אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הישראלים שבונים את הסייענית החכמה של וויל איי אם

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
סירי של אפל
סירי תעדיף להציג גרפיקה בסירי למשל אם לקנות פיצה האט או דומינוס׳ ולאשר לתשלום או הזמנת מונית מGett או Uber או לשלוח מסמך PDF או למדפסת או לפקס. שזה רעיון יעיל בהרבה עם ריבועים עם קצוות מקוצצים עם גרפיקה כמו באפסטור שאפשר להחליק שמאלה וימינה. זה הרבה יותר כיפי יפה ויעיל
מנכ״ל אפל | 24.06.18
5.
נפילה חזקה וחשיבה שגויה ביסוד !!!
כפי שאמר המרואיין בכבודו ובעצמו -רוב האנשים מעדיפים קול אנושי . רובוט בצד השני של השיחה זה לא קול אנושי . מי שמעדיף לתקשר עם מכונות יעשה זאת לא ע"י קול אלה באמצעים אוטומטיים אחרים - צ'אט , אינטרנט , מייל ..... כאחד שעוסק בתחום המון שנים אני יכול להגיד כי אכן האנשים המתקשרים למוקד רוצים אדם בצד השני - אם זה להתבדח או אם זה לצעוק ולבקש מנהל אחראי ( שזה מרבית המקרים ) . כשזה לא יהיה זמין פשוט יפסיקו להתקשר ויפנו לספקים אחרים שכן יתנו השירות - מדובר בצורך אנושי ולא טכנולוגי . הענקיות לא פספסו , הן הבינו מה שהחברה הזו לא ! אבל שיהיה בהצלחה בכל זאת :-)
דרור | 21.06.18
4.
כל הבוטים האלה ממש מייאשים. הנשמה יוצאת
עם כל הכבוד, אם רובוט היה יכול לפתור לי את הבעיה שבגינה אני מתקשר - אז כנראה שניתן לפתור אותה גם באתר של החברה באופן עצמאי. אם אני כבר מתקשר - רוב הסיכויים שהנושא יותר מורכב ואני צריך לדבר עם בנאדם, והמסלול שצריך לעבור (והזמן שצריך להמתין) כדי לדבר עם נציג אנושי - מטריף את הדעת. והדבר הכי גרוע שקרה לשירותיות בארץ זה הפטנט של ה"שיחה החוזרת". ראשית כל, כי לא תמיד היא באמת חוזרת. שנית, כי אם היא חוזרת בזמן לא נוח או כשאני לא זמין - הלך עלי. עכשיו מההתחלה להתקשר, להזמין שיחה, להמתין עד 24 שעות ולקחת את הטלפון איתי לשירותים ולמקלחת. שלישית, כי נדיר מאוד שאני יושב ובוהה בתיקרה. אני עושה דברים ורוב הזמן לא נוח לי לקבל שיחה לטיפול בביטוח / בחשבון בנק / בחשבון חשמל / וכו'.
דני | 21.06.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת