9. העתיד הוא רכב חשמלי 100% כל הכבוד בהצלחה בעזרת השם רכב הבא שלי הוא 100% חשמלי בלי זיהום אוויר ובלי לינשום רעל מהאגזוזים ניסים ברכה | 04.05.20 (ל"ת)
7. רכב חשמלי רוב הנסיעות בארץ הן פחות מ 40 ק"מ לנסיעה. לכן גם אין צורך בכמות גדולה של נקודות טעינה חיצוניות. יש להפריד בין רכב לנסיעות ארוכות לרכב המשמש אותנו יומית. וכאן היתרון הגדול של רכב חשמלי. מוטי | 22.06.18 (ל"ת)
6. מוזמנים להצטרף לתחנה רובוטית לטעינת רכבים חשמלים הדור הבא, עמדות לטעינת רכבים חשמלים במתקן רובוטי, משולב אנרגיה פוטוולטאי מאנרגיה ירוקה, בהספקים גבוהים פטר גרנר | 21.06.18 (ל"ת)
5. פרןיקט מועד מראש לכשלון טעינה של המכונית דורשת הספק חשמלי גבוה מאד לצורך טעינה על מנת לטעון את המצבר תוך מספר שעות כדי לנסוע מרחק זעום של לא יותר מכמה עשרות קילומטרים. התשתית הרגילה הקימת בהחלט לא מאפשרת הספקים כאלו. יש צורך בקווים מיוחדים מתחנת הכח לנקודת הטעינה. אפי | 20.06.18 (ל"ת)
3. אין קשר בין הטכנולוגיה להחלפת סוללות (אגסי) לטעינת סוללות (יעקבי) אין קשר בין הטכנולוגיה להחלפת סוללות (אגסי) לטעינת סוללות (יעקבי) אין קשר בין הטכנולוגיה להחלפת סוללות (אגסי) לטעינת סוללות (יעקבי) | 19.06.18 (ל"ת)
בטר פלייס הדור הבא: האחים יעקובי ינסו להצליח איפה ששי אגסי נכשל
9 תגובות לכתיבת תגובה