7. ל-6 25 האחוזים הללו הוחלפו מאז כבר בהפקדות חדשות. מי שחושב שטסלה מוגבלת-ביקוש פשוט לא מחובר למציאות בשטח. טסלה תגיע בסוף החודש הקרוב לנפח ייצור של 5000 מודל 3 בשבוע, שהיא הנקודה בה כל רכב שנמכר מייצר להם רווח תפעולי. ביטולים של הפקדות בשלב זה (אפילו אם היו 25% ברגע זה) לא ישפיעו לטווח הארוך ובטח שלא יגרמו לקריסת החברה. לא עיוור | 13.06.18 (ל"ת)
6. ל-2. 25% מהמזמינים ביטלו את ההזמנות ודורשים את כספם בחזרה. מדובר במאות מיליוני דולר שאין למאסק כי הקופה ריקה. טסלה לקראת התרסקות כי אף אחד לא ילווה לה כסף. מנשה | 13.06.18 (ל"ת)
5. עכשיו כל השורטיסטים יקפצו אם לא יפטר יגידו שהוא לא דואג לרווחים והחברה לקראת פשיטת רגל אם יפטר יגידו שהחברה לקראת התרסקות החברה מכרה השנה בארה"ב בסגמנת שלה יותר מכל יצרן פרמיום אחר (מרצדס, אודי, ב.מ.וו וכו') מיזר | 13.06.18 (ל"ת)
4. ל-1 בדיוק מסוג התגובות שציפיתי לראות כאן... טסלה מעולם לא הייתה במצב טוב כמו היום, והיא לא תתרסק בעתיד הנראה לעין. מי שחושב אחרת - לא מכיר את הנתונים כמו שצריך או שמקדם אינטרס מאוד מסויים לא עיוור | 13.06.18 (ל"ת)
3. לקראת הצלחה ענקית ! עידן מנועי הבעירה נגמר ! בקוריאה ובסין נמצאים לקראת ייצור המוני סוללות חדשות עם לפחות 700 קילומטר טעינה מהירה ואורך חיים של כ10 שנים לפחות . וגם מחירם יהיה לפחות חצי מהמחיר היום . דוד | 13.06.18 (ל"ת)
מאסק לוחץ על הבלם: טסלה תפטר כ-4,000 עובדים - 9% מכוח האדם
8 תגובות לכתיבת תגובה