13. בלי ויטמין p אין לאן לחזור וכמה מהקדטים יעבדו באל על מתוך הנחה שלקורס יצאו מלא בנים ואחים של...?? מני | 11.08.19 (ל"ת)
11. יופי הגיע הזמן ואז כול טיס שמקבל פנסיה מחיל האוויר יתחיל בחופשה לשבות תגידו לו תודה שלום.....די לחזירותת אני | 18.06.18 (ל"ת)
10. יעבירו אותם בדיקות רפואיות מחמירות כדי להבטיח שלא יהיו חולים כשמשבצים אותם לטיסה, כמו הטייסים הוותיקים. אל | 18.06.18 (ל"ת)
9. רשיון הטיס יאפשר לטייסים לעבוד בכל חברת תעופה לאו דווקא אל על עדיין טייסים חדשים צריכים לקבל הכשרה של הקברניטים באל על אחרת הם לעולם לא יהיו טייסים באל על לא טס באל על | 17.06.18 (ל"ת)
8. קורס טייס עושים עליכם סיבוב לכו באופן עצמאי .תעשו קורס בחו"ל עלות יותר זולה. יש חברות שממנות תעופה על חשבונם ואתה מתחייב להם בחוזה. שנית עלות מתחילה ב50 אלף דולר אני עשיתי על מטוסים קלים ממש זול לעומת כאן אלי | 17.06.18 (ל"ת)
6. הם תמיד יעדיפו את בוגרי חיל האויר פשוט יעשו כסף מקורסים שמן הסתם יקרים מאוד.. לא אותו הדבר | 17.06.18 (ל"ת)
4. הטייסים באל על מונעים את ההסמכות של טייסים חדשים ויוצרים חוסר מכוון כדי ליצר לחץ על ההנהלה. להנהלה אין ברירה אלא ליצר מסלול חליפי של הסמכת טייסים שאינו נמצא בשליטה של הטייסים העובדים בחברה. מבצ מטורף בו העובדים בחברה מכשילים במכוון הסמכת טייסים חדשים. דן | 17.06.18 (ל"ת)
3. אקדמיה בבקשה אכן רעיון נפלא שיש לברך עליו.אך לפני שמלמדים לטוס אולי כדאי שהתלמידים לעתיד טייסינו היקרים (תרתי משמע) ילמדו שנשק השביתה או העדרות מן הטיסה הוא חרב פיפיות חדה במיוחד. אוטו ליליינאל | 17.06.18 (ל"ת)
2. ל - 1. אבל יותר צעירים עם חשיבה ומהירות תגובה יותר מהירים. לכן הבטיחות תשתפר מאוד. חוץ מזה כמו שטייסי אל על מתנהגים לא בטוח שיהיה לקדטים לאן לחזור בכלל רונן | 17.06.18 (ל"ת)
1. עד עכשיו הייתה להם בעיה בשרות, ועכשיו גם בבטיחות הטיסה במקום להביא טייסים בעלי ותק וניסיון, יביאו טייסי מסוקים ומטוסי ססנה קלים. הנוסע המתמיד | 17.06.18 (ל"ת)
לראשונה: אל על הקימה אקדמיה להכשרת טייסים
14 תגובות לכתיבת תגובה