47. מעניין איזה יועץ בכיר היה צריך בשביל זה אבל כשבשעות העומס האיום והנורא 15 מתוך 60 דלפקים בכלל סגורים, ו-10 מתוך 20 עמדות בידוק ביטחוני לא פעילות, זה קצת מוזר לרוץ לבנות עוד טרמינל לפני שממצים את המקסימום מהטרמינל הקיים, לא? ואין שום סיבה שלכל טיסה תהיה דלפקים ייחודיים משלה. אם במקום 4 דלפקים לטיסה יהיו 12 דלפקים ל-3 טיסות, העומס יקטן בצורה ניכרת. מעניין | 28.06.18 (ל"ת)
46. ל-30 - אז אנשים מטומטמים למיטב זכרוני יש מספיק מידע ברור בנמל התעופה, המציין שאת המידע לגבי טיסות וכד' יש לברר בעמדות המודיעין (שגם ממוקמות היטב). מרקו | 28.06.18 (ל"ת)
45. שימו לב..אין טרקלין דן לטסים מטרמינל 1 ????? רשות שדות התעופה, ורשת מלונות דן, בקומבינה עם חברות כרטיסי האשראי. אינם מאפשרות לנצל את ההטבה להעלי כרטיסי האשראי הטסים מטרמינל 1 ( חוסך להם מליוני שקלים בשנה ). גם למי שטס מטרמינל 3, נצנעה הכניסה בטענה שהטרקלין מלא ואין מקום !!! רק במדינת ישראל, ומול ישראלים דפוקים שאינם עומדים על זכותם, אפשר לעשות מה שרוצים. הלו עם ישראל תתעוררו הישראלי הדפוק | 27.06.18 (ל"ת)
44. כשלון קולוסאלי של המתכננים כזכור מדובר בנמל תעופה שבנייתו הושלמה לפני 13 שנים (2005, תוכנן ל-2000). רוב נמלי התעופה והטרמינאלים ישנים הרבה יותר וספק אם מרביתם נקלעו לאותה בעייה. מ. | 27.06.18 (ל"ת)
43. פני המדינה כפני מקבלי הפנים בביקורת גבולות !!!! מדברים כל הזמן על היוצאים לחו"ל ,בני דודים שלי תיירים מחו"ל עמדו שעתיים בתור ,בדלפקי ביקורת גבולות והתלוננו בפני על עובדים איטיים ,לא מיומנים ,ונראים כילדים שלא יודעים אנגלית מעבר לכמה שאלות בסיסיות ! לתשומת לב הנהלת רש"ת !!!!!!!!!!!! susu | 27.06.18 (ל"ת)
42. באירופה נוסעים באוטובוס מהמטוס ואליו... ועוד איך כבר יצא לי לנסוע באוטובוס בז'נבה, לונדון היתרו, פרנקפורט, אמסטרדם, וינה.... לדעתי זה קורה בעיקר בתלות בזמני הטיסות. לטיסות שמגיעות בשעות הבוקר המוקדמות יש יותר סיכוי שלא יהיה שרוול פנוי. הנוסע המשמיד | 25.06.18 (ל"ת)
40. סבל מתמשך ל כ 400.000 תושבי ראשון לציון וחולון סבל לא יתואר מרעש המטוסים הממריאים מעל ראשון לציון וחולון משה | 24.06.18 (ל"ת)
39. שירות VIP יש שירות VIP בשדה תמורת כ120$ עד 4 נוסעים, תשתמשו בזה... elite vip מוישי | 24.06.18 (ל"ת)
38. תביאו עוד בודקים בטחוניים לפני שבוע טסתי ללונדון באתי 3 שעות לפני הטיסה ועשיתי צק אין מהבית, כלום לא עזר. הסיבה? היו 4 בודקים בתור של אלף איש לפחות. רוני | 24.06.18 (ל"ת)
37. הבעיה העיקרית - כוח אדם צוואר הבקבוק העיקרי הוא בבידוק הבטחוני לפני עמדת הצ'ק-אין או מסירת המזוודה. גם אם עושים צ'ק אין בבית זה לא פותר בעייה זו. תשכרו ותאמנו מהר אנשי בידוק נוספים ותווכחו שלא צריך אוהליים. תראו בכל בוקר את התור הנוראי באל-על. התור לא קשור לגודל של נתב"ג אלא למספר הבודקים הבטחוניים. זו שערוריה שמתרחשת כבר שנים ולא ברור מדוע רשות שדות התעופה העשירה כל כך לא שוכרת כוח אדם נוסף בנושא זה. ר. ל. | 22.06.18 (ל"ת)
35. גם בלונדון בבדיקת הכניסה מחכים שעות יש שם תור מתפתל של 300 מטר אבל האנגלים אוהבים לעוד בתור יערה | 21.06.18 (ל"ת)
34. מצב כלכלי "קשה" ממשלת הימין ובראשה מר בניימין הביאה את העם לעוני מחפיר ומרוב עוני ובעסה הם יוצאים לחו"ל לנפוש לשופינג ושלל תענוגות שיהייה לכולם לבריאות והחמוצים שיאכלו את כובע הטמבל שלהם גקי | 21.06.18 (ל"ת)
32. יופי, סעו! אני מקווה שבין הנוסעים כמה נערים בחופש הגדול, שעוד לא מתגייסים, ושצריך לשמוע את הקול הצעקני והמעצבן שלהם ברחובות. שקט מהם בקיץ יהיה אחלה. עמית | 21.06.18 (ל"ת)
29. 3 שעות? לא מספיק!!!! אנשים רבים מגיעים לשדה ואינם מקבלים מידע מתאים לגבי טיסתם. אל תשאלו אנשי בטחון או עובדים עם תגים לגבי דלפק החברה איתה אתם אמורים לטוס. גשו לדלפק המודיעין. עשרות אנשים ביום מפסידים את טיסותיהם וכספם. מומלץ להגיע 4 שעות לפני. נשמע הזוי אבל זה המצב. לצערי. עובד בשדה התעופה. עובד בנתב"ג | 21.06.18 (ל"ת)
28. קשה מאוד לפתוח שדות תעופה חלופיים איך השר כץ לא הבין שפתח את השמים ולנו את הראש. איך יכול להמריא כל שניה מטוס. ועכשיו כמו ירי טילים. מה קרה אין עוד מקומות לבנות שדות תעופה ?! ל | 20.06.18 (ל"ת)
27. אני טס המון. באוהל לא הייתי מאז המילואים וזה היה מזמן. מציע למכור לוף במזנון להשלמת האווירה אין שום תשתית בארץ עם תכנון. רקבת קורסת, חשמל - יהיו הפסקות בקיץ, מים - פתאום אין, דואר - לוקח חודש לחבילות ועוד. לא יתואר צופה אוויר | 20.06.18 (ל"ת)
26. מיטיבים עם בוחרי הליקוד, מביאים להם סימוטור של המערות מהיכן שבאו גנגנה להחזיר עטרה ליושנה | 20.06.18 (ל"ת)
23. הפתרון הוא לא בעוד אוהל אלא בתוספת כוח אדם לצווארי הבקבוק של הביטחון הכי הרבה זמן מחכים לתישאול הבטחוני, בעיקר כי על כל תור אין-סופי עובדים שנים-שלושה סלקטורים. במקום לבנות עוד עמדות, שימו יותר סלקטורים והתור ירוץ. צוואר בקבוק שני הוא לשיקוף כבודת היד. לא ברור מי הגאון שתכנן את זה בחלל צר כל כך שלא מאפשר תורים מסודרים. בכל מקום בעולם יש תור אחד שמתפצל לעמדות בהתאם לקצב הזרימה בהן. פה נכנסים לגוש של אנשים כשלאיש לא ברור באיזה תור הוא ולאן עליו להגיע. גם שם מעולם לא ראיתי יותר ממחצית העמדות פעילות (אני טס כל חודש) מרוב גאונים במדינה הזו, לא מסוגלים לתכנן זרימה של תור שיזוז בקצב הרצוי. גיל | 20.06.18 (ל"ת)
22. עוד נושא כישלון באחריות שר התחבורה והכשלונות ישראל כץ אלוף העולם בפקקים, תחבורה ציבורית כושלת, חוסר יכולת לראות מעבר לשניה קדימה 9 שנים הוא שר התחבורה והמצב רק הולך ומחמיר אזרח | 20.06.18 (ל"ת)
21. הגיון סטיסטי 70 אחוז מהנוסעים שלפי רישומי משרד הפנים והמשטרה וגורמי הבטחון לא צריכים כלל בידוק ותשאול.מסירת מזוודות וכרטיסי עליה למטוס כמו פעם במרכזים גדולים תמורת תשלום סמלי.יש לעודד שימוש בצק אין אקספרס מהבית ועליה עם טרולי למטוס.שכחת משהו? amos | 20.06.18 (ל"ת)
20. ל 5 יש שדות תעופה שאתה צריך לקפוץ מהמטוס עם מצנח... יש שדות תעופה שאתה חייב לצאת מהמטוס תוך 6 דקות ולברוח לפני שמגיעים הרעים.. חוץ מזה מה אכפת לך?במלא אתה לא צריך לשלם כרטיס לאוטובוס.. מאיה | 20.06.18 (ל"ת)
19. אל תשכחו לעבוג לקחת סים גלישה מ 019 החברה היחידה שנותנת שרות לסים גלישה בחול בשדה התעופה אפשרות להזמין כוכבית 019 תהנו בחופשה מ019 מוביל 019 | 20.06.18 (ל"ת)
18. צריך להקים שדה תעופה בינלאומי נוסף בצפון או בדרום כמות האנשים שעוברים בנתב"ג הולכת וגדלה ונתב"ג בעתיד לא יוכל לעמוד בעומס אם לא יקימו שדה בינלאומי נוסף (והשדה של אילת רמון ייתן מענה בעיקר לתושבי אילת בלבד). רז | 20.06.18 (ל"ת)
17. כוח אדם בתור שלב ראשון תנסו להפעיל תוספת כח אדם בבידוק הביטחוני והפעלת כל דלפקי הצ'ק אין. וכמו כן הפעלת כל העמדות בכניסה לארץ. מנחם יוגב | 20.06.18 (ל"ת)
16. כמה שליליות ... כל אחד מומחה נתב"ג שדה תעופה נהדר. במבחינתי הוא מהטובים בעולם. אין שדה תעופה משעותי בעולם שלא נמצא בשיפוצים / הרחבות ונתב"ג מתמודד יפה עם גידול עצוס בכמות הטסים (גם גידול טבעי ושינוי מגמה בעולם וגם מדיניות השמיים הפתוחים) להביא עוד בודקים אומר 6 ? מה זה יעזור אם כל הנוסעים יגיעו תוך שתי דקות לתור בצ'ק אין ? בדיוק בגלל זה בנו את האוהל. ואין אם זה שום בעיה, להפך. שדות גדולים מנתבג משתמשים באוהלים / אוטבוסים. h | 20.06.18 (ל"ת)
15. צוואר הבקבוק בנתב"ג הוא הבידוק הביטחוני. תביאו עוד מתשאלים (גם הקיימים מיותרים) ולא יווצרו תורים. יוסי | 20.06.18 (ל"ת)
14. התחבורה הציבורית בנתב"ג שמתוכננת למקורבי מרכז הליכוד עושה רושם ראשוני על המבקרים של מדינת מאפייה מזרח תיכונית | 20.06.18 (ל"ת)
13. טלאי על טלאי הבעיה לא תיפתר עד שלא יהיה עוד שדה תעופה בינלאומי בצפון , והרחבה למימדים סבירים של שדה תעופה עובדה. כשכל המדינה מתנקזת לנקודה אחת, זאת התוצאה. כמו כל דבר במדינה הזאת, מעמיסים עוד עוד בלי להתייחס לתשתיות. ככה זה עם תמ"א 38 כשבונים מגדלי מאה קומות שם כבישי גישה של העליה הראשונה, וככה זה עם הרחבת התעופה למיליוני נוסעים על תשתית של פייפרים. תור תור תור תור | 20.06.18 (ל"ת)
12. במקום נסיעות כיף בתחפושת נסיעות לימוד - שיסעו באמת ללמוד די להגיע לשדה התעופה בוינה. זה ממש פה לא רחוק ולראות כיצד העסק עובד. דלפקי צ'ק אין עצמאיים ודלפקי מסירת כבודה אוטומטיים. עשרות כאלה ברחבי הטרמינל. דיילת אחת על כל 10 עמדות. זול פשוט וחכם. אבל אצלנו נוסעים מנהלי ועובדי רש"ת לבלות בתחפושת נסיעות לימוד. בעולם נוסעים ללמוד. זה ההבדל. יועץ עסקי | 20.06.18 (ל"ת)
11. ל5 תתפלא יש גם שדות שיורדים מהמטוס והולכים רגלית לטרמינל....עוד לא ראית מספיק כנראה איה | 20.06.18 (ל"ת)
10. מגיב 8 היקר נראה שאתה לא מרבה לטוס לאירופה. אוטובוסים מסיעים מהמטוס ואליו בפריז, פרנקפורט, איסטנבול, קופנהגן..... חבל שאתה סתם משמיץ. רון | 20.06.18 (ל"ת)
9. לא עדיף שיגיעו בזמן?.. שמגיעים שלוש שעות קודם , במקום שעתיים, יש כל הזמן 50 אחוז יותר אנדים בטרמינל... פלא שיש בלאגן... עדיף שיגיעו בזמן ויטופלו ביעילות.. תמים | 20.06.18 (ל"ת)
7. תרמינל אין שום בעיה שהתרמינל לא יהיה מפואר יוקרתי הכי חשוב שצוות הקרקע יעבוד כמו שצריך במקצועיות ובלי תורים אמא | 20.06.18 (ל"ת)
6. עוד פרויקט לסחיטת תקציבים כיום בשיא העומס יותר משליש מעמדות הבידוק לא אוישות והבודקים עומדים להם ב"התיעצויות" חבורת חבורות כשרק חלקם מבצע בידוק בפועל. אבל בישראל צריך להוציא פרויקטים לקבלנים כדי שיהיה כסף בצנרת. אז הנה יש אוהל. אם כל עמדות הבידוק היו מופעלות בהספק מלא לא היה נדרש הפרויקט הזה. מעבר לכך: האם באמת הבידוק הבטחוני שנעשה בשיטה הנוכחית שנים רבות נדרש? האם אין טכנולוגיות שמאפשרות להחליף את הטקס הזה של בידוק בתורי ענק? האם יש כאן צורך ביטחוני אמיתי שאין לו תחליף או שמדובר על תקציב שלנהנים ממנו קשרים נכונים? דנינו | 20.06.18 (ל"ת)
5. הגעה למטוס להמראה/ או מנחיתה באמצעות אוטובוס אין בשום שדה אירופאי-בושה לנתב"ג אבישלום | 20.06.18 (ל"ת)
4. לא צריך עוד שטח, צריך עוד כח אדם. התורים נגרמים בגלל שיש 3 מתשאלים בקצה התור ולא 20. אורי | 20.06.18 (ל"ת)
3. יש הרבה טיסות לטורכיה רובן כטיסות המשך דרך איסטנבול. אפשר ליעד את האוהל החדש לטיסות כאלה. כולל קליטת מזוודות, משטרת הגבולות, ודוכן דיוטי פרי עם כריכים ומשקה קל. למטוס יגיעו הנוסעים באוטובוסים כמו לפני עשרים שנה. מי שרוצה לטוס לשם שיסבול קצת, ויפנה את הטרמינל הנוח יותר לטובים ממנו. אוליבר טוויסט | 20.06.18 (ל"ת)
2. הישראלי תמיד מתלונן. לא אומר שלא צריך לשפר.אבל לפני חודש טסתי לרומא.בארץ הכל עבר כשורה בנחיתה ברומא לביקורת דרכונים המתנו בתור אלפי תיירים במשך שעתיים וחצי כשיש 12 עשנבים לביקורת אולם בפועל מופעלים 3.ואיש לא כועס או שואג. משה | 20.06.18 (ל"ת)
טסים לחו"ל? זה מה שמצפה לכם באוהל החדש בנתב"ג
47 תגובות לכתיבת תגובה