אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יוזמה נוספת: מסלול שדה דב יועבר אל עומק הים בתל אביב

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
הידעת. שעתיים נסיעה ברכבת מאילת לת"א בפחות זמן (כולל צ'ק אין ובדיקות ביטחוניות וכו)
הפתרון הנכון הוא להאריך את מסלית הרכבת לאילת כי: יעזור לתושבי אילת להגיע לכל נקודה במרכז (גם בצפון) בקלות ובמהירות - שעתיים נסיעה מאילת לת"א עוזר לחקלאים ולתעשיינים בנגב - להוביל ברכבת זול ולא במשאיות (יקר ומסוכן על הכביש) יקרב את האנשים שגרים בפריפריה הרחוקה למרכז ולצפון עוקף תעלת סואץ - אפשר להתחרות עם מצרים על מעבר בתעלת סואץ (בנמל אילת פריקה לרכבת והעמסה לאניה בנמל אשדוד) רק צריך לחשוב ויש ועוד הרבה רעיונות יצירתיים שיכולים לתרום לישראל ולישראלים.
אמיר | 19.06.18
15.
נשמע תוכנית מעולה
מה גם שהיא זולה משמעותית מפיצוי הרוכשים שיגיע להרבה יותר. כנראה פי חמש. לבנות באזור הסגור הזה, זה צדק חברתי. צדק עם אלפי קונים ושוכרים שעכשיו יוכלו לגור בתל אביב. מקווה שיהיה לחברת הבניה שכל לעשות חניונים גדולים. כי בעיות החניה באזור זה סיוט
אביחי | 19.06.18
11.
רעיון מבריק ומתבקש ומתאים לחזון "עיר עולם" של תל אביב
יאפשר להקים מסלולי נחיתה והמראה לטיסות בינלאומיות ויהפוך את תל אביב ליעד תיירותי פופולרי עוד יותר! בשום מקום מעולם אין רק שדה תעופה אחד לעיר הגדולה והמרכזית במדינה. זה יאפשר גם לבטל את נחיתות הלילה שמרעישות בלב ודרם-מזרח העיר.
אדריכל | 19.06.18
10.
שיבנה ע"י נשכני הגוש הגדול.... ולאחר הפינוי...
אין לפנות ס"מ של הקיים.. זה הזמן לכחלון להראות מנהיגות חברתית... השטח שווה 4 מיליארד?? תקציבו 2 לבניית שדה בים.. המימון?? בלעדי לבעלי הקרקע.. אין מתנות חינם.. רק בהשלמת הפרויקט והפעלתו ניתן יהיה לפנות את השדה הקיים. זו חשיבה נקיה..
רונן מאילת | 19.06.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת