אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

טסים לחו"ל? זה מה שמצפה לכם באוהל החדש בנתב"ג

47 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

47.
מעניין איזה יועץ בכיר היה צריך בשביל זה
אבל כשבשעות העומס האיום והנורא 15 מתוך 60 דלפקים בכלל סגורים, ו-10 מתוך 20 עמדות בידוק ביטחוני לא פעילות, זה קצת מוזר לרוץ לבנות עוד טרמינל לפני שממצים את המקסימום מהטרמינל הקיים, לא? ואין שום סיבה שלכל טיסה תהיה דלפקים ייחודיים משלה. אם במקום 4 דלפקים לטיסה יהיו 12 דלפקים ל-3 טיסות, העומס יקטן בצורה ניכרת.
מעניין | 28.06.18
45.
שימו לב..אין טרקלין דן לטסים מטרמינל 1 ?????
רשות שדות התעופה, ורשת מלונות דן, בקומבינה עם חברות כרטיסי האשראי. אינם מאפשרות לנצל את ההטבה להעלי כרטיסי האשראי הטסים מטרמינל 1 ( חוסך להם מליוני שקלים בשנה ). גם למי שטס מטרמינל 3, נצנעה הכניסה בטענה שהטרקלין מלא ואין מקום !!! רק במדינת ישראל, ומול ישראלים דפוקים שאינם עומדים על זכותם, אפשר לעשות מה שרוצים. הלו עם ישראל תתעוררו
הישראלי הדפוק | 27.06.18
43.
פני המדינה כפני מקבלי הפנים בביקורת גבולות !!!!
מדברים כל הזמן על היוצאים לחו"ל ,בני דודים שלי תיירים מחו"ל עמדו שעתיים בתור ,בדלפקי ביקורת גבולות והתלוננו בפני על עובדים איטיים ,לא מיומנים ,ונראים כילדים שלא יודעים אנגלית מעבר לכמה שאלות בסיסיות ! לתשומת לב הנהלת רש"ת !!!!!!!!!!!!
susu | 27.06.18
37.
הבעיה העיקרית - כוח אדם
צוואר הבקבוק העיקרי הוא בבידוק הבטחוני לפני עמדת הצ'ק-אין או מסירת המזוודה. גם אם עושים צ'ק אין בבית זה לא פותר בעייה זו. תשכרו ותאמנו מהר אנשי בידוק נוספים ותווכחו שלא צריך אוהליים. תראו בכל בוקר את התור הנוראי באל-על. התור לא קשור לגודל של נתב"ג אלא למספר הבודקים הבטחוניים. זו שערוריה שמתרחשת כבר שנים ולא ברור מדוע רשות שדות התעופה העשירה כל כך לא שוכרת כוח אדם נוסף בנושא זה.
ר. ל. | 22.06.18
29.
3 שעות?
לא מספיק!!!! אנשים רבים מגיעים לשדה ואינם מקבלים מידע מתאים לגבי טיסתם. אל תשאלו אנשי בטחון או עובדים עם תגים לגבי דלפק החברה איתה אתם אמורים לטוס. גשו לדלפק המודיעין. עשרות אנשים ביום מפסידים את טיסותיהם וכספם. מומלץ להגיע 4 שעות לפני. נשמע הזוי אבל זה המצב. לצערי. עובד בשדה התעופה.
עובד בנתב"ג | 21.06.18
23.
הפתרון הוא לא בעוד אוהל אלא בתוספת כוח אדם לצווארי הבקבוק של הביטחון
הכי הרבה זמן מחכים לתישאול הבטחוני, בעיקר כי על כל תור אין-סופי עובדים שנים-שלושה סלקטורים. במקום לבנות עוד עמדות, שימו יותר סלקטורים והתור ירוץ. צוואר בקבוק שני הוא לשיקוף כבודת היד. לא ברור מי הגאון שתכנן את זה בחלל צר כל כך שלא מאפשר תורים מסודרים. בכל מקום בעולם יש תור אחד שמתפצל לעמדות בהתאם לקצב הזרימה בהן. פה נכנסים לגוש של אנשים כשלאיש לא ברור באיזה תור הוא ולאן עליו להגיע. גם שם מעולם לא ראיתי יותר ממחצית העמדות פעילות (אני טס כל חודש) מרוב גאונים במדינה הזו, לא מסוגלים לתכנן זרימה של תור שיזוז בקצב הרצוי.
גיל | 20.06.18
16.
כמה שליליות ... כל אחד מומחה
נתב"ג שדה תעופה נהדר. במבחינתי הוא מהטובים בעולם. אין שדה תעופה משעותי בעולם שלא נמצא בשיפוצים / הרחבות ונתב"ג מתמודד יפה עם גידול עצוס בכמות הטסים (גם גידול טבעי ושינוי מגמה בעולם וגם מדיניות השמיים הפתוחים) להביא עוד בודקים אומר 6 ? מה זה יעזור אם כל הנוסעים יגיעו תוך שתי דקות לתור בצ'ק אין ? בדיוק בגלל זה בנו את האוהל. ואין אם זה שום בעיה, להפך. שדות גדולים מנתבג משתמשים באוהלים / אוטבוסים.
h | 20.06.18
13.
טלאי על טלאי
הבעיה לא תיפתר עד שלא יהיה עוד שדה תעופה בינלאומי בצפון , והרחבה למימדים סבירים של שדה תעופה עובדה. כשכל המדינה מתנקזת לנקודה אחת, זאת התוצאה. כמו כל דבר במדינה הזאת, מעמיסים עוד עוד בלי להתייחס לתשתיות. ככה זה עם תמ"א 38 כשבונים מגדלי מאה קומות שם כבישי גישה של העליה הראשונה, וככה זה עם הרחבת התעופה למיליוני נוסעים על תשתית של פייפרים.
תור תור תור תור | 20.06.18
12.
במקום נסיעות כיף בתחפושת נסיעות לימוד - שיסעו באמת ללמוד
די להגיע לשדה התעופה בוינה. זה ממש פה לא רחוק ולראות כיצד העסק עובד. דלפקי צ'ק אין עצמאיים ודלפקי מסירת כבודה אוטומטיים. עשרות כאלה ברחבי הטרמינל. דיילת אחת על כל 10 עמדות. זול פשוט וחכם. אבל אצלנו נוסעים מנהלי ועובדי רש"ת לבלות בתחפושת נסיעות לימוד. בעולם נוסעים ללמוד. זה ההבדל.
יועץ עסקי | 20.06.18
6.
עוד פרויקט לסחיטת תקציבים
כיום בשיא העומס יותר משליש מעמדות הבידוק לא אוישות והבודקים עומדים להם ב"התיעצויות" חבורת חבורות כשרק חלקם מבצע בידוק בפועל. אבל בישראל צריך להוציא פרויקטים לקבלנים כדי שיהיה כסף בצנרת. אז הנה יש אוהל. אם כל עמדות הבידוק היו מופעלות בהספק מלא לא היה נדרש הפרויקט הזה. מעבר לכך: האם באמת הבידוק הבטחוני שנעשה בשיטה הנוכחית שנים רבות נדרש? האם אין טכנולוגיות שמאפשרות להחליף את הטקס הזה של בידוק בתורי ענק? האם יש כאן צורך ביטחוני אמיתי שאין לו תחליף או שמדובר על תקציב שלנהנים ממנו קשרים נכונים?
דנינו | 20.06.18
3.
יש הרבה טיסות לטורכיה
רובן כטיסות המשך דרך איסטנבול. אפשר ליעד את האוהל החדש לטיסות כאלה. כולל קליטת מזוודות, משטרת הגבולות, ודוכן דיוטי פרי עם כריכים ומשקה קל. למטוס יגיעו הנוסעים באוטובוסים כמו לפני עשרים שנה. מי שרוצה לטוס לשם שיסבול קצת, ויפנה את הטרמינל הנוח יותר לטובים ממנו.
אוליבר טוויסט | 20.06.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת