אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

איך מטוס נוסעים ששוקל 575 טון מסוגל להתרומם באוויר?

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

34.
הליום לא דליק הוא דביק
מחזק ידיו של 19. 1. עילוי הוא צעיר שמראה בקיאות מדהימה בכתובים. 2. ברור שהחוק השלישי של ניוטון חל על כלי תעופה, מה שפחות מוכר הוא החוק הרביעי של ניוטון אשר אינו מוטל בספק. 3. גרר חשוב מאוד במטוסים, הגרר מאיץ את המטוס על המסלול עד שהמהירות גורמת לירידת משקל מתאימה, כך שדחף המטוס בתור עולה על הגרר וממריא. 4. כח הכובד הוא יחסי, כפי שנאמר בתורת היחסות "הכל יחסי". לכן ביחס למטוס הממריא כח הכבידה יחסית נמוך. 5. המציאות עולה על כל דמיון, פעם לא האמנתי שברווז יכול לעוף, בטח לא מטוס. אבל ממרומי גילי קל
ראול, מהנדס אוירו' מדופלם | 14.07.18
24.
אי דיוקים
ישנם כמה אי דיוקים. המדפים לא מספקים עילוי על ידי הטיית הכוח כלפי מטה. הם מגדילים את שטח הכנף ואת העקמומיות של פני הכנף בצידה העליון ובכך מגדילים את אפקט ברנולי. בנוסף היה ראוי להסביר איך מטוסים טסים לפעמים כשהם הפוכים - ומטוסי קרב יודעים לעשות זאת...
עכבר הכפר | 04.06.18
21.
יש טעויות
בסוף.. הכך ייצר כוח כלפי הקרקע וימריא זה ממש לא נכון... מנגנון העילוי הוא לא כמו בטיל באמצעות יצירת כוח כתוצאה מפליטה כלפי הקרקע ותגובה הפוכה אלא של יניקה בגלל הפרשי לחצים. בכתבה לא הוסבר הדבר העיקרי והוא למה יש הפרשי מהירות בין המשטח העליון של הכנף לבין המשטח התחתון וגם מה הקשר בין מהירות ולחץ. צריך להסביר על תנועת הערבול של האוויר הנוצרת בשל הפרשי הלחצים. המדפים לא נועדו לדחוף אוויר כלפי מטה אלא להגדיל את העילוי באמצעות הגדלת שטח הכנף.
נועם  | 02.06.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת