59. חוצפה שאנחנו צריכים לחכות חצי שעה לרכבת פשוט חוצפה שהורידו רכבות לבת ים פשוט עינוי לנוסעים שצריכים לחכות חצי שעה במקום לתת לנו מענה שיאפשר נסיעה מהירה הביתה מי שפספס אכל אותה איריס | 11.06.18 (ל"ת)
58. רציתם רפורמה התלוננתם על השכר שלהם כי יש לכם עניים צרות. מגיע לכם חכו לרפורמה בנמל ובחשמל עוד מעט תקנו גם גנרטורים- אזרחי ישראל צרים עין שכמותכם רק מקטרים אייל | 11.06.18 (ל"ת)
57. תקלה הרכבת התגובה של רכבת ישראל היא לכל הפחות שקר!!! ואם נכנס לעובי הקורה אז זוהי בוודאי הטעייה מכוונת של הציבור...ומדוע אני טוען כך??? כי ברכבת שיצאה אתמול בבוקר מנתניה בשעה 5.51 לכיוון אשקלון...הייתה התנהלות רגילה בתחילת הנסיעה כלומר הרכבת נוסעת במהירות רגילה...ולאחר מספר דקות עובר הבחור פקח או משהוא ומקבל הודעה בקשר שיש לנסוע 30 קמ"ש עד אחרי שפיים עקב רכבת התקועה על המסילה...ואכן לפני שפיים עמדה שם רכבת ...ובחלפינו על פניה במהירות 30 קמ"ש היא אכן עמדה!!!!... אז רכבת ישראל מוכרים לנו לוקשים.... אור | 11.06.18 (ל"ת)
56. עוד הוכחה שהציבור לא מעניין אותם הרי לדיוק היפני לא תגיעו לעולם אז תתחשבו בלקוחות שלכם אדר | 11.06.18 (ל"ת)
55. בושה של שירות, כל חודש חודשיים משבשים את החיים בקו מסויים ולאלפי נוסעים צריך לנער את העסק מהיסוד וכץ נכשל בזה. ב | 11.06.18 (ל"ת)
54. רכבת אנשים אוהבים להתלונן ישראל מדורגת מספר אחת בעולם לכמות רכבות פר מסילה. רכבת ישראל אינה מתוגמלת פר אקסלנס ,היא מקבלת יותר משאבים להשקעה. כול השקעה חייבת להיות מאושרת על ידי משרד התחבורה וכול יוזמה כמעט ונכסת ע"י לובי מתחרה. רכבת ישראל היא החברת תחבורה ציבורית היחידה בעולם שהצליחה להגיע לריווחיות (הרווחים עוברים לקופת המדינה). וברכבת אין חגיגות וקומבינות כמו שאנשים מתארים ללא ביסוס. סתם מרשמיו של עובד טרי יחסית ברכבת Upra | 11.06.18 (ל"ת)
53. כפרה עליכם צריך עבודה למרכז הליכודדדד יאללה כפיייםםםםםםם תמותו נוסעים למי אכפת מכם יא חמוצים!! ביבי מלך הרכבת | 11.06.18 (ל"ת)
52. הכתב שכח שדיוק זמנים ברכבת קשור לנקודות חפיפה רצוי ש-2 רכבות לא ייפגשו על אותו פס רכבת 007 | 11.06.18 (ל"ת)
51. מסכים לגמרי עם 16 ו- 29 - הפיצוי הנוכחי מגוחך ולא אפקטיבי נסיעה שאמורה היתה להארך פחות מ- 25 דקות מההגנה לבאר יעקב, נמשכה כמעט שעתיים(!!) כאשר הרכבת של 17:33 בוטלה (אגב, רק בסביבות 18:00 ומבלי שניתנה הודעה על כך) וזו של 18:03 הגיעה רק ב- 18:36. וזה לא נגמר בכך - הרכבת שעליה עלינו שהייתה אמורה להמשיך לרחובות עצרה בלוד והכרוז הודיע שזו תחנה אחרונה לרכבת זו ושיש להחליף רכבת ברציף אחר. שם נאלצנו להמתין עוד מספר דקות ובסופו של דבר הגענו ליעדנו בסביבות 19:45 במקום 17:56!!! ומה הפיצוי על כל הסאגה הזאת? שני כרטיסי נסיעה פיצוי דל, שאינו שקול בכלל לעגמת הנפש של הנוסעים ושבמרבית המקרים כלל לא אפקטיבי מאחר שלרוב הנוסעים יש חופשי חודשי אחד שנוסע | 11.06.18 (ל"ת)
50. איך אפשר לצפות מאנשים לוותר על רכב פרטי? לתחבורה הציבורית בישראל יש אפס אמינות. אי אפשר לצפות מאנשים לצאת כל יום מהבית ולחשוש שהרכבת לא תפעל כמו שצריך. דרור | 11.06.18 (ל"ת)
48. הקנסות ישולמו על ידי הציבור אלא אם ישנו ולכן לרוב העובדים לא אכפת. אני הייתי אתמול בבית יהושוע והעובדים שם התחננו לעזרה שלא באה. יום ראשון בבוקר = הזמן הכי עמוס. אי אפשר לבדוק את המערכת במוצאי שבת ולתקן בלילה אם צריך??? הפתעה - יום ראשון | 11.06.18 (ל"ת)
47. לסיכום : מזל שמי שהקים את ישראל היו האשכנזים ולא המרוקאים. אדרעי, מישהו? הפגנת כח וסחטנות קורבנית כשיטה | 11.06.18 (ל"ת)
44. מה שמזכיר לי מקרה הפוך בנסיעה משפחתית ללונדון, בנסיון להגיע לשדה התעופה לוטון ברכבת, עלינו בטעות על רכבת מהירה שלא היתה אמורה לעצור השדה התעופה. כשהכרטיסנית הבינה שלא נצליח להגיע לטיסה, היא בקשה מבקר התנועה עצירה מיוחדת והרכבת עצרה במיוחד עבורנו בשדה התעופה. הפוך אבל לא בישראל. רונן | 11.06.18 (ל"ת)
43. שתסע כל יום בלי לאסוף נוסעים בכלל אני בטוח שהדיוק ישתפר פלאים פשוט ביזיון 111111 שתסע כל יום בלי לאסוף נוסעים בכלל אני בטוח שהדיוק ישתפר פלאים | 11.06.18 (ל"ת)
42. מנהלים ברמה נמוכה לצערי המנהלים הטובים עוזבים. מי שיש לו קביעות או שהוא מנהל ברמה נמוכה נשאר ברכבת (כי אין לו סיכוי בחוץ) מה שיוצא מכך זה שהמנהלים ברכבת ברמה מאוד ירודה(בעיקר תראו מה שווה או לא שווה מנהלת משאן) אחד שהיה ברכבת | 11.06.18 (ל"ת)
41. ברור שיש קומבינה בכל דבר. תנו לחברה אמריקאית לנהל את זה ונרוויח. ובנוסף נקבל בית ספר לשרות מדהים. ישראל ישראלי | 11.06.18 (ל"ת)
39. עד שלא יעבירו את הרכבת לחשמל תמיד יהיו תקלות! והרכבות תמיד יאיצו לאט! רק רכבת חשמל יכולה לשפר את הרכבת לתדירות וזמנים קצרים יותר! דרך אגב לכל נוסעי רקבת ישראל אל תשכחו להסתובב בתחנות עם מסכות אב"כ כי עשן הדיזל של הקטרים הוא מסרטן מיידי! שירן | 11.06.18 (ל"ת)
38. אנחנו ב-2018 ? צריך לזרוק את כל מי שעובד ברכבת קיבינימט! רכבת של הודו מגיעה ליעדים בזמנים סבירים יותר מפה, ישראל בירת ההייטק עלק מורן | 11.06.18 (ל"ת)
