צריך הפקעות כי רוחב המנהרה הוא 7.5 מטר ויש שתיים כאלה + תשתיות + תחנות כל 500 עד 750 מטר שדורשת יותר שטח (רציפים, כניסה, מעליות, דרגנועים וכו). המדינה לא אצה להפקיע כי זה עולה לה כסף. 2. "לחולדאי לא איכפת" - לא הוא קובע. המערכת נבנית ע"י הממשלה ואינה מערכת עירוניתןהוא עשה מספיק מלחמות (הקטע הזה היה אמור להיות עילי והוא תחתי רק כי הוא התעקש ונלחם). 3. רכבת עילית - מתלוננים, רכבת תחתית - מתלוננים. תמיד יהיו כאלה שלא מרוצים. 4. ברכבת קלה יש תחנה כל כ 400 עד 500 מטר ובתחתית תחנה כל כ 500 מטר - 750 מטר באיזורים מרכזיים וכל 1-2 ק"מ באיזורים פחות מרכזיים וזה איזור מרכזי. אמיר | 31.05.18 (ל"ת)
25. אתם אמיתיים? תחנה כל 500 מטר? מה זה פה שוק? בשביל מה זה טוב כל העצירות האלה??? יוסלה | 31.05.18 (ל"ת)
23. כי עדיין יצטרו מקום לעשרות קווי האוטובוסים שעושים כמעט אותו מסלול בדיוק לאורך כל אבן גבירול .לא שיהיה בהם צורך,אבל יש ועדי עובדים,מרכז הליקוק,ההסתתרות.כולם ידאגו שהאוטובוסים ימשיכו לספק פרנסה לאלפי הנהגים,ושירות גרוע מיושן ואיטי למיליוני אזרחים .יכלו גם בלי רכבת תחתית לתת להם נתצים בכל גוש דן ,עם קו אחד בכל כיוון בכל ציר מרכזי.לחבר צירי מזרח מערב צפון דרום ברשת אוטובוסים.אבל זה דורש התייעלות תכנון ועמידה בלוחות זמנים ,לא לחברות התח״צ שלנו כנראה. המסביר לצרכן | 31.05.18 (ל"ת)
19. לאלו שחושבים שההפקעה היא תת קרקעית ושזכויות התמא העתידיות יפגעו ובכך תמה ההפקעה ,יש לי חדשות בשבילם,ההפקעה תהיה עד לעמודי הבנין מה שיצריך להפקיע את הגינה והשטחים המשותפים של חלק מהבניינים,כמו כן לא יאפשרו כניסה ויצאה מחניונים פרטיים לאבן גבירול מה שיוביל להפקעת שטחי החניה הללו,ובנוסף וזה הדובדבן של כל הסיפור בגלל שרוחב הדרך עולה על 40 מ אבן גבירול יהפוך להיות כביש אם תחבורה ציבורית ,פרטית ,ורכבות ,.במקרים שרוחב הכביש לא עולה על 20 מ לא תיתכן מעבר של תחבורה ציבורית אלה רק רכבת בכל כיוון ואולי נתיב אחד לרכב פרטי. חיים ברו | 31.05.18 (ל"ת)
18. רכבת תחתית להסעת המונים יקרה מיושנת ולא יעילה שופכים מיליארדים על שיטה ישנה להסעת המונים . הטכנולוגיה החדשה מאפשרת שיטות זולות יעילות לדוגמא אוטובוסים חשמליים ללא נהג במסלול קבוע על גלגלים . לילי | 31.05.18 (ל"ת)
17. עבור רוב התל אביבים ממילא כל מה שממזרח לאבן גבירול הוא מעבר לקו הירוק גדעון לוי לא יצא ממערב ת"א כבר שנים, אלא אם כן זה לרמאללה או לגרמניה לקבל הוראות מהמפעיל שלו. אסף | 31.05.18 (ל"ת)
15. ל-9, על מה אתה מדבר?! באלוף שדה עושים מחאת ענק בדרישה להוריד את הרכבת למתחת לקרקע כי הם טוענים שרכבת עילית תגרום ליותר מדי מפגעים וגם פקקים יאיר | 31.05.18 (ל"ת)
14. לתגובה 1 ההפקעה היא למשך זמן ההקמה והרכבת תעבור מתחת לאדמה מדובר בהפקעות תת קרקע יוני | 31.05.18 (ל"ת)
13. כן 8. אם יש דרך נורמלית להגיע לאבן גבירול בלי לגור שם אז המחירים אמורים לרדת. אוקי | 31.05.18 (ל"ת)
12. אין כניסה לחניה מרחוב אבן גבירול לאף בניין במקטע המדובר, בין הירקון להורדתו אין אף כניסה לחניה, משום צד, מערבי או מזרחי של הרחוב. י | 31.05.18 (ל"ת)
9. איזה טעות במקום רכבת עילית מהנה וזולה כמו באירופה נזכרים להיות ניו יורק באיחור 100 שנה איזה טעות במקום רכבת עילית מהנה וזולה כמו באירופה נזכרים להיות ניו יורק באיחור 100 שנה סמי | 31.05.18 (ל"ת)
8. הנזק הגדול יותר והקבוע הוא באזור הצפוני של אבן גבירול, שם הרכבת היא על קרקעית. והערהנוספת: תחנת רכבת תת קרקעית לא בהכרח פוגעת בבניינים הסמוכים לה בפעילותה. א | 31.05.18 (ל"ת)
7. פורטל הכניסה פורטל הכניסה מונע מעבר בין צידי הרחוב, והאזור הנעים בין נורדאו למילאנו יהפוך לסוג של תחנת רכבת אחת גדולה בלי אפשרות חציה. נורא. א | 31.05.18 (ל"ת)
5. זה הולך להקפיץ להם את ערך הנכס אז שירגיעו מספיק לחפש בעיות מתחת לאדמה. בעלי הדירות שם רק ירוויחו מהקו הם צריכים לדחוף את זה קדימה בכל הכח ולא להפריע ישראלי | 31.05.18 (ל"ת)
3. ל-1 - "צריך" כי אפשר, ברגע שהחוק מאפשר המדינה לא מחפשת פתרונות חלופיים והולכת על הקל ביותר. אבנר | 31.05.18 (ל"ת)
2. מקווה שמחירי הדירות באבן גבירול ירדו לחצי! בעלי הדירות התנהגו כמו ח״חזירים״ ופיצלו את הדירות והשכירו אותם בסכומים מטורפים. מקווה שהם יפסידו מלא כסף והמחיר ירד לחצי! מחירי הדיור ירדים | 31.05.18 (ל"ת)
1. לא ברור למה צריך להפקיע אם יש מספיק מקום לרכבת ,רוחב הכביש כולל המדרכות יכול לתת מענה לכל רכבת שתעבור במקום בלי להפקיע,יתרה מכך עוד ישאר מקום פנוי במידה ולא יעבירו תחבורה ציבורית ברחוב ,כשהמגמה תהיה להעביר יותר רכבות אם קרונות כאלו שיכולים להכיל 500 נוסעים ולהוציא את כל התחבורה הציבורית מהכבישים, חיים ברו | 31.05.18 (ל"ת)
אלה השטחים שיופקעו באבן גבירול לטובת הקו הירוק של הרכבת הקלה
44 תגובות לכתיבת תגובה