אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

זמן שווה כסף: האינטרס הכספי שמונע מהרכבת לעצור בתחנות

59 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

57.
תקלה הרכבת
התגובה של רכבת ישראל היא לכל הפחות שקר!!! ואם נכנס לעובי הקורה אז זוהי בוודאי הטעייה מכוונת של הציבור...ומדוע אני טוען כך??? כי ברכבת שיצאה אתמול בבוקר מנתניה בשעה 5.51 לכיוון אשקלון...הייתה התנהלות רגילה בתחילת הנסיעה כלומר הרכבת נוסעת במהירות רגילה...ולאחר מספר דקות עובר הבחור פקח או משהוא ומקבל הודעה בקשר שיש לנסוע 30 קמ"ש עד אחרי שפיים עקב רכבת התקועה על המסילה...ואכן לפני שפיים עמדה שם רכבת ...ובחלפינו על פניה במהירות 30 קמ"ש היא אכן עמדה!!!!... אז רכבת ישראל מוכרים לנו לוקשים....
אור | 11.06.18
54.
רכבת
אנשים אוהבים להתלונן ישראל מדורגת מספר אחת בעולם לכמות רכבות פר מסילה. רכבת ישראל אינה מתוגמלת פר אקסלנס ,היא מקבלת יותר משאבים להשקעה. כול השקעה חייבת להיות מאושרת על ידי משרד התחבורה וכול יוזמה כמעט ונכסת ע"י לובי מתחרה. רכבת ישראל היא החברת תחבורה ציבורית היחידה בעולם שהצליחה להגיע לריווחיות (הרווחים עוברים לקופת המדינה). וברכבת אין חגיגות וקומבינות כמו שאנשים מתארים ללא ביסוס. סתם מרשמיו של עובד טרי יחסית ברכבת
Upra | 11.06.18
51.
מסכים לגמרי עם 16 ו- 29 - הפיצוי הנוכחי מגוחך ולא אפקטיבי
נסיעה שאמורה היתה להארך פחות מ- 25 דקות מההגנה לבאר יעקב, נמשכה כמעט שעתיים(!!) כאשר הרכבת של 17:33 בוטלה (אגב, רק בסביבות 18:00 ומבלי שניתנה הודעה על כך) וזו של 18:03 הגיעה רק ב- 18:36. וזה לא נגמר בכך - הרכבת שעליה עלינו שהייתה אמורה להמשיך לרחובות עצרה בלוד והכרוז הודיע שזו תחנה אחרונה לרכבת זו ושיש להחליף רכבת ברציף אחר. שם נאלצנו להמתין עוד מספר דקות ובסופו של דבר הגענו ליעדנו בסביבות 19:45 במקום 17:56!!! ומה הפיצוי על כל הסאגה הזאת? שני כרטיסי נסיעה פיצוי דל, שאינו שקול בכלל לעגמת הנפש של הנוסעים ושבמרבית המקרים כלל לא אפקטיבי מאחר שלרוב הנוסעים יש חופשי חודשי
אחד שנוסע | 11.06.18
44.
מה שמזכיר לי מקרה הפוך
בנסיעה משפחתית ללונדון, בנסיון להגיע לשדה התעופה לוטון ברכבת, עלינו בטעות על רכבת מהירה שלא היתה אמורה לעצור השדה התעופה. כשהכרטיסנית הבינה שלא נצליח להגיע לטיסה, היא בקשה מבקר התנועה עצירה מיוחדת והרכבת עצרה במיוחד עבורנו בשדה התעופה. הפוך אבל לא בישראל.
רונן | 11.06.18
32.
בושה וחרפה
שנת 2018!!! ימי הביניים- זה פה, ברכבת ישראל. תתעוררו. כל יום יש תקלות ועכובים שונים ומשונים, איחורים, ביטולים ובעצם, מה לא. השינויים לא מתעדכנים באפליקציית הרכבת. הפיצוי- כרטיס נייר לאחר המתנה למנהל תחנה, מילוי טופס והמתנה נוספת בקופה לקבלת כרטיס הנייר זאת, במקום הטענת הפיצוי על כרטיס הרב קו באופן ממוחשב. נוסעים עם אופניים בקרונות הרגילים ולא בקרון המיועד לכך- אף אחד לא אוכף זאת. בשום מדינה מתוקנת זה לא היה קורה וודאי שלא היה מתקבל. כל ההנהלה חייבת להתפטר.
תמר | 11.06.18
29.
ל17 "רכבות עמוסות לעייפה" זה האידיאל של תחב"צ בארץ
ראית איך נראים אוטובוסים חדשים בעיר? המתכננים מתלהבים שיש המון המון מקום לעמידה, ואז אפשר לדחוס עוד ועוד נוסעים כמו סרדינים. מה עם איכות? נסעתי באוטובוסים שהאוטובוס מפוצץ בנוסעים אבל שיעלו את התדירות מעל לפעם ב20 דקות? מה פתאום. הם מרוויחים יותר ומבזבזים פחות כשאנחנו נוסעים כסרדינים.