37. רכבת ישראל בדיחה רכבת ישראל מלאה בחמולות מזרחים וקרובי משפחתם לא יודעים לנהל ולעבוד, הרי במעאגרב ושאר ארצות איסלם היו רכבות? אפי אוגדת שרון | 11.06.18 (ל"ת)
35. התנהלות רכבת חישראל בושה למדינה שיש לה רכבת כזו. חסרים לכם קטרים? למה לא קניתם בזמן? חסרים לכם קרונות? למה לא קניתם בזמן? חסר לכם מסילות? למה לא קניתם בזמן? abu | 11.06.18 (ל"ת)
33. שכחו לציין שהם נוסעים מרחק של מילארד מילימטרים בעשור ומעמיסים קואטריליארד מולקולות של נוסעים בכל נסיעה, אז נסלח להם. רוני | 11.06.18 (ל"ת)
32. בושה וחרפה שנת 2018!!! ימי הביניים- זה פה, ברכבת ישראל. תתעוררו. כל יום יש תקלות ועכובים שונים ומשונים, איחורים, ביטולים ובעצם, מה לא. השינויים לא מתעדכנים באפליקציית הרכבת. הפיצוי- כרטיס נייר לאחר המתנה למנהל תחנה, מילוי טופס והמתנה נוספת בקופה לקבלת כרטיס הנייר זאת, במקום הטענת הפיצוי על כרטיס הרב קו באופן ממוחשב. נוסעים עם אופניים בקרונות הרגילים ולא בקרון המיועד לכך- אף אחד לא אוכף זאת. בשום מדינה מתוקנת זה לא היה קורה וודאי שלא היה מתקבל. כל ההנהלה חייבת להתפטר. תמר | 11.06.18 (ל"ת)
31. כולה לנהל רכבת תלמד מלונדון, פריז ויתר ז ויתר מדינות המערב לנהל מערך של מאות רכבות בדיוק מדהים עדכונים שוטפים בצג בתחנה ובאפלקציה. עם התנהלות של רכבת ישראל אנחנו מרגישים עולם שלישי וחבל חנן | 11.06.18 (ל"ת)
29. ל17 "רכבות עמוסות לעייפה" זה האידיאל של תחב"צ בארץ ראית איך נראים אוטובוסים חדשים בעיר? המתכננים מתלהבים שיש המון המון מקום לעמידה, ואז אפשר לדחוס עוד ועוד נוסעים כמו סרדינים. מה עם איכות? נסעתי באוטובוסים שהאוטובוס מפוצץ בנוסעים אבל שיעלו את התדירות מעל לפעם ב20 דקות? מה פתאום. הם מרוויחים יותר ומבזבזים פחות כשאנחנו נוסעים כסרדינים. . | 11.06.18 (ל"ת)
28. רכבת ישראל זה ארגון פח אשפה הביזיון הכי גדול בתולדות המדינה, חבורה של מושחתים שהנוסעים אצלם אחרונים בסדר העדיפויות. שולי | 11.06.18 (ל"ת)
27. לחוצפנית מ21-ברור שאת מונעת מאינטרסים-על פי כל מדד: הרכבת הוא ארגון כושל ומושחת. 1-רוב התאונות לא מדווחות. 2-מדד הדיוק לוקח בחשבון רק תחנות קצה. 3-כמות סוגי הציוד ברכבת(יצרנים שונים) כתוצאה ממכרזים מושחתים לא מביישת רפובליקת בננות 4-אחוז המשפחה בעובדי הרכבת הוא בין הגבוהים בחברות הממשלתיות. 5-רק אצלכם מצלמים ומפרסמים עובדים שבסך הכול עשו את העבודה שלכם(כנראה שאצלכם זה לא ברור מאליו) 6-סיפור הנערה מראה שהחלטתם להיות גם משטרת צניעות ברוב חוצפתכם 7- כמות הכסף והבונוסים ששפכו עליכם לא מצדיקה את הביזיון הזה שנקרא רקבת ובנתיים ביפן-התנצלות ופיצוי אוטומטי על עיקוב של 5 שניות-ככה זה שאתה מקצועי ראסטיניאק | 11.06.18 (ל"ת)
25. עמידה ביעד טעות הם בד כ אף פעם לא מגיעים בזמן לתחנה בדוק רכבת דוגמה מתל אביב לאשקלון הרכבת של השעה 16.15 או 17.15 צריכה להגיע תוך 45 דקות כביכול בשעה 17.00 או 18.00 זה אף פעם בד כ לא קורה ואז בדיוק יש אוטובוס בשעה 17.05 או 18.05 הרכבת מאחרת האוטובוסים יוצאים בדיוק בזמן ולא מוכנים לעצור גם לנוסעים שהם רצים לתחנה והנוסעים נאלצים להמתין אחרי יום מפרך עוד 20 דקות לאוטובוס הבא חלם ברכבות חלם במשרד התחבורה ועוד משלמים להם על זה שמתעללים בנוסעים ואח כ אומרים למה לא תיבורה ציבורית למרטת תלונות לאף אחד לא אכפת נוסע מתמיד | 11.06.18 (ל"ת)
23. הודו זה כאן.. תמשיכו להצביע ליכוד ואלה השירותים הציבוריים שתקבלו..בתחבורה,בבריאות,בחינוך..זה בדיוק מה שמגיע לכם..ביבי,ביבי..כפיים..בבונים! הודי | 11.06.18 (ל"ת)
21. נראה שמישהו החליט ״להתלבש״ על רכבת ישראל לפני יומייים סיפור הפמיניסטית ועכשיו שיבושים מה הכל דופק כמו שעון ? לא לפעמים קחו אוויר כן יש תקלות בכל מקום ורק ששם זה נהדר וכאן מי אשם נו נו מי תרגיעו הפינוק יוצא לכולכם מכל החורים ניוון ניוון ניוון מקשה את הלב והאגוצנטריות חוגגת מרימה ראש בטוחה שיש אלפי סרטים שאתם מריצים ברשת על אנשים שממתינים סוף העולם שמאלה יום טוב תנשמו ותהיו סבלניים וסובלניים נעה | 11.06.18 (ל"ת)
20. היו צריכים להוסיף עצירה אחת בלבד בבית יהושוע והכלהיה מסתדר !!!!!!! ממש חלם , זה היה פותח את כל הפקק שנוצר , שהרי הרכבות המהירות בלאו הכי עוצרות בהרצליה ובכל תחנות תא מוטי | 11.06.18 (ל"ת)
18. פיצוי נסיעה חינם זו אחת הבדיחות הגדולות היום ! פיצוי נסיעה חינם זה לא ענייני כשיש ל 70% מהנוסעים רב-קו עם חופשי חודשי , ערך התשלום בחודש לא משתנה . לתת עוד יום דחיה של סיום הכרטיס לא תמיד רלוונטי , כי לא כולם מחדשים כרטיס בתחנת הרכבת . . | 11.06.18 (ל"ת)
17. ביטול הרכבות נועד לעמידה ביעדי זמנים גם, לדעתי כי יש פחות רכבות ש"איחרו". כנ"ל גם לגבי הורדת הנוסעים מהרכבת והעברתם לרכבת הבאה שנוסעת בצמוד אליה, ללא התחשבות בעומס. - | 11.06.18 (ל"ת)
16. הביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! המלצתי לשלוח את כולם הביתה ולגייס עובדים חדשים כולל מנכ"ל ועובד ניקיון ביבי המלך | 11.06.18 (ל"ת)
15. ל-4, אתה. אתה תרים ייצוגית. במקום לכתוב תגובה מטושפת ועצלנית כאילו אתה חכם גדול, לך תרים תביעה ייצוגית נגד רכבת ישראל כמו שאתה חשוב שצריך להיות. ASD | 11.06.18 (ל"ת)
