אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מה פירוש התמרורים למטוסים שאנו רואים לפני ההמראה?

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
A4 עם 17-35
A4 הוא טקסיווי, יעני, מסלול הסעה, שיכול להוביל לנקודת עליה לאחד משני המסלולים, 35 או 17 - שהם בדיוק אותו המסלול הפיזי כאשר 17 ו-35 הם שני קצוותיו המנוגדים. שים לב שהכיוון המגנטי 350 הוא בדיוק 180 מעלות מ-170. בתלוי ברוח, אחד מהמסלולים יהיה בשימוש שכן ממריאים ונוחתים נגד כיוון הרוח. אז אפשר להגיד לך בקשר, להסיע על A4 לנקודת המתנה של 17 (או 35).
דניאל | 23.06.18
7.
השלמות נגד אכזבות
זה פשוט. מספרים לבד, הם תמיד "שמות" מסלולים (ונקבעים על פי כיוון שושנת הרוחות פחות אפס אחד שלא נרשם). אותיות הן תמיד "שמות" של מסלולי הסעה (שעליהם המטוס רק נוסע ולא ימריא או ינחת). שילוב של אות ומספר, הוא סימן למסלול הסעה (אות) ומספר היציאה ממסלול ההסעה לעמדת המראה. שבת שלום.
אוהב אדום | 23.06.18
6.
מצטער להגיד אבל הכתבה לא מספיק ברורה וחסר הסבר
אם כבר החלטת לעשות כתבה על תמרורי מסלולים בשדה התעופה אז שיהיה מוסבר כמו שצריך! מה אומר ה V7 בתמרור בתמונה הראשונה? מה המשמעות של זה? ומה אומרים החיצים למעלה ולמטה וה V באמצע? מה אומר ה A4 בתמונה האחרונה ומה זה 17-35 ? חבל שלא הסברת, אני מאוכזב מהכתבה.
משה | 23.06.18
4.
טנריף
האבסורד בתאונה בטנריף - הקטלנית בתולדות התעופה - ששני מטוסי הג'מבו שהתנגשו זה בזה היו היחידים בשדה התעופה. הטייס שהמריא אל תוך המטוס המסיע פרש הוראה להיות בעמדת המראה כרשות להמראה. לא הוא ולא הפקח דיברו אנגלית ברמת שפת אם. הערפל הסתיר את המטוס הנע על המסלול
דן | 23.06.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת