אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התחבורה: תקן הקרינה יפגע בשוק הרכב

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
קרינה ברכבים היברידיים
הסכנה ביציאה עם כל רכב לכבישי הארץ הינה סכנה קרוב ל400 הרוגים בשנה ן20אלף פצועים בשנה זה מניין תאונות הדרכים בשנה בארץ לעומת זאת לבדוק ולהמציא תקן ישראלי חדש מראה שאין לבודקים מה לעשות. ילדים בני 6 משתמשים בפלפונים ליד האוזן ובמדינת ישראל אין בעיות קרינה.נראה לי כמו שכבר נכתב מישהו מעונין לעקב את ההתקדמות הטכנולוגית בארץ
עדי | 17.06.18
14.
ברור שצריך תקן אחיד
מבלי להיתיחס לחומרת התקן המוצע, חייבים שתהיה תקינה אחידה לכל כלי הרכב המיובאים לארץ. ובהיתייחס לתקן המוצע : דוגמא קטנה : חברת בטר-פלייס,ז"ל, למרות שרכשה, מחברת רנו, כלי רכב עם תו תקן אירופאי, ביצעה בדיקות מקיפות לרכב החשמלי ששיווקה, במספר מעבדות בארץ, כולל מעבדת חרמון בבנימינה, המיתמחה בנושא ואף הרכיבה מיתקן בדיקה מיוחד לצורך הנושא ובנוסף! רכשה בעשרות אלפי דולרים, ציוד בדיקה נייד למדידת עוצמות של שדה חשמלי ושדה מגנטי ("קרינה") שנוצרים בכל רכיב חשמלי שזורם בו זרם . יבואני הרכב שרגילים ( בתמיכת משרד התחבורה !! ) לעשות עלינו "קופה" , תוך הוצאות מינימום על תקינה ( רק מה שמחייבים אותם ) , מתנגדים ל""פגיעה"" במתח הרווחים שלהם ולכן צועקים.
מהנדס אלקטרוניקה ו-RF | 17.06.18
8.
האינטרסים של הטייקונים יהרגו את הילדים שלנו בלי למצמץ
ילדים רגישים ביותר לקרינה, וזו משפיעה גם על הבריאות לטווח קצר וגם גורמת לנזקים מצטברים לטווח ארוך, שעלולים להתפרץ בצורת סרטן או גידולים שפירים באיזורים מועדים (סביבת האוזן, באיזור הכיס שבו מוחזק המכשיר) או לפגוע בהתפתחות של הילד. האינטרסים של היבואנים ברורים, ואכפת להם מילדינו כמקליפת שום. מה האינטרס של משרד התחבורה? מי ישלם שם על ההפקרה של הילדים?
עדין כהן | 17.06.18
6.
אולי נחזור לסוסים ועגלות
בעית הקרינה לא התגלתה היום פתאום, היא קיימת מאז המצאת החשמל. כל המכשירים החשמליים והאלקטרונים סביבנו פולטים קרינה ולמרות זאת תוחלת החיים עולה. מספיק להפחיד אותנו כל פעם שמישהו רוצה פרסום. שריפת הדלק ומוצרין מסרטנת והורגת הרבה הרבה יותר מקצת קרינה ברכב. לפי ההגיון של הכתבה , נכבה את תחנות יצור החשמל נפסיק למכור דלק ורכ נחזור לסוסים ולמערות. ואז נחיה באושר עד גיל 40 ומות מזיקנה בגיל 41.
ישראלי | 17.06.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת