אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הצלחת הפרסום הממוקד רחוקה מלהצדיק את הפגיעה בפרטיותנו

1 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
הפרסום הממוקד כן חשוב, התעשייה גמרה אותו
הפרסום הממוקד לא נועד בשביל להציע חוויה טובה יותר למשתמשים. בעיקרו הוא שירות שמספקת חברת הפירסום למפרסם שמאפשר לו לייעל את תקציבי הפרסום. אין כמעט קשר בין פרסום ממוקד לבין מתן חוויה טובה יותר ללקוח (למרות שלעיתים זה תוצר לוואי). מאחר שהמפרסם משלם עבור כל צפייה או פעולה בקשר למודעה, הוא היה רוצה שהמודעה תוצג רק למשתמשים רלוונטיים. לדוגמא, לא הגיוני להציג פרסומת למוצרי היגיינה נשית למשתמש שחברת הפרסום חושבת/יודעת שהוא גבר. הבעייה שתעשיית הפרסום המקוון יצרה מודלים מורכבים ומסובכים שנועדו בעיקר לייצר ערך עבור התעשייה עצמה תוך מניעה משקיפות (ועל הדרך הגברת תופעות כמו הונאות ופרסום בעל ערך נמוך למפרסם כגון פרסום באתרים מפוקפקים), ותוך חוסר התחשבות בפרטיות המשתמשים. הדבר גרם לכך שתעשיית הפרסום המאיסה את עצמה גם על המפרסמים וגם על המשתמשים. עם זאת, ייעול תקציבי הפרסום הוא עדיין מטרה חשובה שתאפשר לעסקים לייעל ולטייב את תקציבי הפרסום שלהם. פרסום ממוקד חשוב להשגת מטרה זו, וסביר להניח שרגולציות הפרטיות החדשות ימתנו את התופעות השליליות.
מאמר מעט רדוד | 21.06.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת