8. ל-1 החכמולוג למה לעצור בלהוריד את האופנועים? אני אומר בוא נוריד את הרכבים ..שיסעו כולם רק במשאיות או ג'יפים . מה צריך את כל התאונות האלו אה? עדיף נהג אחד על רכב של 6, כולם בכביש תוך שעתיים עושים תל אביב בת ים, אבל שטויות העיקר יותר זול הביטוח עמי | 09.06.18 (ל"ת)
6. ביטוח יקר כי אופנוע זה כלי מאוד מסוכן לנוסע עליו. אין כשר בין מחיר קטנוע (המכונה) לעלות ביטוח בריאות של בן אדם. מחיר קטנוע לא מוזיל את טיפול ברוכב במקרה תאונה. לא ברור למה כל הזמן חוזרים על זה. מיזר | 06.06.18 (ל"ת)
5. תבדקו מה קורה בחו"ל לא הגיוני שבישראל נשלם כל כך הרבה על ביטוח חובה לקטנוע ...... | 06.06.18 (ל"ת)
4. ל-3, אתה טועה, האופנוענים מסבסדים אותך הרבה יותר ממה שאתה אותם הסבסוד הוא לא באופן ישיר בתשלום אלא בצורה עקיפה, כל אופנוע שעל הכביש שווה ערך למכונית אחת פחות על הכביש, מפחית את הפקקים שלך (אתה שורף פחות דלק כל יום), מפחית לך את הזמן בפקקים (יותר זמן לעצמך...), מפחית לך זיהום האוויר (יותר בריאות עבורך), מפחית לך את הזמן במציאת חנייה ועוד הרבה דברים אחרים שבחישוב פשוט בהחלט עולים הרבה יותר מה"סיבסוד" שלך בביטוח. עודד | 06.06.18 (ל"ת)
3. כל יום נהרג או נפצע רוכב אופנוע - מדוע לסבסד? לא הגיוני שבעלי רכב צריכים לסבסד את נהגי האופנוע המתאבדים שרואים בכבישים. יותר הגיוני שלא לאפשר אופנועים כבדים ומהירים בארץ או לחייבם בביטוח גבוהה מאד. בנוסף אפשר להטיל קנסות כבדים על נהגי אופנועים וקטנועים שנוסעים בצורה מסוכנת ולא חוקית. כסף זה ילך לחברות הביטוח שלהם. עמוס | 06.06.18 (ל"ת)
2. הגיע הזמן. העלות לא הגיונית דו גלגלי הוא פתרון למצוקת חניה. עומס בדרכים. והסיבה העקרית לחוסר שימוש היא ביטוח באלפי שקלים. מיקמק | 06.06.18 (ל"ת)
1. מעצבן, כולנו מספסדים את רוכבים האופנועים בלי הסיבסוד הביטוח היה לנו יותר זול ב5.5 או 8.5 אחוז אריאל | 06.06.18 (ל"ת)
ועדה מיוחדת תנסה להוזיל את הביטוח לאופנועים וקטנועים
8 תגובות לכתיבת תגובה