אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מותק, המטוס התנפח: הכירו את לווייתני השחקים

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

25.
למה לא להשתמש בעיצוב להובלת נוסעים? כי טווח הטיסה נמוך מאוד וצריכת הדלק גבוהה.
לדוגמה- טווח הטיסה של ה-dreamlifter הוא 7800 ק"מ, בעוד של-747-400 שעל בסיסו הוא נבנה יש טווח של כמעט 13,500 ק"מ. הצורה הלא-אווירודינמית גם גורמת לכך שהמשקל המקסימאלי שה-dreamlifter יכול להמריא איתו נמוך מהמשקל שה-747-400 יכול להמריא איתו. לשאול למה לא להשתמש ב-dreamlifter או ב-beluga להובלת נוסעים זה בערך כמו לשאול למה לא להסיע אנשים במשאית.
מישהו | 17.02.19
5.
אני בכלל חושב שתא המטען המורחב הוא לא מדוחס
ברור שתא מפלצתי כזה דורש בנייה מסיבית מאוד כדי לעמוד בלחץ האוויר של הדיחוס, שלא דרוש כלל למטען (גופי מטוסים, כאילו?). אם הייתה אפשרות קלה לדיחוס בהחלט היה פוטנציאל כלכלי לא מבוטל להובלת מספר קטן יחסית של נוסעים ברווחה חסרת תקדים ובעלות משתלמת יחסית, במקום לדחוס את כולם כסרדינים במטוס בעל גוף רגיל.
הנוסע הלא מתמיד | 16.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת