אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועדת הכספים לרשות המיסים: "שנו את שווי השימוש ברכב או שנשנה באמצעות חקיקה"

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
על שווי השימוש משלם העובד גם מס בריאות וביטוח לאומ
אבסורד וגזל של האוצר על הדווי השימוש העובד משלם מס בריאות וביטוח לאומי, עובד שהמעביד מצמיד לו רכב עבודה משלם לאוצר למעלה מ 10,000 ש"ח בשנה יותר ממה שהוא אמור לשלם עבוק השימוש הפרטי שלו , רוצים מס אמת אז " נאה דורש נאה מקיים"
שמוליק פישר | 28.06.18
29.
קודם שידאגו למי שאין רכב חברה
זה שגובים ביטוח חובה כל שנה כאילו זה רכב חדש זה ג'נבה. זה שחברות הביטוח גובים ביטוח מקיף על רכב ישן כאילו הוא חדש זה גניה. קודם תדאגו לרוב הציבור ואחר כך למי שמרוויח הרבה ובנוסף מקבל רכב ליסינג. אף אחד לא מחייב לקחת רכב חברה, מי שרוצה נוחות שישלם. יש לחריג עובדים שרכב זה העבודה שלהם.
דוד | 28.06.18
27.
יש להבדיל בין מסחריות לבין פרטיות
הפתרון הפשוט ביותר והצודק ביותר הוא להוריד את שווי השימוש לגמרי או סכום סמלי לרכבים מסחריים, דהיינו כל מי שעם הטנדרים/מסחריות של הוט יס מעליות ספקי סחורה וכו' דוגמת ברלינגו קאדי וכו' שהתפקיד שלהם הוא 8 שעות על הכביש ישלמו שווי מופחת לדוגמא במקום 2.48% רק 1% ובינינו גם ככה בדרך כלל אלה העובדים שמרוויחים מעט כ 6000-8000 ש"ח ברוטו והמס על הרכב פשוט מוריד אותם למטה, לגבי שווי השימוש לשאר העובדים, השווי זה לא רק עלות הרכב אלא גם הדלק ביטוחים כאב ראש וכו' וכו' ולכן אין מקום לשנות- ככה פשוט.
דודו | 28.06.18
26.
מדינת כל מסיה
בישראל מס שווי שימוש מיותר ולא צודק, הרי בהגדרתו הוא מוטל כדי לגלם את הטבת השימוש ברכב. אבל על הרכב גבו מס קנייה שהוא בהגדרתו מס עבור צריכת טובין בישראל. ועל הדלק שולמו על ל-3 ₪ בלו ולא ניתן להשתמש ברכב ללא דלק. אז מס עבור השימוש ברכב שולם גם פה. שוועדת הכספים תבטל את מס שווי השימוש או לכל הפחות תקבע מס קצוב של כמה מאות שקלים (סולידריות) וזהו. לא ניתן לחלוב פרה לנצח. צריך למצוא מקורות הכנסה אחרים שאינם רכב ומה שסביבו.
קחלו | 28.06.18
25.
לא רק חשמלאי - גם להרבה אנשי הייטק זה בעיקר לעבודה
גם מי שנוסע לטיול בסופש וגר רחוק מהעבודה עדיין מעל 90 אחוז מהנסיעות שלו הם לעבודה וחזרה. לא צריך להיות חשמלאי עם כבלים הרכב כדי שהשימוש יהיה בעיקר לעבודה. להוריד לכולם או לבדוק באמצעי טכנולוגי איזה נסיעות הן לעבודה
אביב | 28.06.18
24.
מהל פפוליסטי שיעמיס עוד רכבים על הכבישים הקורסים
שווי השימוש שנקבע הוא הגון ומשקף את ההטבה האמיתית. מי שלא מעוניין יכול וותר על הרכב ולרכוש כזה בעצמו, נראה אותו אז. כל הפתרונות שמציעים בצורה של הגדרת נסיעה ע"י הנהג הינם פתח לקומבינות ורמאויותץ כמובן שיש יוצאי דופן שנפגעים כמו שיש כאלה שמרוויחים. השיטה אינה מושלמת אך היא הטובה ביותר שיש.
רו"ח | 28.06.18
8.
ומה עם זה שמשלמים שווי מס על רכיב המע"מ ?
שני דברים שחייבים לתת עליהם את הדעת: 1. למה לשלם זקיפת שווי גם על רכיב המע"מ של הרכב ? זה מס על מס. 2. מדוע שווי הרכב נקבע על פי מחירון רשמי של היבואן ? מרבית רכבי הליסינג נרכשים דרך יבואן מקביל במחיר משמעותית זול יותר. למה לא לקבוע לפי מחיר בפועל של הרכב ?
ארז | 27.06.18
4.
להעלות עוד את המיסוי על רכבים
ולהעביר את הכסף לבתי החולים שמטפלים באלפי המתים בכל שנה מנזקי המכוניות - מתאונות דרכים ובעיקר מזיהום אוויר. לא רוצים לשלם שווי מס גבוה? אף אחד לא מכריח אתכם לקחת רכב חברה. סעו באוטובוס. אין אוטובוס כי אתם גרים במושב כי אתם אוהבים את הירוק? אין שום דבר ירוק בלזהם את הסביבה בכל פעם שאתם רוצים לקנות חלב במכולת. תעברו לעיר. במרכז פתח תקווה יותר זול משכונות המגדלים ויש תחבורה ציבורית לים מרכזי תעסוקה.
דב | 27.06.18
1.
שווי שימוש
כל הכבוד, הגיע הזמן לעשות בנושא זה סדר. שישאירו את הגובה הנוכחי על רכב חדש בשנתו הראשונה. בשנה השניה (ירידת ערך של כ- 15%) יש להוריד את שווי השימוש בהתאם ל- 2.11% ממחירו כחדש. בהמשך, בהתאם לירידת ערכו (ב-%) ירד בפועל שווי השימוש. ניתן גם להחליט שעל רכבי יוקרה (נניח שיוקרה = רכב שמחירו מעל 250,000 ש"ח) שווי השימוש לא משתנה ונשאר 2.48%. רק תעשו משהו בנושא ללא דיחוי, די נסחטנו מספיק.
זאב | 27.06.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת