11. עדיף שדה תעופה מהמשך השמדה של הטבע והחי לאורך חופי ישראל נמאס מכל הפארקים והשבילים מפלסטיק שמורת טבע | 20.06.18 (ל"ת)
10. הירוקים צודקים, צריך להעיף משם את שדה התעופה ולהקים שכונה לתפארת ולפתוח את החוף לאזרחים דיי כבר לגדר לנו את כל החופים, שמורות הטבע, היערות והנחלים. יש לנו כלכך מעט טבע ושטחים פתוחים בישראל וקצב גידול האוכלוסייה רק הולך וגדל.. סטודנטית לתכנון | 20.06.18 (ל"ת)
9. החברה להגנת גושי הבטון מה זה ירוקים.. מרוב ירוק רואים רק בטון ועד המים. עדיף שטח פתוח שדה תעופה שגם חשוב כעורק תחבורה .. מאשר כל הבטונים שיגיעו חרקו המים. Dud | 20.06.18 (ל"ת)
8. חשוב לפרק את השדה המזהם והתקוע הזה יש מספיק אופציות טובות יותר מאשר להשאיר אותו על קנו. אחת מהם היא אי צף. אחרת היא הוספת חלק בנתבג שיתאים לטיסות פנים. ואני בטוח שיש עוד רעיונות שחשבו עליהן. רצועת חוף מיפו עד אחרי הרצליה שתשמש את כולם תשנה לגמרי את הנגישות לחופים ואת יכולת אחזקתם. כרגע כל אזור המנחת והרבה אחריו אינו נגיש ואינו מתוחזק. וכמובן תוספת חניות ובתים רק תעשה טוב עם העיר הכלואה הזו. למה כלואה? פשוט תסתכלו במפה ותבינו לבד... אביחי | 19.06.18 (ל"ת)
7. הידעת. רק שעתיים נסיעה ברכבת מאילת לת"א, פחות זמן מטיסה (כולל צ'ק אין ובדיקות ביטחון) הפתרון הנכון הוא להאריך את מסלית הרכבת לאילת כי: יעזור לתושבי אילת להגיע לכל נקודה במרכז (גם בצפון) בקלות ובמהירות - שעתיים נסיעה מאילת לת"א עוזר לחקלאים ולתעשיינים בנגב - להוביל ברכבת זול ולא במשאיות (יקר ומסוכן על הכביש) יקרב את האנשים שגרים בפריפריה הרחוקה למרכז ולצפון עוקף תעלת סואץ - אפשר להתחרות עם מצרים על מעבר בתעלת סואץ (בנמל אילת פריקה לרכבת והעמסה לאניה בנמל אשדוד) רק צריך לחשוב ויש ועוד הרבה רעיונות יצירתיים שיכולים לתרום לישראל ולישראלים. יוסי | 19.06.18 (ל"ת)
6. למה לא.. למה לא להקים שדה חדש על אי מלאכותי? אבל כמובן לחבר אותו עם כביש ורכבת לתל אביב. עם ייבנו שדה על הים לצד הדירות, גם נשיג שכונה שקטה ללא רעש כבד וגם כך לא ימשיך העומס על נתב"ג. יוני | 19.06.18 (ל"ת)
5. ברור... גם אותכם גייסו נשכני הנדלן.. להתנגד לכל.. עם באמת הטבע מעניין אותכם, תתנגדו לכל שינוי מהקיים.. כל בנייה הורסת ערכי טבע, אז גם אותכם גייסו נשכני הנדל'ן??? השדה חייב להשאר.. לעצור כל בנייה.. לחסל ולהשטיח את דרום תל אביב, לספק דירות חלופיות לתושבים שם ולבנות מגדלים כאוות נפשכם..ובנייה על כל שטח פנוי היום לחייב אלפי אחוזים היטל השבחה.. נמאס מהמתנות לחברים.. רונן מאילת | 19.06.18 (ל"ת)
4. חולדאי מושחת ופועל נגד האינטרסים של התושבים והמדינה. מדוע צריך שדה תעופה בלב שכונת מגורים אשר משרת קומץ אנשים? שדה התעופה יכול לעבור למקום מבודד יותר עם נגישות של תחבורה ציבורית! רן | 19.06.18 (ל"ת)
3. למרות שהגופים ירוקים יש הגיון בדבריהם. מבינים שיש צורך בבניה גבוה כדי לשמור על שטחים פתוחים מבינים שכדאי לשמור על גישה פתוחה של קהל לחוף הים כדי לדאוג גם לרווחת התושבים ירוק וגם פרקטי=מפתיע! אמיר | 19.06.18 (ל"ת)
2. זה לא שהירוקים החליפו את שדה דב עם אופציה ירוקה אלה עם עוד שכונה מני רבים בלי שדה דב יהיה חומת בניינים עד לים , עם שדה דב לפחות יש שטח פתוח גם אם אין גישה חופשית אליו, האם יש אפשרות שחלק העמותות הירוקות מקבלות תמיכה מכרישי נדלן אינטרסנטים זה גם לא יהיה פעם ראשונה שזה קרה בישראל, עיר מטרופולין כמו תל אביב צריכה שדה תעופה קטן לטיסות פנים זה קיים בכל מקום בעולם, שדה התעופה הבין לאומי בבן גוריון לא בנוי לטיסות פנים הוא מסורבל עם המתנות ארוכות ונסיעות ארוכות על המסלול שלוקחות הרבה יותר זמן מהטיסה עצמה. מתייר | 19.06.18 (ל"ת)
1. תקשיבו ותבחנו שוב את התכנית שהציע ישראל גודוביץ ומורו חברו האדריכל היפני המוערך . כולל הקמת שדה תעופה ביו לאומי נוסף בים אשר ישמש בעתות חירום. דבר חשוב נוסף הוא לרכז את נושא הפיתוח של כל רצועת החוף עד למרינה בהרצליה ע"י גוף משותף למיצוי מיטבי של טיילת רציפה. עוז | 19.06.18 (ל"ת)
חזית ירוקה נגד חולדאי: ארגוני סביבה מתנגדים לתוכנית העירייה בשדה דב
11 תגובות לכתיבת תגובה