17. ברור .המס על רכב ירוק כמעט כמו באירופה איך נשכנע את הנהגים לחזור לרעבים ששותים כמה שיותר דלק כי גם שם המדינה מרוויחה מיליארדים. נמציא תקן קרינה מיוחד רק ליהודים ככה שנרוויח מכל הצדדים .הראש היהודי! מ.ירושלים | 18.06.18 (ל"ת)
15. קרינה ברכבים היברידיים הסכנה ביציאה עם כל רכב לכבישי הארץ הינה סכנה קרוב ל400 הרוגים בשנה ן20אלף פצועים בשנה זה מניין תאונות הדרכים בשנה בארץ לעומת זאת לבדוק ולהמציא תקן ישראלי חדש מראה שאין לבודקים מה לעשות. ילדים בני 6 משתמשים בפלפונים ליד האוזן ובמדינת ישראל אין בעיות קרינה.נראה לי כמו שכבר נכתב מישהו מעונין לעקב את ההתקדמות הטכנולוגית בארץ עדי | 17.06.18 (ל"ת)
14. ברור שצריך תקן אחיד מבלי להיתיחס לחומרת התקן המוצע, חייבים שתהיה תקינה אחידה לכל כלי הרכב המיובאים לארץ. ובהיתייחס לתקן המוצע : דוגמא קטנה : חברת בטר-פלייס,ז"ל, למרות שרכשה, מחברת רנו, כלי רכב עם תו תקן אירופאי, ביצעה בדיקות מקיפות לרכב החשמלי ששיווקה, במספר מעבדות בארץ, כולל מעבדת חרמון בבנימינה, המיתמחה בנושא ואף הרכיבה מיתקן בדיקה מיוחד לצורך הנושא ובנוסף! רכשה בעשרות אלפי דולרים, ציוד בדיקה נייד למדידת עוצמות של שדה חשמלי ושדה מגנטי ("קרינה") שנוצרים בכל רכיב חשמלי שזורם בו זרם . יבואני הרכב שרגילים ( בתמיכת משרד התחבורה !! ) לעשות עלינו "קופה" , תוך הוצאות מינימום על תקינה ( רק מה שמחייבים אותם ) , מתנגדים ל""פגיעה"" במתח הרווחים שלהם ולכן צועקים. מהנדס אלקטרוניקה ו-RF | 17.06.18 (ל"ת)
13. הזרמים ברכס חשמלי גדולים ויחסיים למאמץ המנוע, לא לסכן ילדים בקרינה בתדר נמוך. צפצפ | 17.06.18 (ל"ת)
10. צריך לבדוק למי מיבואני הרכב יש אינטרס בתקן הזה. אולי מעורבים פה לוביסטים ושוחד. כרגיל אצלנו, כאשר רוצים לפגוע בתחרות ממציאים תקנים ייחודיים שלא קיימים באף מקום אחר בעולם. מיי שהוו | 17.06.18 (ל"ת)
8. האינטרסים של הטייקונים יהרגו את הילדים שלנו בלי למצמץ ילדים רגישים ביותר לקרינה, וזו משפיעה גם על הבריאות לטווח קצר וגם גורמת לנזקים מצטברים לטווח ארוך, שעלולים להתפרץ בצורת סרטן או גידולים שפירים באיזורים מועדים (סביבת האוזן, באיזור הכיס שבו מוחזק המכשיר) או לפגוע בהתפתחות של הילד. האינטרסים של היבואנים ברורים, ואכפת להם מילדינו כמקליפת שום. מה האינטרס של משרד התחבורה? מי ישלם שם על ההפקרה של הילדים? עדין כהן | 17.06.18 (ל"ת)
7. בריאות הנוהגים והנוסעים חשובה מפגיעה ביבואני הרכב!!!.רכב מקרין אסור ליבא וצריך להוריד מהכביש. טלטל | 17.06.18 (ל"ת)
6. אולי נחזור לסוסים ועגלות בעית הקרינה לא התגלתה היום פתאום, היא קיימת מאז המצאת החשמל. כל המכשירים החשמליים והאלקטרונים סביבנו פולטים קרינה ולמרות זאת תוחלת החיים עולה. מספיק להפחיד אותנו כל פעם שמישהו רוצה פרסום. שריפת הדלק ומוצרין מסרטנת והורגת הרבה הרבה יותר מקצת קרינה ברכב. לפי ההגיון של הכתבה , נכבה את תחנות יצור החשמל נפסיק למכור דלק ורכ נחזור לסוסים ולמערות. ואז נחיה באושר עד גיל 40 ומות מזיקנה בגיל 41. ישראלי | 17.06.18 (ל"ת)
4. שורה תחתונה: ישראל כ"ץ תשכח ממני בבחירות, בריאות הציבור בקרשים. מי שמחכה לתקן בינלאומי ודוחה תקן שלא פוגע ביבוא מכוניות הוא מונע מאינטרסים של יבואני הרכב ולא לבריאות הציבור. חבל... שר לעניני עסקנים, נקודה. | 17.06.18 (ל"ת)
3. תראו הכתבה בערוץ 1 חפשו בגוגל..יש קרינה מאוד גבוהה תגנו על הילדים שלכם ואל תגעו במכוניות האלה. היצרנים צריכים למגן את תא הנוסעים צופה מודאג | 17.06.18 (ל"ת)
2. 370 בני אדם נהרגים בכבישים ועוסקים רק בתאונות בנייה עם 30 בשנה איפה הפרופורציות בסיקור | 17.06.18 (ל"ת)
משרד התחבורה: תקן הקרינה יפגע בשוק הרכב
18 תגובות לכתיבת תגובה