. | 11.06.18
27.
לחוצפנית מ21-ברור שאת מונעת מאינטרסים-על פי כל מדד:
הרכבת הוא ארגון כושל ומושחת. 1-רוב התאונות לא מדווחות. 2-מדד הדיוק לוקח בחשבון רק תחנות קצה. 3-כמות סוגי הציוד ברכבת(יצרנים שונים) כתוצאה ממכרזים מושחתים לא מביישת רפובליקת בננות 4-אחוז המשפחה בעובדי הרכבת הוא בין הגבוהים בחברות הממשלתיות. 5-רק אצלכם מצלמים ומפרסמים עובדים שבסך הכול עשו את העבודה שלכם(כנראה שאצלכם זה לא ברור מאליו) 6-סיפור הנערה מראה שהחלטתם להיות גם משטרת צניעות ברוב חוצפתכם 7- כמות הכסף והבונוסים ששפכו עליכם לא מצדיקה את הביזיון הזה שנקרא רקבת ובנתיים ביפן-התנצלות ופיצוי אוטומטי על עיקוב של 5 שניות-ככה זה שאתה מקצועי
ראסטיניאק | 11.06.18
25.
עמידה ביעד
טעות הם בד כ אף פעם לא מגיעים בזמן לתחנה בדוק רכבת דוגמה מתל אביב לאשקלון הרכבת של השעה 16.15 או 17.15 צריכה להגיע תוך 45 דקות כביכול בשעה 17.00 או 18.00 זה אף פעם בד כ לא קורה ואז בדיוק יש אוטובוס בשעה 17.05 או 18.05 הרכבת מאחרת האוטובוסים יוצאים בדיוק בזמן ולא מוכנים לעצור גם לנוסעים שהם רצים לתחנה והנוסעים נאלצים להמתין אחרי יום מפרך עוד 20 דקות לאוטובוס הבא חלם ברכבות חלם במשרד התחבורה ועוד משלמים להם על זה שמתעללים בנוסעים ואח כ אומרים למה לא תיבורה ציבורית למרטת תלונות לאף אחד לא אכפת
נוסע מתמיד | 11.06.18
21.
נראה שמישהו החליט ״להתלבש״ על רכבת ישראל
לפני יומייים סיפור הפמיניסטית ועכשיו שיבושים מה הכל דופק כמו שעון ? לא לפעמים קחו אוויר כן יש תקלות בכל מקום ורק ששם זה נהדר וכאן מי אשם נו נו מי תרגיעו הפינוק יוצא לכולכם מכל החורים ניוון ניוון ניוון מקשה את הלב והאגוצנטריות חוגגת מרימה ראש בטוחה שיש אלפי סרטים שאתם מריצים ברשת על אנשים שממתינים סוף העולם שמאלה יום טוב תנשמו ותהיו סבלניים וסובלניים
נעה | 11.06.18
14.
יום אחד פשוט ביטלו לי את קו הרכבת לעבודה
הנהלת רקבת ישראל מתנהלת בצורה מיושנת וחסרת הגיון במקרים רבים. נכון שהאתגרים רבים אבל ניתן לבצע את המשימה בצורה טובה יותר או לפחות ללמוד ממקרה למקרה מה שלא נראה שקורה. לדוגמא ביטלו את רכבת הראשונים, הקו שלוקח אותי יום יום לעבודה במשך 5 שנים, הקו הזה משרת חצי מראשון לציון (העיר ה4 בגודלה) ולמרות זאת ביטלו אותו וכעת דוחסים את כולנו לרכבות עמוסות לעייפה ורובנו כלל לא מצליחים לעלות על הרכבת. עד עכשיו אין פתרון ראוי. פשוט אימפוטנציה לשמה. רקבת ישראל תודה
נוסע קבוע ברכבת  | 11.06.18
11.
חייבים לפרק את הרקבת ולהרכיב מחדש כדי למנוע המשך הריקבון
הנה סיפור אמיתי: אני על הרכבת צפונה בשעות אחה"צ. 5 ילדים מחכים לי בבית. לפתע מכריזים שהרכבת תסיים את נסיעתה לפני התחנה שלי. המתנתי זמן רב לרכבת הבאה. למה? כי הכל שם רקוב. 5 ילדים חיכו לאבא שלהם סתם כי הרכבת רקובה.
האסון הבא כתוב על הקיר | 11.06.18
8.
בוקר טוב, אותו דבר עם אוטובוסים
שיפסיקו לחלק קנסות לנהגים שלא משלימים סיבוב קו בזמן, וככה יוכלו לחכות עד שאנשים קשישים ישבו במקום או ירדו מהאוטובוס בזהירות, לא יסגרו דלתות על הורים עם עגלת תינוק ולא יחלפו על פני אנשים עיוורים או אנשים בכיסאות גלגלים כי אין להם זמן עכשיו להתקרב למדרכה ולהוריד את הפלטפורמה. תחבורה ציבורית - לציבור. לא רק לנוסעים שמסוגלים לרדת ולעלות במהירות לאוטובוס.
יערה | 11.06.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת