28. חברות הדלק מנסות לעצור את המהפכה של רכבים חשמליים מנסים לעצור את כניסת רכב החשמלי בדלת עוקפת. אבל הם נזכרו מאוחר. פינחס | 16.10.18 (ל"ת)
27. היה לנו מספיק מתקנות שקיבלנו מבטר פלייס - מספיק !!! עם כל הכבוד , חייבים לחסום את ה,מומחים" שממציאים תקנים מטעם עצמם. נגד מדיניות הממשלה של הסתמכות על תקנים בין לאומיים . אין בארץ יכולות לבדוק את התאימות ואין גם מכון עם יכולות בניה של תקנים. יתכבד הפרופסור ויסוג בו. יש בג"צ. צביקה החשמלי | 15.10.18 (ל"ת)
26. זה לא קרינה, אלא שפייה מגנטית. אומרים קרינה בשביל להפחיד. מדובר בשפייה מגנטית ואין שום מחקר שהוכיח אפילו באופן חלקי על סכנה בריאותית כלשהיא ממנה. אחד שמבין | 27.07.18 (ל"ת)
25. התקן האירופאי/אמריקאי משוחד. המדינות שקובעות את התקן אלו מדינות בעלות תעשיית רכב חזקה, והפוליטיקאים שלהן פשוט מפחדים. אסור למדינת ישראל להתגמש!! בדיוק כמו בתקן זיהום האוויר, שם התקן האירופאי היה מוטה לטובת דיזל בעקבות לחצים של יצרני הרכב. חלפו להם כמ שנים, ופתאום התברר שהתקן הישראלי (שפגע משמעותית בדיזל) הרבה יותר רלוונטי. רועי | 17.06.18 (ל"ת)
24. אפשר לדחוף להגנה נוספת וללא ייקור ניתן להוסיף מחיצה של מס מ"מ \יריעת עופרת או אלומיניון 1 מ"מ העלויות ליצרן לא משמעותיות בכלל למרות שברור שההמצאות הישראליות בוועדות הן תמיד בי"ס להזיה כי אנחנו יותר טובים ( גם ביבי וריגב אומרים ) מאירופה וארה"ב ולכן התקן שלנו טוב יותר ישראלים שחושבים עצמם - יוהרה והתהום ממול יא יא | 06.06.18 (ל"ת)
22. בשביל כסף יהרגו את כולם היבואנים לא מעניין אותם האדם אלא המרשרשים , ברגע ששילם לקח את המכונית כבר לא מעניין אותם כלום קרינה לא קרינה העיקר שעשו עוד קופה ..חוץ מזה יש עוד בעיה דוגמא יש מכונית טיוטה היברידית שזה סכנה לנהג ולהולך רגל , אין רעש משום מקום ההולך רגל לא יודע אם יש רכב באזור הנהג לא יודע אם בכלל הרכב מונע ..ועוד .. מיכאל | 03.06.18 (ל"ת)
20. אפשר לשים רדיד אלומניום ואז תהיה קרינה 0, זה אפשרי , פשוט לא אכפת לכם מהבריאות שלנו אלומניום חוסם כמעט את כל הקרינה , חוץ מרדיו אקטיבית ... אור | 03.06.18 (ל"ת)
19. גם ברכבי דיזל לישראל היה סטנדרט מחמיר, סטנדרט שאומץ לאחרונה באירופה אחרי שאירופה הפכה לגן עדן לרכבי דיזל, הפנימו שם שהתקן המקובל דאז אינו בודק את רמת הזיהום האמיתית של הרכבים וכתוצאה זיהום האוויר הולך וגובר. הסטנדרט הישראלי אומץ ורכבי דיזל הפכו ליקרים משמעותית. משפטן | 03.06.18 (ל"ת)
18. תנו לצרכן להחליט מה טוב לו השיטה חדשה תסחוף את כל העולם אחריה. היא מוצדקת ונכונה. עבורי הרכב רק כסף מעניין אתכם? טוב | 03.06.18 (ל"ת)
16. מדדתי בהונדה אינסייט על הנהג ולידו ויצא נמוך מאוד. במושב אחורי מימין יצא עד 30 מיליגאוס. לא קבוע. שלמה | 03.06.18 (ל"ת)
13. הבריאות קודמת לכסף ! חוסר האנושיות ברדיפת בצע לא ייאמן.מכוניות עם קרינה המסכנת ילדים ותינוקות , מי שמוכר את זה איך לא מזיז לו??? דורי | 03.06.18 (ל"ת)
12. חובת בדיקה ותקן כולל תיקון ליקויים האחריות כדאי שהיצרנים יקחו אחריות בנושא הקרינה ויחיבו את היבואנים לצמצם את הקרינה כולל לכל המכוניות שהגיעו לארץ משנת 2015 ,מקווה שלא יפעילו טייקונים לתת מתנות לביבי ויבטלו את הבדיקות צדק | 03.06.18 (ל"ת)
11. למה צריך תקינה ישראלית ? מה שטוב לאמריקאים ולאירופאים טוב גם לנו. לדעתי אבסורד לחשוב שבמשרד התחבורה בישראלי יודעים יותר טוב מכל העולם. התקן יוצר בירוקרטיה מיותרת ומיקר את המוצרים. אזרח וותיק | 03.06.18 (ל"ת)
9. הרכב למכירה, כן! למכירה. קניתי יונדאי איוניק והילדים שלי צריכים לסבול את הקרינה הזו. חוצפה. עוד מעט יפעילו לוביטים למטרות שלהם! יש תקן וזה הדבר היחיד ששומר עלינו! לא סתם קבעו אותו, אז הרימו אותו בגלל הטלפונים הסללוריים וזה הוכח מדעית שפוגע באנו אז מה עכשיו? המתחרט | 03.06.18 (ל"ת)
8. כרגיל,המשרד להגנת הסביבה לא מבין בחומר שהוא עוסק בו וממציא שיטות משלו שאינן המתעלמות מהנעשה בארה"ב ובאירופה, ולתוצאות המדידות אין שום משמעות, פרט לכותרת הזויה שמקבל הפקידון. פו הדב | 03.06.18 (ל"ת)
6. איזו הצדקה?! איזו הצדקה יש לתקן ישראלי מנותק מהאירופי והאמריקאי? ככה הופכים את חיינו ליקרים יותר ברגולציה מיותרת אזרח שאינו מודאג | 03.06.18 (ל"ת)
5. אוקי... אז בכדי שאתם תפסידו כסף, בואו ונסרטן כולם. או ננסה ונבדוק אם זה מסרטן..... אסור להיכנע אני לא משתתף בניסוי הזה..... ד | 03.06.18 (ל"ת)
4. קרינה המצאה של כחלון, לא להיברידי, לא לחשמלי, רק דלק כי שם יש הרבה מיסים. מצד שני היבואנים לא ממש מיסכנים יפעילו לוביסטים והכל יסתדר בנקודת איזון מסויימת, כמובן על חשבונינו. עם ישראל חי!!! אהרון | 03.06.18 (ל"ת)
3. יזרע פאניקה מיותרת בציבור קרינה היא אחד מגורמי המוות הזניחים בעולם. סתם לדוגמה: כמה אנשים מתו מקרינה בגלל האסון בפוקושימה? (רמז: גם אם שירתתם בהנדסה קרבית יש לכם מספיק אצבעות כדי לספור ) אריאל | 03.06.18 (ל"ת)
2. הגיע הזמן ממדידות שביצעתי עם גלאי קרינה חובבני - כמעט אף רכב חדש לא מתקרב לעמידה בתקן בין לאומי ולקח לי חצי שנה למצוא רכב שלא מקרין בבקשה - אל תכנעו ללחצים של יבואנים - מאות אלפי אנשים מתים מסרטן גם בגללם zelig | 03.06.18 (ל"ת)
1. מה שהמשרד להגנת הסביבה עושה במקום להגן על הסביבה ולהתעסק בבעיוץ סביבתיות אמיתיות - זה זה. הזוי. במקום לעודד שיווק של מכוניות חשמליות והיברידיות בארץ הוא גורע מזה. למעצמות העולם יש תקנים כאלו מוכנים למה בכלל הואנמבזבז על זה זמן? הזוי | 03.06.18 (ל"ת)
יבואני הרכב נגד תקן הקרינה הישראלי: יחסל את ההיברידי
28 תגובות לכתיבת תגובה