אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מהנדס העיר ת"א: "התכנון של חריש ומודיעין הוא בושה וחרפה"

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
מודיעין עדיפה בהרבה על גינדי TLV, כיכר גבעון, פארק צמרת ומה שהוא מתכנן לכיכר אתרים
משום מה העיתונאים ממהרים לצטט את אנשי עיריית תל אביב כאילו הם המומחים לאיך בונים נכון. האזורים הנעימים בעיר תוכננו ונבנו בימי הבריטים והתורכים. כל מה שתוכנן במשמרתו של הנ"ל הוא אנטי תזה לעירוניות. שיידאג שניתן יהיה ללכת במדרכות בתל אביב לפני שהוא מציג ביקורת על ערים אחרות.
יהודית | 10.06.18
27.
התעוררתם? האזרחים טוענים מזמן
שאין עבודה משותפת של משרדי הממשלה, שאין חיבור עם משרד התחבורה, שה"ניכוס" של מנהל התכנון על ידי משרד האוצר עשה שירות רע לאזרחים, לטבע, למדינה.... איפה אתם הפקידים ובעלי המקצוע? מפחדים על הפרנסה? יש להגדיר את התכנון, כולל הורדת מחירי הדיור אבל לא רק, כמשימה לאומית ולגייס את כל המשרדים הרלוונטיים, את כל בעלי המקצוע הכי טובים בארץ וליצור תכנית חירום לאומית בהיבט הוליסטי. חבל שזה כנראה לא יקרה....
רחל, צפון | 09.06.18
26.
למה מחכים?
חשוב מאוד לעשות התחדשות עירונית כזו שתניה מושכלת עם מרחב ציבורי ראוי . אבל לזה מחכים רבים , רבים עוד יו.ר מחכים שיקום השר שיאמר ויתכוון : יש לי חזון לחבר בתחבורה ציבורית מהירה , יעילה , חכמה ומבוזרת את ערי וימשובי ישראל והשכונות! לזה כולנו מחכים ,,,,,,,,
משה פישר | 08.06.18
18.
בלה גרדיה בונה פי 12 מהקיים.ללא תשתית חניות ותחבורה.הכל למען הקבלן החבר.
עיריית תל אביב ועזרה וביצרון החליטו לעשות קומבינה.לפנות בכוח את התושבים ולבנות מגדלים עבור חבורת חולדאי.והאיום. שלחו את מהנדס העיר דוידוב שיכריז על הבתים מסוכנים. וצריכים הריסה. אבל להרוס שרותים ישנים ולבנות חדשים בשדרות המעפילים לקח להם שנה !!!!!!... חולרות.
בתל אביב אסון | 07.06.18
14.
גם מה שיעשו לשדרות ירושלים ביפו היא בושה!
כל אימת שאני נוסע לתל אביב דרך שדרות ירושלים ביפו וצופה מבעד לחלון האוטובוס בשדרה אני נזכר, בצער רב, שבעוד זמן לא רב היא תיעקר. את החלק הקרוב לבת-ים כבר עקרו וכלים הנדסיים כבדים ממשיכים במלאכה לכיוון תל-אביב. כן, זה "לטובת" הרכבת הקלה! בשדרות ירושלים יש מאות עצים עתיקים יפים ובריאים עם צמרות ירוקות גדולות ומרהיבות לכל אורך השדרה, בואכה תל אביב. בחלק גדול מן השדרה נטועים אפילו שלושה עצים לרוחב, זה ליד זה. מקסים! למעשה, רחוב שדרות ירושלים הוא סימן ההיכר או "הנשמה" של יפו. אף אחד לא היה נותן שיעקרו את שדרות רוטשילד, שדרות ח"ן או שדרות בן גוריון בתל אביב כדי לפנות מסלול לרכבת קלה ; אבל ביפו? שמה הכל מותר... זוהי בכייה לדורות גם מכיוון שריבוי העצים בשדרות ירושלים, צפיפותם, גודל צמרותיהם ואורכה של השדרה - כל אלה הם ריאה ירוקה שמשביחה את האוויר לא רק ביפו אלא גם בתל אביב ובבת-ים! כידוע, העצים שואפים, במהלך תהליך הפוטוסינטזה, דו תחמוצת הפחמן ונושפים החוצה חמצן טהור!
בן | 06.06.18
11.
סוף מעשה במחשבה תחילה, חייבים תשתיות לפני הוספת דירות
איך אפשר להוסיף עוד אלפי תושבים לשכונה רוויה בלי כבישים, בלי הוספת נתיבים, בלי תחבורה ציבורית עוד בית ספר עוד גני ילדים, עוד מעונות מגרשי חניה, גם לאורחים קופת חולים עוד סניף דואר עוד מרכז מסחרי עוד שירותים עירוניים שטחים ירוקים וכו' בלי תשתיות מתאימות נקבל רק עוד פקקים ועוד פקקים עוד עצבים עוד זיהום אויר עוד צפיפות עוד תורים ארוכים
אחד מפעם | 06.06.18
9.
אדון גבולי :נדמה לי שאין לך מושג עד כמה העיר
שלך היא "בושה וחרפה"(הגמל אף פעם לא רואה א הדבש שלו). גבב של בניינים לבנים, חסרי חן, בניינים בלי טעם ובלי ריח. עיר של חצי מיליון נפש מבלי אטרקציה אח לרפואה . לך בקר בבוסטון ניו יורק, שיקגו, פריז ולונדון ובין עד כמה העיר שלך זקוקה לשיפוץ ומיח פנים. דווקא מודיעין היא עיר נעימה מבלי להעמיד פוזה שהיא ניו יורק .
אשר | 06.06.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת