אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

טריק לטסים: כך תבטיחו שהמזוודה שלכם תגיע ראשונה למסוע

74 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

63.
חירטוט
זו גם דרך להגביר טראפיק. אבל לטובת כל אותם מסכנים שינסו לישם את העצה הזו בטיסתם הקרובה לנופשון אני מבקש להזכיר שבנתב"ג מטען חריג (במשקל ; בצורה או ברגישות) נשלח ממסוע נפרד. צריך להביא אותו לבידוק מיוחד אחרי הצ'ק אין. ברוב המקרים שנאלצתי להשתמש בשירות, המטען הגיע עם שאר המזוודות ולא ראשון. מספר פעמים , המטען התעכב והגיע יום או יומיים אחרי הנחיתה.
משה הסבל  | 11.06.18
42.
פשוט בושה שכתבה כזאת מתפרסמת
כתבה ללא תוכן, חסרת תכלית, טיפשית ומטעה. אם זה שביר חברת התעופה עלולה לקחת ממך אקסטרה כסף לביטוח תכולה. אין שיטה לכך שהמזוודה שלכם תצא ראשונה מהמטוס (בטח לא כבודה שבירה שבארץ יוצאת אחרונה ועל מסוע אחר) . כל מי שמשלם פריוריטי הוא טמבל. המזוודה עושה דרך ארוכה יותר מהנוסע ברגע שהוא עשה צ'ק אין. מי שמבטיח לכם שהמזוודה בטוח תגיע ליעד הוא שקרן. אני עובדת 5 שנים בשדה ותשמעו לי, אל תטוסו עם מזוודות בכלל. תלכו כמו ג'יפה ותחזרו כך. יש אנשים שלא רואים את המזוודות שלהם יותר לעולם. הכי חשוב תהיו סבלנים!
עדן | 09.06.18
41.
די קשקוש
אני לא יודע מאיזה מקור הבאת את הרעיון הזה, אבל זה לגמרי תלוי במטוס. אם לדוגמא מדובר ב 747 אי אפשר לדעת מתי המזוודה תצא- זה תלוי מתי יסיימו לפרוק אותה- זו פריקה ידנית נפרדת שלא מתבצעת לתוך קונטיינר ויש סיכוי לא קטן שדווקא המזוודה שלך תיפרק אחרונה- בזמן שלפרוק קונטיינר לוקח כדקה שתיים, לפרוק את המזוודות שבתא האחורי לוקח כמה שלוקח ואי אפשר לדעת איפה המזוודה שלך בתא האחורי- כל החבילות המוזרות נמצאות שם- מארונות עם גופות, כלי נגינה, בעלי חיים, צמחים, עגלות תינוקות ועוד
גלעד | 09.06.18
27.
כולם טועים גם אדון 9
ל9 אם המזוודות שלך נכנסו אחרונות למטוס...הן יהיו בתחתית העגלה שנפרקת מהמטוס . ולכן שיגיעו למסוע יהיו אחרונות. אין בזה שום פטנט או רעיון מוצלח.בכול שדה יש סידורים אחרים ולכן לא תהייה שום שיטה מוצלחת יותר מאחרת..אלא אם קוראים לכם אברמוביץ. ויש לכם מטוס פרטי..
יאיר | 09.06.18
26.
זה היה נכון בשנות ה60
היום רוב חברות התעופה לא מספקות תג "שביר" , עניין של אחריות , הוצאות כספיות ותדמית . הטכניקה והטכנולוגיה השתנו במהלך השנים האחרונות, בעבר גוף אחד ( חב' התעופה) טיפל בהליך טעינה ופריקת כבודה, היום שונה המצב. בנוסף , ללא קשר לתכולת המזודה מתי נבדקה ומתי נשלחה למטוס , בהוראות מאד קפדניות מצד חב' התעופה , כבודת פריוריטי של נוסעים במחלקות המועדפות תקבלנה עדיפות בפריקה ושליחה לאולם הנוסעים , פעילות מדווחת הנמצאת במעקב בכל טיסה סדירה . אגב , במידה ונוסע מצהיר על תוכן שביר בכבודה ,ברוב המקרים המוצר/ים יסורבו להטסה "בבטן המטוס" וזה כבר מביא לנושא אחר ורגיש " כבודת יד" ....
שמוליק מחולון | 09.06.18
21.
יש בעיה בהצעה של VAL מתגובה 9
אם תגיעו בזמן, לא תשתעממו בדיוטי פרי, ולא תבזבזו את כספכם לשוא. למה מבקשים להגיע 3 שעות לפני זמן הטיסה? זו הקומבינה של נתבג עם חנויות הדיוטי פרי. מה שהוא מציע זה לא להגיע מאוחר, אלא להגיע בזמן, רק שזה לפי הזמן שלכם ולא לפי זמן הקומבינה. כך שלא תצטרכו לשרוף שעה או יותר באולם היוצאים.
אוליבר טוויסט | 09.06.18
19.
שטות אחת גדולה מכמה סיבות
בתור אחת שעובדת שנים בנתבג: א.לרוב החברות אין בכלל תג כזה,אם מטעמי מדיניות ,וגם מטעמי מלאי. ב.המיון נעשה לפי ברקוד,לאחר נסיעה ארוכה ,סיבובים,נפילה במעין מגלשות ובדיקות בטחון בהן המזוודות עוברות לרוב ללא מגע יד אדם,היא מגיעה לסוף המסע נלקחת ומושמת על עגלה או בתוך קונטיינר,אףסבל לא יחפש תג או מדבקת שביר בכל אחת מאלפי המזוודות שהוא מרים ביום,אחרת הטיסה שלכם תצא בלי המזוודה. ג.רוב המסע כאמור הוא אוטומטי וגם מדבקות ציורים וסרטים לא יעזרו. בקיצור -אירזו נכון והימנעו מלקחת כבודה שבירה שלא לצורך
איימי | 09.06.18
5.
חכמה גדולה,
ומה עושים אם כולם יבקשו לסמן את המזוודה כשבירה? אין שכל אין דאגות... גם מי שבא אחרון לטיסה מקבל את המזוודה שלו ראשון - טריק יותר ישן... ואם כולם באים אחרונים אז תסתדרו בצפייה ואם יש שביתה ואם לסבתא שלי היו גלגלים... אז הייתי נוסעת עליהם. הבעיה אצל הישראלים שהם צריכים תמיד להיות ראשונים ולהדחף. אין להם אף פעם זמן ואף פעם לא סבלנות לכלום והם תמיד חושבים שהכל מגיע רק להם. אז היגיע הזמן שתזדיינו בסבלנות והכל ידפוק כשורה...
אני | 09.06.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת