12. לא הגיע הזמן לסגור את החברה הכושלת הזו ? מטוסים ישנים, טיסות מאחרות, שרות גרוע, צריך עוד סיבות כן לא רווחית. איש הצדק | 25.06.18 (ל"ת)
11. חוק הטייס מגביל שעות עבודה/טיסה לכן יש להכין מספיק צוותי אויר לעמוד בדרישות מבלי לעבור על החוק תכנון כח אדם לטווח ארוך | 24.06.18 (ל"ת)
9. 6- 7, זה בסדר, אל תבואו נרגשים לבשר לכם, אנחנו נמשיך להתנהל כמו שהחברה התנהלה מיום הקמתה.. אנשים משוגעים..כל דבר, מיד נדלקת אצלם נורת "הדתיים אשמים" פסיכולוג דחוף יבגני | 24.06.18 (ל"ת)
6. תתחילו לטוס בשבת ואז........ תתחילו לטוס בשבת ואז תוכלו להתחרות בכל החברות הזרות. גם ככה החרדים גורמים לכם רק נזקים. אני | 23.06.18 (ל"ת)
5. הבנתי, הנוסעים אשמים... פתאום הגיע הקייץ, ופתאום הגיעה התחרות.. מי יכול היה לשער? אגב, גם לרשות שדות התעופה הקייץ נפל בהפתעה גמורה... נוסע לשעבר | 23.06.18 (ל"ת)
4. ביטולי הטיסות החברה חייבת להיפטר מאבני הרחיים שיושבות על צווארה. לסגור את החברה הקיימת ולפתוח חדשה בלי כל הטפילים... אבי | 23.06.18 (ל"ת)
1. איכות כל פעם אלעל מוכיחה מחדש שהיא חברה מהעולם השלישי, אמשיך את דרכי בקודש לא לטוס בחברה גרוע. פי | 22.06.18 (ל"ת)
"ביטולי הטיסות באל על - לא באשמת הטייסים"
12 תגובות לכתיבת תגובה