6. חבלז מאוחר מידי צריך לפרק ולבנות חברה חדשה נקייה חדישה מאוזנת ומודרנית עם מחירים שפויים ובלי כל מוצצי הדם שלה . והיא תהייה חברה לאומית שנתגאה בה .. itzik | 26.06.18 (ל"ת)
5. זה הזמן לאחד את תעש"א ואל על . תעש"א תטפל באחזקת המטוסים .ואל על בנוסעים.. בן מרדכי | 25.06.18 (ל"ת)
4. קודם כל שהחברה תתחיל להתייחס בכבוד לנשים וחילונים עד אז שיחפשו אותי. אני משלם יותר רק לא לטוס עם החלאות האלה. חיים | 24.06.18 (ל"ת)
3. ביקורת על העסקה? היא הרי מתבצעת 10 שנים מאוחר מדי 100 חברות תעופה בעולם מפעילות את הדרימליינר כבר 7 שנים ומטיסות 700 מטוסים כאלה, ב"אל על" בחרו לחסוך בהוצאות (ולצבור או לחלק רווחים) למשך עשור כמעט ולא להשקיע, אבל דחיית הקץ היא רק דחייה - עכשיו זמן הפירעון, וכצפוי - זה לא זמן טוב. רני | 24.06.18 (ל"ת)
2. מטוס מטוס חדש לא יעזור. חברה שלוקחת את הלקוח כמובן מאליו. כבר שבע שנים שלא טס אל על "הכי גרוע בעולם" אלעלוני לשעבר | 24.06.18 (ל"ת)
הושלמה עסקת מימון של אל על לדרימליינר תמורת 145 מיליון דולר
6 תגובות לכתיבת תגובה