14. יום אחד פשוט ביטלו לי את קו הרכבת לעבודה הנהלת רקבת ישראל מתנהלת בצורה מיושנת וחסרת הגיון במקרים רבים. נכון שהאתגרים רבים אבל ניתן לבצע את המשימה בצורה טובה יותר או לפחות ללמוד ממקרה למקרה מה שלא נראה שקורה. לדוגמא ביטלו את רכבת הראשונים, הקו שלוקח אותי יום יום לעבודה במשך 5 שנים, הקו הזה משרת חצי מראשון לציון (העיר ה4 בגודלה) ולמרות זאת ביטלו אותו וכעת דוחסים את כולנו לרכבות עמוסות לעייפה ורובנו כלל לא מצליחים לעלות על הרכבת. עד עכשיו אין פתרון ראוי. פשוט אימפוטנציה לשמה. רקבת ישראל תודה נוסע קבוע ברכבת | 11.06.18 (ל"ת)
13. ביזיון מכעיס.כל כך מכעיס.הזלזלול,חוסר האיכפתיות,האדישות כלפי האנשים חסרי האונים פשוט מזעזעת. התחננו אתמול שהרכבת המהירה,שעצרה בהרצליה אך לא פתחה את הדלתות,תאסוף אותנו אבל הרכבת המשיכה וכששאלנו למה לא קיבלנו תשובה. טלטל | 11.06.18 (ל"ת)
12. הם לא דילגו . הם נסעו לפי לוז רגיל. לשנות לוז של רכבת אחת יוצר עוד יותר עיכובים ברכבות אחרות כי הן תלויות זו בזו. name | 11.06.18 (ל"ת)
11. חייבים לפרק את הרקבת ולהרכיב מחדש כדי למנוע המשך הריקבון הנה סיפור אמיתי: אני על הרכבת צפונה בשעות אחה"צ. 5 ילדים מחכים לי בבית. לפתע מכריזים שהרכבת תסיים את נסיעתה לפני התחנה שלי. המתנתי זמן רב לרכבת הבאה. למה? כי הכל שם רקוב. 5 ילדים חיכו לאבא שלהם סתם כי הרכבת רקובה. האסון הבא כתוב על הקיר | 11.06.18 (ל"ת)
10. מדד הדיוק לא כולל נסיעות ש"בוטלו" כך למשל, במידה והר(ק)בת רואה שיש איחור, היא מבטלת את קו הנסיעה הנוכחי. וכך, עומדים ביעדי הדיוק... *ישראבלוף. ישראבלוף | 11.06.18 (ל"ת)
8. בוקר טוב, אותו דבר עם אוטובוסים שיפסיקו לחלק קנסות לנהגים שלא משלימים סיבוב קו בזמן, וככה יוכלו לחכות עד שאנשים קשישים ישבו במקום או ירדו מהאוטובוס בזהירות, לא יסגרו דלתות על הורים עם עגלת תינוק ולא יחלפו על פני אנשים עיוורים או אנשים בכיסאות גלגלים כי אין להם זמן עכשיו להתקרב למדרכה ולהוריד את הפלטפורמה. תחבורה ציבורית - לציבור. לא רק לנוסעים שמסוגלים לרדת ולעלות במהירות לאוטובוס. יערה | 11.06.18 (ל"ת)
5. רכבת כמו כל דבר בישראל כסף יותר חשוב מאנשים, ילדים, קשישים ......האזרחים מפריעים למערכות.... חווה | 11.06.18 (ל"ת)
2. ואין סעיף שקונס אותם על "דילוג"? קצת חריג.... אם לחמורים נתנו רק יעד של הגעה ליעד הסופי\"דיוק" עאלק למה לא קבעו להם ניקוד גם על עמידה בתכנית הנסיעה- קרי- עצירה בכל התחנות המוגדרות לקו מסויים? חרגיל, מ'דינה של התחחח'ת שאקו-שיקו המקורי | 11.06.18 (ל"ת)
זמן שווה כסף: האינטרס הכספי שמונע מהרכבת לעצור בתחנות
59 תגובות לכתיבת תגובה