אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בפעם הרביעית: ועדת השרים אישרה דחייה בפינוי שדה דב

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
ברור שיש להשאיר את השדה במקומו
אלמלא הלחץ של בעלי העניין שרוצים להוסיף עוד כ50 אלף תושבים לפקק הבלתי נגמר שנקרא תל אביב, ועוד לנתק את העיר וגוש דן ומרכז הארץ מתחבורה אווירית מקומית זמינה - אף אחד לא היה חושב על זה. אין עיר מרכזית בעולם ובטח לא מטרופולין שיש לו שדה מקומי לטיסות פנמיות לפחות ואפילו בינלאומיות קצרות. די עם חלם, כמה אלפי בעלי קרקעות (שקנו אותן בידיעה שהן אינן לבנייה) לא יכתיבו מציאות למליני תושבים.
רועי | 25.06.18
6.
מדהים איך אי אפשר לקבל החלטות במדינה הזאת
כל הסיפור של הדחיה מזכיר מאוד את הנושא של גירוש המסתננים שנדחה שוב ושוב. מה שאותי מעצבן זה שהציבור לא מעניש את הפוליטיקאים שפוגעים בו בחוסר ההחלטיות שלו ולא מעיף אותם מהשלטון. רק תחשבו מה יעשו 16,000 דירות חדשות למחירי הדירות במרכז הארץ.
אלון | 25.06.18
5.
החלטה נבונה צודקת ,כל עיר מרכזית חייבת וצריכה שדה תעופה ,מטעמים ביטחוניים בשעת חירום ועד
ניידות לתושבי הדרום והצפון הרחוק,תיירות ומיתוג העיר כעיר בנלאומית,זה שההחלטות הללו לא מתאימות לתושבי השכונה בגלל מפגעי רעש ריח איכות חיים זו בעיה שלהם ,הם בחרו לרכוש את דירותיהם בסמוך לשדה וזה בעיה שלהם
חיים ברו | 24.06.18
4.
מעניין שהחלטות בית המשפט העליון מיושמות רק בהתנחלויות
כשמדובר באינטרסים של בעלי שררה, מבלי להזכיר שמות, שלוקחים על עצמם לקבוע באופן שנהוג ברפובליקת בננות או במדינות ערב מה יעשה בקרקעות של אנשים פרטיים, אז כנגד החלטות בית משפט עליון מעבירים חוקים עוקפי בתי משפט - אח"כ מכנים את ישראל דמוקרטיה
ד | 25.06.18
3.
אחיזת עיניים.. לשכוח מפינוי.. בעלי קרקעות תשלימו..
העובדה היא שבעלות על קרקע לא מקנה לעולם שינוי ייעוד הקרקע.. הקרקע לא נמכרה עם אישורי בנייה וכמו אדמה שעליה שמורת טבע..כל הסיבובים שמנסים לעשות על הנכס הציבורי שמשרת את כלל אוכלוסיית ישראל נדון לכישלון... ואתה שר התחבורה שלנו מר כץ.. מדוע בדיוק לא שומעים ממך ציוץ? להעביר מיד לבדיקת מבקר המדינה..
רונן מאילת | 25.06.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת