אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יבואני הרכב נגד תקן הקרינה הישראלי: יחסל את ההיברידי

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
היה לנו מספיק מתקנות שקיבלנו מבטר פלייס - מספיק !!!
עם כל הכבוד , חייבים לחסום את ה,מומחים" שממציאים תקנים מטעם עצמם. נגד מדיניות הממשלה של הסתמכות על תקנים בין לאומיים . אין בארץ יכולות לבדוק את התאימות ואין גם מכון עם יכולות בניה של תקנים. יתכבד הפרופסור ויסוג בו. יש בג"צ.
צביקה החשמלי | 15.10.18
25.
התקן האירופאי/אמריקאי משוחד.
המדינות שקובעות את התקן אלו מדינות בעלות תעשיית רכב חזקה, והפוליטיקאים שלהן פשוט מפחדים. אסור למדינת ישראל להתגמש!! בדיוק כמו בתקן זיהום האוויר, שם התקן האירופאי היה מוטה לטובת דיזל בעקבות לחצים של יצרני הרכב. חלפו להם כמ שנים, ופתאום התברר שהתקן הישראלי (שפגע משמעותית בדיזל) הרבה יותר רלוונטי.
רועי | 17.06.18
24.
אפשר לדחוף להגנה נוספת וללא ייקור
ניתן להוסיף מחיצה של מס מ"מ \יריעת עופרת או אלומיניון 1 מ"מ העלויות ליצרן לא משמעותיות בכלל למרות שברור שההמצאות הישראליות בוועדות הן תמיד בי"ס להזיה כי אנחנו יותר טובים ( גם ביבי וריגב אומרים ) מאירופה וארה"ב ולכן התקן שלנו טוב יותר ישראלים שחושבים עצמם - יוהרה והתהום ממול
יא יא | 06.06.18
22.
בשביל כסף יהרגו את כולם
היבואנים לא מעניין אותם האדם אלא המרשרשים , ברגע ששילם לקח את המכונית כבר לא מעניין אותם כלום קרינה לא קרינה העיקר שעשו עוד קופה ..חוץ מזה יש עוד בעיה דוגמא יש מכונית טיוטה היברידית שזה סכנה לנהג ולהולך רגל , אין רעש משום מקום ההולך רגל לא יודע אם יש רכב באזור הנהג לא יודע אם בכלל הרכב מונע ..ועוד ..
מיכאל | 03.06.18
19.
גם ברכבי דיזל לישראל היה סטנדרט מחמיר, סטנדרט שאומץ לאחרונה באירופה
אחרי שאירופה הפכה לגן עדן לרכבי דיזל, הפנימו שם שהתקן המקובל דאז אינו בודק את רמת הזיהום האמיתית של הרכבים וכתוצאה זיהום האוויר הולך וגובר. הסטנדרט הישראלי אומץ ורכבי דיזל הפכו ליקרים משמעותית.
משפטן | 03.06.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת