22. עוד נושא שבו ביבי וארדואן הולכים יד ביד גם אצלנו מדרדרים בכיוון לדיקטטורה הבנת הנקרע | 27.06.18 (ל"ת)
20. אובר זה לא חברתי ולא בטיח אובר בסה"כ מעסיק אנשים שיש להם פרנסה בזמנם הפנוי. חלק גדול מהנהגים לא מכיר את הדרכים, מסתמכים על וייז או דומה. מי יודע מי הבן אדם שנוהג? מישהו עושה לו בדיקת רקע? עכשיו קראתי על נהג אובר בארהב שרצח נוסע שלו. מה עם הביטוח? איזה כישורי נהיגה יש לו? אובר מועיל בפרברים של ערים גדולות שם שרותי המוניות לוקים ממש בחוסר זמינות. במרכזי הערים היכן שיש זמינות גבוהה הם מיותרים לגמרי ורק גוזלים פרנסה של אנשי מקצוע. גבי | 04.06.18 (ל"ת)
17. צודק! איך יצליחו הפרימיטיביים להזמין אובר? עם תופי טם-טם? מדורות עשן? זה לא עובד נהג בוס | 03.06.18 (ל"ת)
16. ביבי שוב הקדים את ארדואן. הרג את אובר לפני שנים. להפנים, אנחנו מדינה מפגרת אין הליכוד בראשות שרה ויאיר דידי | 03.06.18 (ל"ת)
15. גם ארדואן נשען על קולות האספסוף: נהגי מוניות, מוכרי פטרוזיליה...עלק "ימניים". כמו בחבי | 03.06.18 (ל"ת)
11. ל-6: באובר אין כסף שעובר ישירות לנהג והמחיר נקבע בעת ההזמנה או שמדובר בסיפור מצוץ מהאצבע או שבחרת את ההצעה היקרה ביותר שהתאימה למסלול שלך. למה הזמנת מונית אובר והסכמת מראש שאם הנסיעה תבוצע תשלמי 220, אם נסיעה כזאת עולה 60? דרך אגב, מונית קטנה ממרכז העיר לשדה התעופה אתהטורק עולה כ-30 יורו, כ-150 לירות טורקיות ולא 60. ב.ק. | 03.06.18 (ל"ת)
10. אובר כל עוד יש מוניות התעריפים של אובר נמוכים ברגע שלא יהיו יותר מוניות המחירים יהיו יותר גבוהים למעשה לא יהיה יקוח על המחירים. מאיר | 03.06.18 (ל"ת)
9. "אני חושב שאמירותיו של הנשיא היו לא יותר מתעמולת בחירות". אמר בקיר צ'מבז" ונעלם קובי | 03.06.18 (ל"ת)
8. בסביבה ישראלית מגיב 5 לא יודע מה זה להיות נהג מונית .רובם חושבים שמדובר רק בנהיגה .... זה הרבה יותר מנהיגה .כשתזדקן עם הליכון ותבקש עזרה מה"אוטונומי" -תבין. ועוד 10 שנים...אלוהים גדול. זו עדיין לא סיבה מספיק טובה לתת לחברות ענק לדרוס תחת אמתלה "חברתית" נהג מסור שעובד | 03.06.18 (ל"ת)
7. ל-5 המחשב פרוץ להשתלטות, איננו שם על איש (ראה טסלה)... רוצח על 4. קידמה זה דבר נחמד כל עוד איננה עולה בחיי אדם. אוטונומיה ממוחשבת היא 'המחסל' של הולכי רגל כמו גם נהגים ונוסעים. אז די כבר. הטכנולוגיה לא בשלה. אין אפשרות חסימה כנגד האקרים. הכי חשוב מחשב איננו אדם, כלומר מה שלימדו אותו שה מה שהוא יודע. החלטות איננן תמיד הגיוניות. אז אתה יכול מצידי להכנס לתוך נסיעתך האחרונה... אני לא. מחשב אישי | 03.06.18 (ל"ת)
6. הפעם הוא צודק נסיעה ממרכז העיר לשדה התעופה, נסיעה של 60 לירות בערך, הנהג של אובר דרש 220 לירות. היה בלאגן עם זה. לא שנהגי המוניות בסדר פה אל אובר מיותר. איסטנבולית | 03.06.18 (ל"ת)
5. כל החברות הכי גדולות בעולם עובדות על רכב אוטונומי רק להזכיר כמה- גוגל, אפל, מיקרוסופט, אינטל, מרצדס, במוו, פולקסווגן, פורד וכו... יש להניח שבעוד 10 שנים, יהיו רכבים אוטונומיים שיסתובבו בערים. בקרוב החברות הללו יגיעו לרמה שבה המחשב פשוט נוהג יותר טוב מבני אדם. המחשב לא מסמס, לא מדבר בטלפון, לא עייף. כלומר אחד המקצועות הראשונים שיעלמו אלו נהגי המוניות. מדינה שלא תאמץ את הקידמה הזו, תשאר הרחק מאחור. זינגנון | 03.06.18 (ל"ת)
3. מרכז הליכוד נו מה הבעיה, שיתפקדו למפלגה של ארדואן ויכריחו אותו להחזיר את אובר. אם זה עובד בליכוד (עם נהגי המוניות) זה יעבוד גם שם. ישראל כץ | 03.06.18 (ל"ת)
2. כנראה אנחנו אותו דבר עצוב שגם אנחנו ויתרנו על הקידמה הטכנולוגית. מדינות שלא רצות אחרי הקידמה מפסידות בסוף (יש הרבה מקרים בהיסטוריה). אורון | 03.06.18 (ל"ת)
ארדואן לצד נהגי המוניות: פעילות אובר בטורקיה "מחוסלת"
22 תגובות לכתיבת תגובה